[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Powiadomienia UOKiK o akcji naprawczej - Lancer CYxA
tyku - 08-04-2015, 13:06
.swat. napisał/a: | jest dużo bardziej słyszalny w czasie jazdy. | Nie zauważyłem u siebie takich objawów.
Maczaj1 - 09-04-2015, 20:40
Mam nową wersję paska i też coś szeleści jak się ucho przyłoży
Vertigo80 - 10-04-2015, 18:58
U mnie tak samo jak to było przed wymianą. Z tym, że wymienili wszystko, nie tylko pasek.
lanser - 23-06-2015, 13:39
Zdążyłem dopiero się zarejestrować na forum i od razu korzyść. Mój lancer też się łapie na akcję.
Dziwne tylko jest, że wczoraj byłem w ASO, sprawdzali mi VIN (chciałem się zorientować w kosztach przeglądu), ale sami z siebie nic mi o tym nie powiedzieli. A to chyba oczywista oczywistość powinna być, co nie? No nic, upomnę się o swoje.
michaello - 23-06-2015, 14:14
Bardzo dziwne, u mnie bylo tak, ze juz po wpisaniu nr rejestracyjnego wyskoczyla im informacja o akcji naprawczej.
lanser - 23-06-2015, 14:21
Obawiam się, że to świadczy o jakości ASO (Olsztyn). Był to mój pierwszy kontakt z nimi, ciekawe co będzie, jak pojadę na wymianę.
Bizi78 - 23-06-2015, 18:28
lanser, masz miśka od nowości
stefanski83 - 23-06-2015, 21:53
dzwonić od razu do swojego serwisu czy do centrali ?
i drugie pytanie czy faktycznie na nowszych paskach chodzi głośniej
tyku - 23-06-2015, 22:07
stefanski83 napisał/a: | czy faktycznie na nowszych paskach chodzi głośniej | Chodzi cichutko i nie ma powodów do obaw.
lanser - 24-06-2015, 00:07
Bizi78 napisał/a: | lanser, masz miśka od nowości |
Nie, kupiłem używany w ubiegłym roku.
Bizi78 - 24-06-2015, 09:51
lanser napisał/a: | Nie, kupiłem używany w ubiegłym roku. |
To może poprzedniemu właścicielowi akcję przeprowadzili.
Jak byłeś się tylko spytać o koszt przeglądu to tego pewnie nie sprawdzili jak się nie upomniałeś.
Akcje serwisowe ASO powinni sprawdzić przy przeglądzie, taki mają obowiązek w czynnościach serwisowych .
lanser - 05-07-2015, 21:53
Pasek wymieniony. Nie było potrzeby, bo wyglądał jak nowy, ale zmienili.
SRLSR - 13-07-2015, 19:45 Temat postu: [CY3A 1.8] Akcja serwisowa Hej,
To mój pierwszy post, więc przedstawiam się - Maciek, oryginalnie z Łodzi, obecnie w Bawarii w Niemczech.
Mam pytanie, bo nie znalazłem takiego tematu. Jakiś czas temu dostałem od Mitsu PL list, że akcja serwisowa jest grana i trzeba wymienić pas bodajże alternatora. Skontaktowałem się z Mitsu DE i chciałem to tutaj załatwić. Tutaj nie mają jednak tej akcji i mogę jechać z tym do PL albo czekać. Auto nowe nie jest (2008), więc po pierwsze dziwi mnie ta cała sytuacja, a po drugie nie wiem czy nie wymienić tego za piniondze, bo i tak mnie taniej wyjdzie niż podróż 1100km x2. Dodatkowo średnio mam zaufanie do ASO, a zwłaszcza do Mitsu w Łodzi na Liściastej (aka dawnego Nissana).
Czy ktoś z Was robił tę naprawę?
tyku - 17-08-2015, 13:06
Została ogłoszona akcja wymiany modułu ETACS.
Szczegóły w autoryzowanych serwisach Mitsubishi.
Mój lancer jest na liście do wymiany.
lurek - 17-08-2015, 15:50
Dziwne brak wzmianki na stronie UOKIK, Tyku możesz zapodać linkiem z informacją?
|
|
|