To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwony Fuks

Hugo - 27-03-2019, 21:54

mkm napisał/a:
żarówka w halogenie. Wymiana zakończyła się tak:
Aj te halogeny w CA0 z metalową obudową... U mnie się jakoś trzymały, ale to było 12 lat temu.
mkm napisał/a:
jak dobrze pamiętam, żeby dostać się do tych gumeczek najprościej wyciągnąć silnik...
Nie, wystarczy opuścić wózek zawieszenia, w Space Starze/Carismie jest to samo, bo jest to samo zawieszenie. Z tego co pamiętam odkręcasz śrubę łączącą kolumnę kierowniczą z maglownicą (w kabinie), odkręcasz śruby obejm mocujących tylne tuleje wahaczy, śruby i nakrętki mocujące wózek do podwozia i wózek powinien się już trochę opuścić, resztę naciągasz go w dół jakimś łomem, tak by powstała szczelina, w którą wejdzie ręka i jakoś da się te gumki wymienić :wink:
jacek11 - 27-03-2019, 22:23

Hugo napisał/a:

mkm napisał/a:
jak dobrze pamiętam, żeby dostać się do tych gumeczek najprościej wyciągnąć silnik...
Nie, wystarczy opuścić wózek zawieszenia, w Space Starze/Carismie jest to samo, bo jest to samo zawieszenie. Z tego co pamiętam odkręcasz śrubę łączącą kolumnę kierowniczą z maglownicą (w kabinie), odkręcasz śruby obejm mocujących tylne tuleje wahaczy, śruby i nakrętki mocujące wózek do podwozia i wózek powinien się już trochę opuścić, resztę naciągasz go w dół jakimś łomem, tak by powstała szczelina, w którą wejdzie ręka i jakoś da się te gumki wymienić

Całe szczęście, że nie trzeba szyby czołowej wyjąć :shock:

Hugo - 27-03-2019, 22:30

jacek11 napisał/a:
Całe szczęście, że nie trzeba szyby czołowej wyjąć
Opisałem to bardzo szczegółowo, ale tak naprawdę to nic strasznego i w wielu innych autach jest to duuużo bardziej porąbana robota.
mkm - 21-04-2019, 21:23

Pamiętacie falowanie obrotów?

Poszukałem nieszczelności, ale nie znalazłem.
Zorganizowałem "nową" przepustnicę, ale przed wymianą uznałem, że spróbuję go wyleczyć niekonwencjonalnie.

Szamaństwem :mrgreen: .

Wypinanie aku na noc.
Odpał bez poboru prądu i przynajmniej kwadrans na stabilizację obrotów.
Potem skokowe przejście 1000, 1500, 2000, 2500obr/min i trzy sekundy na odcince.
Potem jazda testowa - często bez większych efektów uzdrowicielskich.

Pierwsze zabiegi od 2000tys, bo poniżej nie chciał zjechać.
Za trzecim razem zgubił wolne całkowicie.

Po kolejnych dwóch "zabiegach" złapał obroty i od tygodnia trzyma - zobaczymy jak długo.

Nie wiem czy to temperatura, czy moje działania, ale wygląda na to, że Fuks się uleczył.

jacek11 - 21-04-2019, 21:46

mkm napisał/a:
Wypinanie aku na noc.
Odpał bez poboru prądu i przynajmniej kwadrans na stabilizację obrotów.
Potem skokowe przejście 1000, 1500, 2000, 2500obr/min i trzy sekundy na odcince.
Potem jazda testowa - często bez większych efektów uzdrowicielskich.

Pierwsze zabiegi od 2000tys, bo poniżej nie chciał zjechać.
Za trzecim razem zgubił wolne całkowicie.

Po kolejnych dwóch "zabiegach" złapał obroty i od tygodnia trzyma - zobaczymy jak długo.


Coś bardzo niestabilnie :roll:

mkm - 24-08-2019, 16:17

Szamaństwa nie pomagały na długo.
W ostatnim tygodniu powróciły skoki 500-2000 już bez względu na temperaturę lub wilgotność.
Przepustnica "się szykuje" :mrgreen: , wiec dzisiaj zapadła decyzja z podmianką na przepustnicę Svenssona :D







Do Fuksa trafiła przepustnica Svenssona - na jego uszczelce, z jego wężykami, bez czyszczenia, odtłuszczania itp.

Do Svenssona poszła przepustnica Fuksa - z wyczyszczonymi i przesmarowanymi zębatkami.

Efekt - obydwa Colty mają stabilne wolne :mrgreen:

https://youtu.be/ZHuKq6UAdNw

Przełożyłem, amortyzatory klapy, kliny ograniczników i pooglądałem co by tu jeszcze można podmienić :P

I na koniec dwa "prawie" bliźniaki :mrgreen:


Marcin-Krak - 24-08-2019, 20:12

mkm napisał/a:
Efekt - obydwa Colty mają stabilne wolne :mrgreen:

Jak to jest wilk syty i owca cała :wink:

Fragu - 24-08-2019, 20:41

No ładnie się prezentuja no :)
Krzyzak - 24-08-2019, 22:23

ja ty jeździsz sam dwoma autami?


Tomek - 28-08-2019, 09:53

mkm napisał/a:

I na koniec dwa "prawie" bliźniaki :mrgreen:


ta biała felga jakaś taka znajoma

mkm - 28-08-2019, 18:48

Tomek, znajome.
Jak już jesteśmy przy wspomnieniach, to muszę podjechać i sfotografować resztę :mrgreen:
Twoje Malibu wciąż na drogach w stanie niezmienionym :mrgreen:

jacek11 - 28-08-2019, 22:06

Marcin-Krak napisał/a:

mkm napisał/a:
Efekt - obydwa Colty mają stabilne wolne

Jak to jest wilk syty i owca cała


Cuda się nie zdarzają. Niebawem będzie wiadomo czy aby to na pewno przepustnica :wink:

Marcin-Krak - 28-08-2019, 22:11

Czuję się ostatnio śledzony przez Fuksa :mrgreen:
jacek11 - 28-08-2019, 22:24

Marcin-Krak napisał/a:
Czuję się ostatnio śledzony przez Fuksa

Na 100% ma to związek z przepustnicą :mrgreen:

mkm - 31-08-2019, 21:30

Na bank :mrgreen:

Jak już ogarnąłem przepustnicę, to przyszła pora na koła.
Fuks dostał set-up letni.
"Lepiej późno niż wcale", jak to mawiają.



Felgi wyważone.
Przy okazji wyczyszczone i przesmarowane "punkty styczne" felg, tarcz/bębnów, piast.







Przy drugiej okazji dostał trochę kranówki, a nie deszczówki.



Dwa zdjęcia przed i po:





I fotka z młodymi plastikami spuchniętymi od sterydów :mrgreen:



A tu przedstawiam niezwykłe dzieło filmowe wg scenariusza bez scenariusza, czyli "wystaw rękę za okno i kręć koło" :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=mtVVAfAlVCk

:mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group