To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Sportowa Elegancja

Torp12 - 18-03-2013, 20:57

Dzisiaj po szybkim szukaniu tłoczka skojarzyłem pewien fakt i nasunęła mi się pewna teoria czemu ten zacisk puszcza, ale wole skonsultować się. Mianowicie:

Oryginalny tłoczek ma wymiary 60x47,5. Jednakże zamienniki występuj± w rozmiarze 60x48 i bodajże taki mam założony. Czy możliwe jest ze przez to że tłoczek jest dłuższy w zacisku panuje wyższe ci¶nienie i gumka kiedy jest zmrożona nie wytrzymuje i popuszcza?? Czy to za bardzo wydumana teoria??:)

fj_mike - 18-03-2013, 21:54

Torp12 napisał/a:
Czy możliwe jest ze przez to że tłoczek jest dłuższy w zacisku panuje wyższe ci¶nienie

Błędne założenie.

Miałem kiedy¶ identyczny problem. Wymiana gumek, tłoczka nic nie pomogła. Wymieniłem zacisk.

Torp12 - 18-03-2013, 22:05

fj_mike napisał/a:

Miałem kiedy¶ identyczny problem. Wymiana gumek, tłoczka nic nie pomogła. Wymieniłem zacisk.


Gdyby zacisk cały czas puszczał to można by założyć ze gdzie¶ jest pęknięcie i puszcza. A skoro to jest tylko na mrozie to pęknięcie moim zdaniem odpada.

major - 18-03-2013, 23:28

Torp12 napisał/a:
60x47,5. Jednakże zamienniki występuj± w rozmiarze 60x48

Różnica 0,5 mm nic tutaj nie zmienia

robertdg - 19-03-2013, 07:53

WeĽ mikrometr w reke i zmierz jeszcze raz ¶rednice tego tłoczka, miałem okazje mierzyć i mi wychodziło 60.2mm na oryginale
Torp12 - 19-03-2013, 20:58

robertdg napisał/a:
WeĽ mikrometr w reke i zmierz jeszcze raz ¶rednice tego tłoczka, miałem okazje mierzyć i mi wychodziło 60.2mm na oryginale


No taki mam zamiar, moze jutro przy okazji innej roboty sie uda:)

Torp12 - 20-03-2013, 14:55

Dzisiaj w SMM razem z Markiem zmienili¶my osłony przegubów wewnętrznych bo zaczeły one gubić smar:)

Dodatkowo Maro stwierdził że lewe łożysko kaput więc wstawili¶my nowe:


Generalnie wszystko poszło łatwo szybko i przyjemnie bez żadnych niespodzianek :)

deejay - 20-03-2013, 18:40

Torp12 napisał/a:
Dodatkowo Maro stwierdził że lewe łożysko kaput więc wstawili¶my nowe


I nic nie słyszałe¶ ze sie konczy :wink:

Torp12 - 20-03-2013, 18:44

deejay napisał/a:

I nic nie słyszałe¶ ze sie konczy :wink:


Ja CI powiem że jak dla mnie to jak szumiało w tym samochodzie tak nadal niestety szumi:) A piasta z łożyskiem rok leżała u mnie za łóżkiem ;)

m6riano - 21-03-2013, 06:27

Jakiej firmy wrzuciłe¶? przy jakim przebiegu?
Torp12 - 21-03-2013, 09:00

m6riano napisał/a:
Jakiej firmy wrzuciłe¶? przy jakim przebiegu?


Oryginał, przebieg prawie 130k

Torp12 - 25-03-2013, 09:36

Przy wymianie tych osłon przegubów zmienili¶my olej w skrzyni... Zakupiłem Millersa syntetyk 75w90 i szczerze mówi±c jestem mocno zawiedziony... Generalnie nie oczekiwałem że będzie co¶ lepiej no ale żeby sie pogorszyło... Na zmarzniętej skrzyni strasznie haczy... 1,2,3 wchodz± tragicznie, aż nieprzyjemnie się jedzie. Chyba trzeba będzie co¶ przy cięgnach popracować...
m6riano - 25-03-2013, 09:39

Torp12, przy takich niskich temp. jak teraz też tak miałem..ale jak było cieplej było ok.
poczekaj do wiosny..;-)

Tomek - 25-03-2013, 09:41

Torp12 napisał/a:
Chyba trzeba będzie co¶ przy cięgnach popracować...


może lepiej, po prostu zalać inny olej

Torp12 - 25-03-2013, 09:44

tomek84 napisał/a:

może lepiej, po prostu zalać inny olej


I wywalić 200 zł do kosza?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group