EVO Ogólne - EVO IX tansze w eksploaacji niz diesel
karolgt - 15-01-2009, 18:09
a dzisiaj widziałem newsa (niestety nie pamiętam gdzie), że w tym roku Mitsubishi w Polsce ma wprowadzic Lancera z LPG. (seryjnie oczywiście).
Anonymous - 15-01-2009, 18:39
pfx napisał/a: | W moim MIVEC-u mam wypalone zawory już po 5 kkm. Silnik prócz Pb 98 niczego innego nie widział. Jeden cylinder nie dopalał, bo był zalewany olejem. Wypalanie gniazd zaworów zdarza się nie tylko w silnikach z LPG. | Ja mialem wypalony zawor za to, po eksploatacji na nitro
Hubeeert - 15-01-2009, 23:54
pfx, myślę, że tomekrvf, mógłby lekko rozszerzyć temat ale i ja mogę coś powiedzieć. Sprawa dotyczyła 4G69 - był montowany np w Outkach. MMC kategorycznie odmawiało jakichkolwiek rozmów na temat ewentualnego gazowania. Gniazda zaworowe są wykonane z jakiegoś miększego czy mniej odpornego materiału ze wzgledu na konstrukcję MIVEC w tym silniku.
Tyle wiem ja.
Pozdrawiam
migro - 16-01-2009, 00:50
Nie wiem czy sportowe, ale na LPG
pfx - 17-01-2009, 22:23
Hubeeert - Rozumiem - dzięki za informacje, ale w EVo - miększe gniazda? Skoro stosuje się tam kute korby, tłoki? Do takiej mocy i dużego turboładowania powinna być zastosowana raczej konstrukcja najtwardsza z twardych. Widziałem silniki padnięte po 20 kkm. (głowice). W silniku QG18DE (Nissan) też niby jest miękka głowica, ale na LPG śmiga już 100 kkm i nic się nie dzieje. Nie chce ciągnąć dyskusji w nieskończoność. Mam nadzieję, że userzy tego silnika, co mają LPG napiszą za jakiś czas jak to im jeździ.
Pozdrawiam.
Anonymous - 17-01-2009, 22:39
Hubeeert napisał/a: | ...Gniazda zaworowe są wykonane z jakiegoś miększego czy mniej odpornego materiału .... |
Co to ma wspólnego z "prawidłową" instalacją LPG lub CNG?
Hubeeert - 17-01-2009, 23:42
pfx napisał/a: | ale w EVo - miększe gniazda? | 4G69 MIVEC to silnik 2.4 litra N/A
Anonymous - 15-04-2009, 00:23
Jak czytam początkowe wypowiedzi szanownych forumowiczów to mi sie nóz w kieszni rozkłada przemawia przez nich całkowity nacjonalizm i to jeszcze jego skrajna wersja czyli narodowa . Nie bede wcale ukrywał , że ja mam właśnie chyba tego lancera z gazem i wcale mi to nie przeszkadza i stac mnie oprócz tego na paliwo , był taki i mi się podobał , jeżdziłem dużo w trasach wiec dlaczego nie miałem zaoszczędzić i nadal oszczędzzać na trasach a działa bez problemu wiec nie wiem o co pewnym osobom chodzi . Po mieście jezdze na benzynie bo nie ma po co za małe odległości . Insatalcja jest super , napewno nie nadaje sie do wsciekania , ale zawsze mozna przełączyć na bezyne .AFR mierzony na gazie 13-14 na benzynie 10-12 więc nie jest tak zle .
Morfi - 15-04-2009, 10:02
Przemawia przezemnie nie nacjonalizm, tylko szacunek dla auta sportowego, jakim jest napewno EVO.
Hubeeert - 15-04-2009, 10:11
Morfi jedna rzecz jest pewna i nie podlaga dyskusji - jest to prywatna sprawa Własciciela.
Pozdrawiam
londolut - 15-04-2009, 10:15
Znowu zaczną się jałowe dyskusje n/t gazu w sporcie
Morfi - 15-04-2009, 10:16
Hubeeert, , ale żyjemy w wolnym kraju i można wyrazic swoja opinie w sposób kulturalny i rzeczowy
Hubeeert - 15-04-2009, 10:47
Powiedziano tu juz wszystko.
|
|
|