Nasze Mi¶ki - Sportowa Elegancja
Torp12 - 18-03-2013, 20:57
Dzisiaj po szybkim szukaniu tłoczka skojarzyłem pewien fakt i nasunęła mi się pewna teoria czemu ten zacisk puszcza, ale wole skonsultować się. Mianowicie:
Oryginalny tłoczek ma wymiary 60x47,5. Jednakże zamienniki występuj± w rozmiarze 60x48 i bodajże taki mam założony. Czy możliwe jest ze przez to że tłoczek jest dłuższy w zacisku panuje wyższe ci¶nienie i gumka kiedy jest zmrożona nie wytrzymuje i popuszcza?? Czy to za bardzo wydumana teoria??:)
fj_mike - 18-03-2013, 21:54
Torp12 napisał/a: | Czy możliwe jest ze przez to że tłoczek jest dłuższy w zacisku panuje wyższe ci¶nienie |
Błędne założenie.
Miałem kiedy¶ identyczny problem. Wymiana gumek, tłoczka nic nie pomogła. Wymieniłem zacisk.
Torp12 - 18-03-2013, 22:05
fj_mike napisał/a: |
Miałem kiedy¶ identyczny problem. Wymiana gumek, tłoczka nic nie pomogła. Wymieniłem zacisk. |
Gdyby zacisk cały czas puszczał to można by założyć ze gdzie¶ jest pęknięcie i puszcza. A skoro to jest tylko na mrozie to pęknięcie moim zdaniem odpada.
major - 18-03-2013, 23:28
Torp12 napisał/a: | 60x47,5. Jednakże zamienniki występuj± w rozmiarze 60x48 |
Różnica 0,5 mm nic tutaj nie zmienia
robertdg - 19-03-2013, 07:53
WeĽ mikrometr w reke i zmierz jeszcze raz ¶rednice tego tłoczka, miałem okazje mierzyć i mi wychodziło 60.2mm na oryginale
Torp12 - 19-03-2013, 20:58
robertdg napisał/a: | WeĽ mikrometr w reke i zmierz jeszcze raz ¶rednice tego tłoczka, miałem okazje mierzyć i mi wychodziło 60.2mm na oryginale |
No taki mam zamiar, moze jutro przy okazji innej roboty sie uda:)
Torp12 - 20-03-2013, 14:55
Dzisiaj w SMM razem z Markiem zmienili¶my osłony przegubów wewnętrznych bo zaczeły one gubić smar:)
Dodatkowo Maro stwierdził że lewe łożysko kaput więc wstawili¶my nowe:
Generalnie wszystko poszło łatwo szybko i przyjemnie bez żadnych niespodzianek
deejay - 20-03-2013, 18:40
Torp12 napisał/a: | Dodatkowo Maro stwierdził że lewe łożysko kaput więc wstawili¶my nowe |
I nic nie słyszałe¶ ze sie konczy
Torp12 - 20-03-2013, 18:44
deejay napisał/a: |
I nic nie słyszałe¶ ze sie konczy |
Ja CI powiem że jak dla mnie to jak szumiało w tym samochodzie tak nadal niestety szumi:) A piasta z łożyskiem rok leżała u mnie za łóżkiem
m6riano - 21-03-2013, 06:27
Jakiej firmy wrzuciłe¶? przy jakim przebiegu?
Torp12 - 21-03-2013, 09:00
m6riano napisał/a: | Jakiej firmy wrzuciłe¶? przy jakim przebiegu? |
Oryginał, przebieg prawie 130k
Torp12 - 25-03-2013, 09:36
Przy wymianie tych osłon przegubów zmienili¶my olej w skrzyni... Zakupiłem Millersa syntetyk 75w90 i szczerze mówi±c jestem mocno zawiedziony... Generalnie nie oczekiwałem że będzie co¶ lepiej no ale żeby sie pogorszyło... Na zmarzniętej skrzyni strasznie haczy... 1,2,3 wchodz± tragicznie, aż nieprzyjemnie się jedzie. Chyba trzeba będzie co¶ przy cięgnach popracować...
m6riano - 25-03-2013, 09:39
Torp12, przy takich niskich temp. jak teraz też tak miałem..ale jak było cieplej było ok.
poczekaj do wiosny..;-)
Tomek - 25-03-2013, 09:41
Torp12 napisał/a: | Chyba trzeba będzie co¶ przy cięgnach popracować... |
może lepiej, po prostu zalać inny olej
Torp12 - 25-03-2013, 09:44
tomek84 napisał/a: |
może lepiej, po prostu zalać inny olej |
I wywalić 200 zł do kosza?
|
|
|