To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju

Tomek - 05-09-2012, 10:23

komarsnk napisał/a:

Nie? A to to nie to?
LINK


to mnie Adamie lekko zaskoczyłeś
muszę u siebie to rozebrać i zobaczyć jeszcze raz

tresorex - 05-09-2012, 11:08

Rzucałem okiem na tą zaślepkę i nie widać żeby spod niej leciało... mam stróżki spod pokrywy zaworów i właśnie dookoła chłodniczki...

Będzie trzeba sprawdzić i wymienić bo koszt żaden :)

komarsnk - 05-09-2012, 16:12

tomek84 napisał/a:
komarsnk napisał/a:

Nie? A to to nie to?
LINK


to mnie Adamie lekko zaskoczyłeś
muszę u siebie to rozebrać i zobaczyć jeszcze raz

No ja właśnie w najbliższym czasie będę to wymieniał bo się tam trochę poci. A oring kupiłem z tej aukcji którą wcześniej podawałem i trochę mam wątpliwości co do oryginalności :/
Ale chwilę posiedzi :)
Szkoda tylko, że mogłem za to dać 1,27 a nie 6zł + przesyłka (fakt, z innym oringiem)

deejay - 05-09-2012, 19:50

tresorex napisał/a:
Rzucałem okiem na tą zaślepkę i nie widać żeby spod niej leciało... mam stróżki spod pokrywy zaworów i właśnie dookoła chłodniczki...


Najlepiej wymyc zmywaczem do hamulców jak sie nie ma pewności , olej do góry nie lecie , tylko spływa w najnizszym miejscu silnika. Wymyc , pojezdzic kilka dni i zaobserwowac i bedzie wiadomo na 100% gdzie sie poci .

tresorex - 09-09-2012, 00:21

Mój wyciek był ewidentnie spod chłodniczki...

oring był plastikowy i mocno spłaszczony. Na chłodnicy są chyba też ślady jak płynął olej



Zaślepka głowicy wygląda ok. Wytarłem szmatą jej okolice i będę obserwował co się dzieje

Tomek - 09-09-2012, 08:18

tresorex, potwierdzasz, że ten oring to 62x4??
tresorex - 09-09-2012, 09:24

Nie 64x2 tylko 62x4 - pasuje idealnie :)
Tomek - 09-09-2012, 09:35

Cytat:

Nie 64x2 tylko 62x4 - pasuje idealnie :)


no przecież napisałem 62x4 :lol:
dzienx

będę wymieniał niedługo olej, to i tam zaglądnę

tresorex - 09-09-2012, 09:37

To dokup też płyn do chłodnic bo trochę się ulewa przy demontażu :)
Krzysek - 09-09-2012, 12:41

tresorex napisał/a:
Mój wyciek był ewidentnie spod chłodniczki...

oring był plastikowy i mocno spłaszczony. Na chłodnicy są chyba też ślady jak płynął olej

Obrazek

Zaślepka głowicy wygląda ok. Wytarłem szmatą jej okolice i będę obserwował co się dzieje


Ten stary oring jakiś taki mało elastyczny :P

U mnie jeszcze leciało z pod korka, nigdzie nie mogłem dostać nowego i sprawę załatwiłem też oringiem ;) .

tresorex - 09-09-2012, 13:12

Pocenie się spod korka mam również w colcie CA0. Co jakiś czas było trzeba przetrzeć szmatą.
Są dwie szkoły radzenia sobie z tym problemem
Pierwsza to właśnie wymiana uszczelki
Druga to dogięcie blaszek które dociskają korek do kapy. Słyszałem jakąś opinię że nie wolno tego robić bo blaszki mogą się urwać i wpaść do głowicy. Ja jednak co około wymianę oleju dociskam lekko blaszki i przez 7 lat nic się nie dzieje więc sprawa powinna trafić do pogromców mitów ;) Blaszki są tak grube że takie drobne odgięcie nic im nie powinno zrobić...

Krzysek - 09-09-2012, 13:41

Ja zamiast gumki dałem gruby oring i już oliwa nie leci ( z pod korka) :D .
tresorex - 11-09-2012, 13:19

komarsnk napisał/a:
tomek84 napisał/a:
tresorex napisał/a:
A jak to naprawić/uszczelnić? Jest tam jakiś oring? Czy wystarczy dokręcić?


nie ma oringa
na sylikon


Nie? A to to nie to?
LINK


Ok, więc wytarłem okolice zaślepki na czysto i teraz po kilkuset km widzę że jednak lekko bo lekko ale poci się... jest mgiełka na głowicy...

Jaki jest zatem wymiar tego oringu? Ktoś wie?

Marcino - 12-09-2012, 09:27

tresorex napisał/a:
Ok, więc wytarłem okolice zaślepki na czysto i teraz po kilkuset km widzę że jednak lekko bo lekko ale poci się... jest mgiełka na głowicy...

Jaki jest zatem wymiar tego oringu? Ktoś wie?
_________________

Dałem na "silikon" wyskokotemperaturowy chyba 600st, i od lat jest spokój.

asec69 - 12-09-2012, 09:47

Jeśli macie wyciek oleju spod korka polecam kupić uszczelkę pod korek oleju do Opla. Poradził mi tak pan Tadziu w sklepiku na moim osiedlu, i miał rację. Pasuje jak ulał. Opel, to jedyna firma samochodowa, która produkuje same uszczelki pod korek. Koszt, to 4 złote sztuka, radzę zastosować od razu dwie na siebie, trzyma jak cholera.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group