Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003
Krzyzak - 24-06-2022, 07:02
Juiceman napisał/a: | w Galancie da się przysmażyć tylne tarcze | obie czy klasyk z lewym tyłem?
Hugo - 24-06-2022, 23:20
Klasyk z lewym tyłem?
Juiceman - 27-06-2022, 07:55
Obie moi drodzy Obie....
Krzyzak - 27-06-2022, 09:57
Hugo napisał/a: | Klasyk z lewym tyłem? | nie wiem dlaczego, ale większości ten zacisk się zastaje pierwszy i oczywiście gnie tarczę a potem od bicia gną się przednie...
może dlatego, że jego obwód jest na przednim zacisku, który jest najbliżej pompy
u mnie w ten sposób pogięły się oryginalne tarcze nishioka mountain (wentylowany tył) i to na części przylegającej do piasty
Juiceman - 27-06-2022, 11:50
Krzyzak napisał/a: | Hugo napisał/a: | Klasyk z lewym tyłem? | nie wiem dlaczego, ale większości ten zacisk się zastaje pierwszy i oczywiście gnie tarczę a potem od bicia gną się przednie...
może dlatego, że jego obwód jest na przednim zacisku, który jest najbliżej pompy
u mnie w ten sposób pogięły się oryginalne tarcze nishioka mountain (wentylowany tył) i to na części przylegającej do piasty |
Zaciski sa w stanie idealnym zreszta niewiele km temu wymieniane (przy przejściu na 5 śrub). Parę awaryjnych hamowań na autostradzie.... i o tyle mnie to zdziwiło, bo wcześniej przed upgradem czy to w starym galu nigdy taki wyczyn mi sienie udał
Marcino - 28-06-2022, 11:53
Hamulce są skuteczne widać. Oby jak najmniej awaryjnych hamowań.
Juiceman - 31-08-2022, 19:10
Update:
Na liczniku 329 346 km
Tylna poduszka silnika wytrzymała ~15.6kkm i znowu jest zerwana
Przeguby wew. Stukają trzeba wymienić, polecacie coś?
Ponadto wymiana uszczelki korka oleju orazoring zaślepki głowicy.
Dziwna sytuacja galant hamuje jak wściekły, klocków jeszcze 80%,a zaczęła migać lampka niskiego stanu płynu hamulcowego. W środku płyn na minimum, a ciemny jak cholera. Wycieków płynu niestwierdzono, zużycie klocków nie wielkie, a mimo to stan spadł do minimum jakieś pomysły?
jacek11 - 31-08-2022, 19:29
Do serwa zaglądałeś?
robertdg - 31-08-2022, 19:42
Juiceman napisał/a: | Dziwna sytuacja galant hamuje jak wściekły, klocków jeszcze 80%,a zaczęła migać lampka niskiego stanu płynu hamulcowego. W środku płyn na minimum, a ciemny jak cholera. Wycieków płynu niestwierdzono, zużycie klocków nie wielkie, a mimo to stan spadł do minimum jakieś pomysły? | Napewno nie odparował, trzeba zajrzeć pod gumki od tłoczków w zaciskach, gdzie wilgoc tam nieszczelnosc, z reguły w okresie zimowym sie ujawnia
W najgorszym wypadku plyn dostaje sie do serva, ale wtedy spod serva sie slimaczy a po czasie servo przestaje dzialac
Krzyzak - 01-09-2022, 07:50
Juiceman napisał/a: | mimo to stan spadł do minimum | miałem taki przypadek u kolegi Sebastiana - wycieków brak, płyn uzupełniony i odpowietrzone co trzeba - robione było w 2019 i do tej pory jest OK
Hugo - 01-09-2022, 08:44
Sztywne przewody hamulcowe tylne wymieniane były?
Juiceman - 01-09-2022, 12:26
Hugo znasz mnie : ) , jak wymieniam coś to od razu całość, przód i tył nowe heble, przewody hella i takie tam
Juiceman - 01-09-2022, 12:27
Krzyzak napisał/a: | Juiceman napisał/a: | mimo to stan spadł do minimum | miałem taki przypadek u kolegi Sebastiana - wycieków brak, płyn uzupełniony i odpowietrzone co trzeba - robione było w 2019 i do tej pory jest OK |
Troche mnie uspokoiłeś, no nic płyn wymienimy zobaczymy co będzie : )
Juiceman - 19-09-2022, 14:05
Pora na mały update: 329 450km
Wymiana przegubów wew. na NTY MN171196 ( dodatkowo dokupiłem Smar CX80)
 
Po za tym wymiana oringu na głowicy na oryginał MN176208 i wymiana płynu hamulcowego na Gulf Racing Brake Fluid DOT 5.1 z racji, że poprzedni zjechał się do minimum i miał jakąś dziwną ciemną barwę.
W między czasie zakupiłem drugą tylną poduszkę silnika febesta jako dawce na poliuretanową z pełnym wkładem z twardością 65 ShA z systemem Qdure-flex Komfort - zobaczymy ile to wytrzyma i jaka będzie różnica względem komfortu.
Ponadto został zakupiony Olej Transmax -Z - niby obecny olej zrobił tylko 44kkm ale barwa jakaś ciemna jest... ponadto jedna Osłona drążka kierowniczego jest rozwalona wiec na dniach dojdzie SKF VKJP 2029 - MR369122
Także pod koniec miesiąca szykuje się kolejna wizyta w Dolnośląskim SPA
W tym roku szykuje także się wymiana reduktora oraz być może wymiana zbiornika od LPG na większy
Hugo - 19-09-2022, 21:03
Z tymi przegubami to poleciałeś na bogato
|
|
|