To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Krzyzak - 24-06-2022, 07:02

Juiceman napisał/a:
w Galancie da się przysmażyć tylne tarcze
obie czy klasyk z lewym tyłem?
Hugo - 24-06-2022, 23:20

Klasyk z lewym tyłem?
Juiceman - 27-06-2022, 07:55

Obie moi drodzy Obie....
Krzyzak - 27-06-2022, 09:57

Hugo napisał/a:
Klasyk z lewym tyłem?
nie wiem dlaczego, ale większości ten zacisk się zastaje pierwszy i oczywiście gnie tarczę a potem od bicia gną się przednie...
może dlatego, że jego obwód jest na przednim zacisku, który jest najbliżej pompy
u mnie w ten sposób pogięły się oryginalne tarcze nishioka mountain (wentylowany tył) i to na części przylegającej do piasty :shock:

Juiceman - 27-06-2022, 11:50

Krzyzak napisał/a:
Hugo napisał/a:
Klasyk z lewym tyłem?
nie wiem dlaczego, ale większości ten zacisk się zastaje pierwszy i oczywiście gnie tarczę a potem od bicia gną się przednie...
może dlatego, że jego obwód jest na przednim zacisku, który jest najbliżej pompy
u mnie w ten sposób pogięły się oryginalne tarcze nishioka mountain (wentylowany tył) i to na części przylegającej do piasty :shock:


Zaciski sa w stanie idealnym zreszta niewiele km temu wymieniane (przy przejściu na 5 śrub). Parę awaryjnych hamowań na autostradzie.... i o tyle mnie to zdziwiło, bo wcześniej przed upgradem czy to w starym galu nigdy taki wyczyn mi sienie udał :wink:

Marcino - 28-06-2022, 11:53

Hamulce są skuteczne widać. Oby jak najmniej awaryjnych hamowań.
Juiceman - 31-08-2022, 19:10

Update:
Na liczniku 329 346 km
Tylna poduszka silnika wytrzymała ~15.6kkm i znowu jest zerwana
Przeguby wew. Stukają trzeba wymienić, polecacie coś?
Ponadto wymiana uszczelki korka oleju orazoring zaślepki głowicy.

Dziwna sytuacja galant hamuje jak wściekły, klocków jeszcze 80%,a zaczęła migać lampka niskiego stanu płynu hamulcowego. W środku płyn na minimum, a ciemny jak cholera. Wycieków płynu niestwierdzono, zużycie klocków nie wielkie, a mimo to stan spadł do minimum jakieś pomysły?

jacek11 - 31-08-2022, 19:29

Do serwa zaglądałeś?
robertdg - 31-08-2022, 19:42

Juiceman napisał/a:
Dziwna sytuacja galant hamuje jak wściekły, klocków jeszcze 80%,a zaczęła migać lampka niskiego stanu płynu hamulcowego. W środku płyn na minimum, a ciemny jak cholera. Wycieków płynu niestwierdzono, zużycie klocków nie wielkie, a mimo to stan spadł do minimum jakieś pomysły?
Napewno nie odparował, trzeba zajrzeć pod gumki od tłoczków w zaciskach, gdzie wilgoc tam nieszczelnosc, z reguły w okresie zimowym sie ujawnia
W najgorszym wypadku plyn dostaje sie do serva, ale wtedy spod serva sie slimaczy a po czasie servo przestaje dzialac

Krzyzak - 01-09-2022, 07:50

Juiceman napisał/a:
mimo to stan spadł do minimum
miałem taki przypadek u kolegi Sebastiana - wycieków brak, płyn uzupełniony i odpowietrzone co trzeba - robione było w 2019 i do tej pory jest OK
Hugo - 01-09-2022, 08:44

Sztywne przewody hamulcowe tylne wymieniane były?
Juiceman - 01-09-2022, 12:26

Hugo znasz mnie : ) , jak wymieniam coś to od razu całość, przód i tył nowe heble, przewody hella i takie tam :)
Juiceman - 01-09-2022, 12:27

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
mimo to stan spadł do minimum
miałem taki przypadek u kolegi Sebastiana - wycieków brak, płyn uzupełniony i odpowietrzone co trzeba - robione było w 2019 i do tej pory jest OK


Troche mnie uspokoiłeś, no nic płyn wymienimy zobaczymy co będzie : )

Juiceman - 19-09-2022, 14:05

Pora na mały update: 329 450km
Wymiana przegubów wew. na NTY MN171196 ( dodatkowo dokupiłem Smar CX80)



Po za tym wymiana oringu na głowicy na oryginał MN176208 i wymiana płynu hamulcowego na Gulf Racing Brake Fluid DOT 5.1 z racji, że poprzedni zjechał się do minimum i miał jakąś dziwną ciemną barwę.

W między czasie zakupiłem drugą tylną poduszkę silnika febesta jako dawce na poliuretanową z pełnym wkładem z twardością 65 ShA z systemem Qdure-flex Komfort - zobaczymy ile to wytrzyma i jaka będzie różnica względem komfortu.

Ponadto został zakupiony Olej Transmax -Z - niby obecny olej zrobił tylko 44kkm ale barwa jakaś ciemna jest... ponadto jedna Osłona drążka kierowniczego jest rozwalona wiec na dniach dojdzie SKF VKJP 2029 - MR369122

Także pod koniec miesiąca szykuje się kolejna wizyta w Dolnośląskim SPA

W tym roku szykuje także się wymiana reduktora oraz być może wymiana zbiornika od LPG na większy :wink:

Hugo - 19-09-2022, 21:03

Z tymi przegubami to poleciałeś na bogato :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group