To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Juiceman - 19-09-2022, 21:53

Hugo napisał/a:
Z tymi przegubami to poleciałeś na bogato :mrgreen:


Fakt ale czy jest coś lepszego obecnie w sprzedaży? Bartek mówi że montował ich parę i się spisują :wink:

Krzyzak - 20-09-2022, 07:31

44tkm dla transmax to mało - przed sprzedażą sprawdzałem w kombi po przebiegu ok 80 tkm i wyglądał ładnie
Hugo - 20-09-2022, 12:50

Już przeguby febest chyba lepsze.
Juiceman - 20-09-2022, 13:59

Hugo napisał/a:
Już przeguby febest chyba lepsze.


Poduszka febesta jakoś mnie mocno zniechęciła do tej marki...

Zdjęcia nowej poduchy :

mohinder - 20-09-2022, 14:19

Wypowiem się w kwestii firmy Febest. Jak miałem jeszcze Suzuki Grand Vitare II i przyszło do wymiany górnych mocowań amortyzatorów przednich to zakupiłem własnie Febest'y. Po kilku tysiącach kilometrów zaczęły sie stuki z przodu i nie umielismy z kolegą z warszatatu znaleźć przyczyny. Na te mocowania nawet nie zaglądaliśmy bo przecież wymienione niedawno. Ale w końcu je rozebralismy i sie okazało że ta blacha zatopiona w gumie cała powyginana i miejscami popekana. Zakupiłem oryginały w saonie Suzuki i przyjżelismy się tym blachom. Grubość w Febest to jakiaś 1/4 grubości oryginału. To nie miało szans jeździć długo. Od tego momentu jak mam coś kupić i widzę, że firmy febest to szukam dalej.
Jak miałem wymieniać gumy satabilizatorów w Outlanderze to też oczywiście w wynikach pojawiał sie Febest ale omijałem go z daleka i ostatecznie kupiłem w salonie i nawet nie wiem czy nie taniej niż to co mi wyszukiwarka podawała.
Dla mnie to jest fe a nie best.

Krzyzak - 21-09-2022, 08:28

Juiceman napisał/a:
Zdjęcia nowej poduchy
ona jest pełna a oryginał powycinany - ja nie wiem jak ktoś sobie wyobraża, że ten kształt może cokolwiek tłumić a przecież poducha służy do tłumienia... drgań
Juiceman - 22-09-2022, 08:59

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Zdjęcia nowej poduchy
ona jest pełna a oryginał powycinany - ja nie wiem jak ktoś sobie wyobraża, że ten kształt może cokolwiek tłumić a przecież poducha służy do tłumienia... drgań


Jak najbardziej będzie tłumić, na pewno opiszę wrażenia z jej użytkowania vs zachowanie silnika, czy ew. wymiany innych podzespołów :wink:

Marcino - 22-09-2022, 09:19

Miękki pewno jest to czerwone. Nie będzie bujać silnikiem
Hugo - 22-09-2022, 14:29

Koniecznie daj znać jak wrażenia z tą poduchą.
Juiceman - 05-11-2022, 08:59

W przyszłym tygodniu galant jedzie na wymianę butli gazu (w tym miesiącu kończy się legalizacja) na większą. Dodatkowo wymiana reduktora na mocniejszy bo obecny się zużył i nie trzyma ciśnienia przy wysokich obrotach. W tym roku plan jest jeszcze podjechać do tlumikarza bo słychać, że są przedmuchy xD

Co do poduszki po podniesieniu obrotów do ~800 i obniżeniu silnika drgania całej budy budy ustąpiły w 97%, tj na kierownicy już ich nie widać natomiast na desce jeszcze czuć. Niestety jak obroty spadną poniżej 800 rpm to już zaczyna telepać buda. Zobaczymy jak dlugo ta poducha pożyje. Jeśli ktoś by chciał robić to brać mniej niż 65ShA i powinno być miodzio.

Testujemy dalej

Juiceman - 11-11-2022, 18:26

Pora na mały update:
po 6kkm przejechanych na zmienionych sprężynach mogę się podpisać że się już ułożyły i jest komfortowo :) (przy pełnych bakach lpg i PB to nawet jak w ori galancie SE :wink: także polecam

