To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - EVO IX tansze w eksploaacji niz diesel

karolgt - 15-01-2009, 18:09

a dzisiaj widziałem newsa (niestety nie pamiętam gdzie), że w tym roku Mitsubishi w Polsce ma wprowadzic Lancera z LPG. (seryjnie oczywiście).
Anonymous - 15-01-2009, 18:39

pfx napisał/a:
W moim MIVEC-u mam wypalone zawory już po 5 kkm. Silnik prócz Pb 98 niczego innego nie widział. Jeden cylinder nie dopalał, bo był zalewany olejem. Wypalanie gniazd zaworów zdarza się nie tylko w silnikach z LPG.
Ja mialem wypalony zawor za to, po eksploatacji na nitro ;)
Hubeeert - 15-01-2009, 23:54

pfx, myślę, że tomekrvf, mógłby lekko rozszerzyć temat ale i ja mogę coś powiedzieć. Sprawa dotyczyła 4G69 - był montowany np w Outkach. MMC kategorycznie odmawiało jakichkolwiek rozmów na temat ewentualnego gazowania. Gniazda zaworowe są wykonane z jakiegoś miększego czy mniej odpornego materiału ze wzgledu na konstrukcję MIVEC w tym silniku.

Tyle wiem ja.

Pozdrawiam

migro - 16-01-2009, 00:50

Nie wiem czy sportowe, ale na LPG
pfx - 17-01-2009, 22:23

Hubeeert - Rozumiem - dzięki za informacje, ale w EVo - miększe gniazda? Skoro stosuje się tam kute korby, tłoki? Do takiej mocy i dużego turboładowania powinna być zastosowana raczej konstrukcja najtwardsza z twardych. Widziałem silniki padnięte po 20 kkm. (głowice). W silniku QG18DE (Nissan) też niby jest miękka głowica, ale na LPG śmiga już 100 kkm i nic się nie dzieje. Nie chce ciągnąć dyskusji w nieskończoność. Mam nadzieję, że userzy tego silnika, co mają LPG napiszą za jakiś czas jak to im jeździ.
Pozdrawiam.

Anonymous - 17-01-2009, 22:39

Hubeeert napisał/a:
...Gniazda zaworowe są wykonane z jakiegoś miększego czy mniej odpornego materiału ....


Co to ma wspólnego z "prawidłową" instalacją LPG lub CNG?

Hubeeert - 17-01-2009, 23:42

pfx napisał/a:
ale w EVo - miększe gniazda?
4G69 MIVEC to silnik 2.4 litra N/A
Anonymous - 15-04-2009, 00:23

Jak czytam początkowe wypowiedzi szanownych forumowiczów to mi sie nóz w kieszni rozkłada przemawia przez nich całkowity nacjonalizm i to jeszcze jego skrajna wersja czyli narodowa . Nie bede wcale ukrywał , że ja mam właśnie chyba tego lancera z gazem i wcale mi to nie przeszkadza i stac mnie oprócz tego na paliwo , był taki i mi się podobał , jeżdziłem dużo w trasach wiec dlaczego nie miałem zaoszczędzić i nadal oszczędzzać na trasach a działa bez problemu wiec nie wiem o co pewnym osobom chodzi . Po mieście jezdze na benzynie bo nie ma po co za małe odległości . Insatalcja jest super , napewno nie nadaje sie do wsciekania , ale zawsze mozna przełączyć na bezyne .AFR mierzony na gazie 13-14 na benzynie 10-12 więc nie jest tak zle .
Morfi - 15-04-2009, 10:02

Przemawia przezemnie nie nacjonalizm, tylko szacunek dla auta sportowego, jakim jest napewno EVO.
Hubeeert - 15-04-2009, 10:11

Morfi jedna rzecz jest pewna i nie podlaga dyskusji - jest to prywatna sprawa Własciciela.

Pozdrawiam

londolut - 15-04-2009, 10:15

Znowu zaczną się jałowe dyskusje n/t gazu w sporcie :roll:
Morfi - 15-04-2009, 10:16

Hubeeert, , ale żyjemy w wolnym kraju i można wyrazic swoja opinie w sposób kulturalny i rzeczowy :wink:
Hubeeert - 15-04-2009, 10:47

Powiedziano tu juz wszystko.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group