[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Co wybrać - Lancer 1.5 - 1.6, czy 1.8 - silnik benzynowy ?
jaca71 - 10-02-2010, 14:30
$iwy napisał/a: | Co do 1,5 - po dotarciu (mam około 25000 przebiegu) auto jest znacznie bardziej dynamiczne niż na początku. |
Ja bym to wiązał z obecnie panującymi mrozami i wyżem a nie z dotarciem
jurekschroda - 12-02-2010, 14:27
Cytat: | z tego co słyszałem nie odbiega zbytnio wrażeniami z jazdy od 1,8 |
Błąd nie tyle co "odbiega", ale raczej "odjeżdża" Tak na serio - różnica rzeczywiście znaczna.
Trik - 12-02-2010, 14:31
jurekschroda napisał/a: | Tak na serio - różnica rzeczywiście znaczna |
Na plus 1.5 oczywiście
gzesiolek - 12-02-2010, 15:56
Nikt nie mowi ze 1,5 odjedzie 1,8... no gdzies te 34KM byc musi...
ale czy ta roznica jest az tak znaczna?
Osmiele sie powiedziec ze jest mniej znaczaca niz pomiedzy 1,6 110KM a 1,4 90KM mojej poprzedniej Hondki Civic 1996...
a jezdze dosc regularnie 1,8 (tak z 2-3x miesiac) i codziennie 1,5...
Do tych 50km/h roznicy nie dostrzegam znacznej... ESP pilnuje na starcie... a te 70kg mniej pozwala chyba do tych 60km/h sie jakos trzymac 1,5...
Najwieksza roznica jest na czworce... czyli przy 100km/h tutaj jednak 1,8 pokazuje pazur ktorego w 1,5 brak...
Anonymous - 26-02-2010, 00:27
Przejechałem się ostatnio nowym avensisem 1.6l(base)120km(chyba)no i muszę powiedzieć, że mój lancerek jest żwawszy, a ma przecież tylko 109 no i w ogóle jest tańszy, lepiej wyposażony i lepiej się prowadzi, o............... co do lancerka 1.8 pewnie i jest różnica, ale i tak wybrał bym 1.5 albo EVO
macior - 12-03-2010, 06:54
w AUTOMOTO nr 4/2010 (167) porównanie Lancer 1.5 kontra Fluence i Cruze (oba po 1.6). Kto wygrywa? dziennikarze mnie zaskoczyli!...
Anonymous - 13-03-2010, 21:20
zapodaj linka
macior - 15-03-2010, 07:06
hehe
http www kiosk ruchu
albo inny empik
April77 - 15-03-2010, 07:31
Zeskanowałem artykuł
Jak ktoś chce niech pisze na maila to prześlę (jak umie i chce niech wrzuci na stronę)
el_diablo - 15-03-2010, 07:54
gzesiolek napisał/a: | Nikt nie mowi ze 1,5 odjedzie 1,8... no gdzies te 34KM byc musi...
ale czy ta roznica jest az tak znaczna?
|
Widoczność różnicy jest proporcjonalna do szybkości jazdy. Myślę, że w zakresie prędkości dopuszczalnych w Polsce spokojnie wystarczy 1.5. A w warunkach miejskich to i z 60 KM mógłby mieć
Pawcho - 15-03-2010, 08:18
http://moto-testy.pl/mitsubishi_lancer_1
Tutaj macie zbiór artykułow dotyczących lancerków, często aktualizowane.
macior - 15-03-2010, 08:28
el_diablo napisał/a: | w warunkach miejskich to i z 60 KM mógłby mieć |
to dopiero wtedy by spalał! przy tej masie pewnie ze 20dm3/100km
ja sobie chwalę 1.8 - a w mieście jadąc razem z potokiem ruchu mam obroty pomiędzy 1500-2000, tylko przy ruszaniu z miejsca podkręcam max 2500-3000
(co innego wyprzedzanie na trasie )
Trik - 15-03-2010, 08:33
macior napisał/a: | a w mieście jadąc razem z potokiem ruchu mam obroty pomiędzy 1500-2000 | 1,5 w tym samym potoku też ma 1500-2000obr/min, nie ma co się ekscytować. , a przy ruszaniu z miejsca tak jak w artykule 2000-2500wystarczy by go popchnąć do przodu Po pierwszej jeździe próbnej z 1,8, właśnie to przyspieszanie do 4000obr/min najbardziej mnie rozwaliło, na minus dla tego silnika oczywiście.
gzesiolek - 15-03-2010, 11:17
April77, podeślij mi to sie sprobuje to gdzies w sieci zasadzic...
baszek - 16-03-2010, 00:49
Trik napisał/a: | macior napisał/a: | a w mieście jadąc razem z potokiem ruchu mam obroty pomiędzy 1500-2000 | 1,5 w tym samym potoku też ma 1500-2000obr/min, nie ma co się ekscytować. , a przy ruszaniu z miejsca tak jak w artykule 2000-2500wystarczy by go popchnąć do przodu Po pierwszej jeździe próbnej z 1,8, właśnie to przyspieszanie do 4000obr/min najbardziej mnie rozwaliło, na minus dla tego silnika oczywiście. |
Hmm no ale przy silniku 1.5 przyspieszenie do 4000 obr/min jest chyba jeszcze gorsze No co jak co ale japońce zawsze lubiły wyższe obroty, a tutaj mamy jeszcze zmienne fazy rozrządu, więc trzeba trochę pokręcić. Fakt faktem przy normalny wyprzedzaniu zanim się wkręci na te wyższe obroty to trochę muli - można spróbować zredukować żeby wejść od razu na ponad 4000 rpm - w moim drugim dupowozie często zdarzało mi się redukować przy 80km/h z 3 biegu na 2 (ale to inna bajka).
Zresztą jak ktoś chce szybko jeździć to można nie schodzić poniżej 4000 rpm
|
|
|