A tu spis całości co się działo :
MM/DD/RRRR

11/10/2022 330 044 km wymiana butli LPG na 56l 630x225 oraz reduktora na Reduktor AC STAG R01 250
10/10/2022 329 885 km wymiana oleju w skrzyni + Osłona drążka kierowniczego na SKF VKJP 2029 - MR369122 + wymiana poduszki silnika tył na poliuretan 65Sha + wymiana uszczelki pod korkiem oleju
09/19/2022 329 450 km Wymiana przegubów wew. na NTY MN171196 ( dodatkowo dokupiłem Smar CX80) +wymiana oringu na głowicy na oryginał MN176208 i wymiana płynu hamulcowego na Gulf Racing Brake Fluid DOT 5.1
08/31/2022 329 346 km wymiana poduszki silnika tył na febest .Tylna poduszka silnika wytrzymała ~15.6kkm plus poduszek prawej/lewej
02/27/2022 323 699 km wymiana filtórw i oleju, wymiana tylnych sprężyn na przednie obniżane - wymiana kierunkowskazów bocznych na ledowe z paskiem
10/14/2021 322 500 km wymiana wtrysków na AC-03 wywalenie kabli tesla, powrót do starych NGK, montaż kratki handlowca oraz montaż ISOFIX
02/10/2021 318 000 km wymiana palca rozdzielacza zapłonu
12/19/2020 wymiana soczewek z ledami na Bi Ledy (soczewki soczewki 3" firmy Visteon z opla meriva po 2010)+ wymiana pompy hamulcowej z Eclips US i Serwo z MSS'a oraz wymiana podświetlenia Tablicy z Mitsubishi Outlander I CWU
12/02/2020 315 999km -wymiana alternatora AS-PL Alternator A5275
11/09/2020 - zakup opon zimowych Nokian WR Snowproof
10/13/2020 - wymianawęża od chłodnicy
09/15/2020 314 947 km rozrząd - WZMACNIANY PASEK ROZRZĄDU FIRMY: SUN - MADE IN JAPAN
- ROLKA PROWADZĄCA 1 KOYO - MADE IN JAPAN
- ROLKA PROWADZĄCA 2 KOYO - MADE IN JAPAN
- POMPA WODY AISIN WRAZ Z USZCZELKĄ MADE IN JAPAN oraz świece wyjątkowo nie NGK tylko IK22 tj. denso oraz kable i też nie NGK tylko TESLA ( ten zestaw na sprawdzenie bo z NGK nie jestem do końca zadowolony) + uszczelki pod pokrywy i uszczelniacze
08/16/2020 314 250 km - piaskowanie plus konserwacja podwozia - Na całego galanta poszło 9l Noxudol 1600 oraz 5L Noxudol 750 xl epoksydu
06/30/2020: 313 700 km wymiana wahacza prawy przód, wymiana tuleji tył góra (2x), wymiana wahaczy góra tył, wymiana poduszki pod skrzynią tył.
05/25/2020: 313 000km Wymiana kpl. tarcz/klockow + przewody hamulcowe
12/5/2019 wymiana szczęk na TRW - szczęki ABE się rozwaliły
10/17/2019 - 307 000km wymiana chłodnicy na Nissens
10/24/2019 - wymiana szyby przód
05/30/2019 - 306634 - wymiana oleju plus wymiana lewego banana
01/31/2018 - 297 400 wymiana oleju, wymiana prawego wahacza prostego dolnego 555 przod oraz przedni lewy banan NTY tuleje
08/05/2017 - 295 000 wymiana akumulatora AUTOPART Galaxy Gold 12V 62Ah 600A gwarancja 5lat
05/17/2017 - 290 000
09/16/2016 - 286 300 wymiana oleju plus wymiana oleju w skrzyni
12/13/2015 - zbieżność
09/22/2015 - reparaturki plus konserwacja
08/21/2015 - 273 510 - montaż soczewek
04/25/2015 - 262kkm wymiana oleju wahacz dolny prosty prawy,wahacz gorny prawy, drążek kierwonicy lewy ctr+orginalna kopułka i palec
11/05/2014 - 253 000 -nowe przeguby wew. i pompa wspomagania
10/21/2014 - 248 500 - rozrząd - WZMACNIANY PASEK ROZRZĄDU FIRMY: SUN - MADE IN JAPAN
- NAPINACZ HYDRAULICZNY -FABRYCZNY STOSOWANY NA 1 MONTAŻ
- ROLKA PROWADZĄCA 1 KOYO - MADE IN JAPAN
- ROLKA PROWADZĄCA 2 KOYO - MADE IN JAPAN
- POMPA WODY WRAZ Z USZCZELKĄ FIRMY GMB WATER PUMP - MADE IN JAPAN oraz świece NGK oraz kable + uszczelki pod pokrywy i uszczelniacze 2x końcówka drążka kierowniczego CTR)

Krzyzak - 11-11-2022, 20:16

Juiceman napisał/a:
11/10/2022 230 044
odwinąłeś 100tkm? :P
Juiceman - 11-11-2022, 23:45

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
11/10/2022 230 044
odwinąłeś 100tkm? :P


Heh dzięki już poprawione;)

deejay - 11-11-2022, 23:53

Juiceman napisał/a:
11/10/2022 330 044 km
.......

Kurde zaraz remont silnika :mrgreen: :P :lol:

Juiceman - 12-11-2022, 07:40

deejay napisał/a:
Juiceman napisał/a:
11/10/2022 330 044 km
.......

Kurde zaraz remont silnika :mrgreen: :P :lol:


On dopiero na dotarciu :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group