To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

polaff - 25-02-2016, 20:34

WreX, oczywiście o ile nagranie jest przyzwoitej jakości.
WreX - 25-02-2016, 20:39

polaff, chętnie bym posłuchał tego Twojego wozu ;>
polaff - 25-02-2016, 20:42

Ja wolę słuchać w domu. Porządne stereo jest najlepsze. Żadne tam kina domowe czy inne syfy. Duży wzmacniacz vinyl 180g i ciężkie masywne kolumny :twisted:
mjsystem - 25-02-2016, 21:11

polaff napisał/a:
Duży wzmacniacz vinyl 180g i ciężkie masywne kolumny
To chyba coś o Galancie V6 :twisted:
polaff - 25-02-2016, 21:14

Zdecydowanie.
WreX - 29-02-2016, 13:02

Ten CE mnie prześladuje dalej ten sam błąd P0431, porobiłem zdjęcia z OBD jak wyglądają wykresy... żeby wyeliminować winę sond:


Napięcie sond 1 i 2 (bank 1)


Napięcie sond 1 i 2 (bank 2)






I reszta









Owczar - 01-03-2016, 13:14

Analiza statycznych wykresów sond nie ma żadnego sensu. Konieczna jest analiza oscylogramu z jazdy, inaczej nie można nić powiedzieć o sprawności.

A co to za program? Rozdzielczość na poziomie gry commodore :twisted:

Zainstlauj digi moto i program auto screen recorder, a potem nagraj wykresy podczas jazdy.
Jk tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=YNILRuXdlGo

Daj wykresy TPS, RPM,
O2 sensor bank 1 sensor 1 voltage
O2 sensor bank 1 sensor 2 voltage
O2 sensor bank 2 sensor 1 voltage
O2 sensor bank 2 sensor 2 voltage

Wykresy z banku 1 jeden pod drguim i analogicznie dla banku drugiego. Analiza korealcji przebiegu 1 i 2 sensora pozwala uzyskac informację o wydajności kata.

Dodatkowo wrzuć screen z zebranego freeze frame- chyba że skasowałeś błąd, to ramka też pewnie została skasowana.

WreX - 01-03-2016, 18:58

Owczar, dobra jak dorwe się do interfejsu to postaram się zgrać.


A tak jeszcze w temacie OBD, zauważyłem że OBD oczytuje dość dokładnie temperature cieczy chłodzącej, czy jest możliwość pociągnąć gdzieś z wtyczki albo któregoś kabla tego do UKP? ukp w ogóle ma możliwość odczytania wartości z takiego czujnika? tak mi się jakoś uwidziało i bardzo bym chciał mieć elektronicznie wskazaną temperaturę i np informacje że auto "juz rozgrzane" i gotowe do jazdy.

Owczar - 01-03-2016, 19:49

Przecież do ukp możesz podłączyć osobny czujnik. Z tego nie odczytasz wartości.
WreX - 01-03-2016, 20:31

Owczar napisał/a:
Przecież do ukp możesz podłączyć osobny czujnik. Z tego nie odczytasz wartości.


No dobra a gdzie ten osobny czujnik mam wsadzić?

Owczar - 01-03-2016, 20:49

Na wejściu do agrzewnicy. Np taki:
http://www.scooterkingz.p...emperatury-koso

WreX - 29-03-2016, 23:18

https://youtu.be/ZUJ8fNOmYNs

Czyżbym miał pogięty tylny tarczo bęben czy tylko mi się wydaje?

Hugo - 30-03-2016, 07:26

Chyba nie. Raczej zdejmij go, wyczyść i wyreguluj szczęki, wyczyść zacisk i powinno być OK.
wojtas - 30-03-2016, 07:41

Jak dla mnie tarcz ma oscylację boczną (tzw. bicie) dla pewności sprawdź ją czujnikiem mikrometrycznym. Samą piastę też warto sprawdzić. Powierzchnie styku piasty i tarczy powinny być idealnie czyste od rdzy i zabrudzeń, ma to spory wpływ na "bicie" tarcz. Tłoczki też warto rozebrać i sprawdzić ich gładzie.
PS By być pewnym "bicia" tarcz warto poprosić drugą osobę by delikatnie naciskała na hamulec, Ty w tym czasie obracasz tarczą. Wtedy można wyczuć czy przyczyna leży w układzie tarcza-zacisk, czy w hamulcu postojowym.

WreX - 30-03-2016, 11:31

Hugo napisał/a:
Chyba nie. Raczej zdejmij go, wyczyść i wyreguluj szczęki, wyczyść zacisk i powinno być OK.


Ale przy hamowaniu z prędkości powyżej 140 co akurat bardzo rzadko się zdarza czuje lekkie bicie i zastanawiam się czy to nie od tego. A tarczobębnów nie wymieniałem odkąd kupiłem samochód tylko tłoczek był regenerowany bo się zapiekał. Więc nie wiem czy po prostu w tym roku tego nie wymienie z kompletem tych dopychaczy w bębnie.


I jeszcze takie pytanie, czy możliwe żeby przez 5 miesięcy od lakierowania pojawiły się już odpryski na lakierze na masce i zderzaku? czy to raczej kwestia samego lakierowania? i nie mówie tutaj o 1 2 czy 3 tylko raczej o 10-20 odpryskach czy pęknięciach.

Zrobiłem przez ten czas między 3-5k km



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group