Nasze Miśki - FTO LHD LPG
_Slawek_ - 28-01-2012, 15:30
Będzie mały poślizg z rozpoczęciem prac i FTO nie wjedzie na kanał dopóki taki oto miśkowy wynalazek nie zostanie skończony:
Na szczęście cały czas widać postępy więc już nie długo....
Anonymous - 28-01-2012, 15:36
będziecie wklejali dach
a na serio no niezły dziwoląg, widziałem kiedyś takiego na allegro ale chyba tylko raz...
Andrew - 28-01-2012, 16:15
Derpin napisał/a: | a na serio no niezły dziwoląg, widziałem kiedyś takiego na allegro ale chyba tylko raz... |
Widziałem go na żywo, bardzo fajne autko. Szkoda, że takie nie wychodziły na Europę...
_Slawek_ - 11-02-2012, 15:06
Zaczęło się
Na razie od odchudzenia miśka
white90 - 11-02-2012, 15:27
Jestem ciekaw jak to sie bedzie rozwijac
6A12 czy 6A13?
_Slawek_ - 11-02-2012, 15:45
white90 napisał/a: | Jestem ciekaw jak to sie bedzie rozwijac |
Powooooli
white90 napisał/a: | 6A12 czy 6A13? |
Na razie 6A12
JCH - 11-02-2012, 16:43
_Slawek_ napisał/a: | Zaczęło się
| Coście zrobili..... temu Misiu
rosomak1983 - 11-02-2012, 16:44
_Slawek_ napisał/a: | Na razie 6A12 |
jesli jestes zdecydowany na 6A13 to troszke bez sensu wykładac kase niepotrzebnie...
Chyba ze sie wahacz to luz moze byc 6A12.
_Slawek_ - 11-02-2012, 17:14
JCH napisał/a: | Coście zrobili..... temu Misiu |
Wiem, nieładnie wygląda tak z wyrwanym serduchem Ale lekarz prowadzący gwarantuje, że misio dostanie drugie, lepsze życie
rosomak1983 napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: | Na razie 6A12 |
jesli jestes zdecydowany na 6A13 to troszke bez sensu wykładac kase niepotrzebnie...
Chyba ze sie wahacz to luz moze byc 6A12. |
6A12 kupiliśmy już poprzedniej zimy i tak biedny sobie czekał, aż się w końcu doczekał W międzyczasie w Garażu padł luźny pomysł, żeby może wykorzystać dół od 6A13... Ja tam się nie znam, ale domyślam się, że teoretycznie taka hybryda powinna połączyć zalety obu tych silników? Tzn. wyobrażam sobie, że do dyspozycji byłby mocniejszy dół i kręcił by się do wyższych obrotów, tak? Plus może jeszcze parę koników Czy takie rzeczy to tylko w erze?
Ostatecznie jako, że 6A13 pod ręką nie było, to pozostaliśmy przy pierwotnym planie z 6A12. Zresztą nikt nie da 100% gwarancji, że takie połączenie zakończyło by się pełnym sukcesem... a jeśli nie, to oznaczało by jeszcze więcej rzeźbienia i kolejne koszty...
Co tam 6A13 czy manual... Dzisiaj w Garażu usłyszałem kolejną luźną, zabłąkaną myśl... a jak by spróbować to przerobić na AWD
white90 - 11-02-2012, 17:32
hybryda z dolem od 6A13 to tylko ze zwyklym 6A12 bo jak glowy od MIVEC'a to tloki custom by musialy byc
AWD to nie problem tylko trzeba wiedziec jak
_Slawek_ - 11-02-2012, 17:46
white90 napisał/a: | AWD to nie problem tylko trzeba wiedziec jak |
Znając autorów tego oraz drugiego FTO, to bym się o to nie martwił Za to bardziej o $ bym się martwił
Andrew - 11-02-2012, 17:50
_Slawek_ powodzenia w transplantacji i oczywiście dużo wolnych$$$
rosomak1983 - 11-02-2012, 18:09
white90 napisał/a: | hybryda z dolem od 6A13 to tylko ze zwyklym 6A12 bo jak glowy od MIVEC'a to tloki custom by musialy byc |
czym sie róznia tłoki z tego miveca od tych z 6A13 ???
Co do hybrydy jesli ogólnie głowica pasuje na blok(kanały itp) to po wystrojeniu wszystko powinno byc OK. Co do tych tłoków rozumiem ze MIVEC ma wypuklejsze i na normalnych spadłaby kompresja ???
tomasek - 11-02-2012, 21:21
No troszkę szkoda że pakujesz ten silnik do FTO,miałem nadzieję że ja go przytulę do swojego gala i połączę ze swoim silnikiem
A na poważnie czas najwyższy na wymianę serducha w FTO bo znowu byś się nie wyrobił do Zlotu
_Slawek_ - 12-02-2012, 08:31
tomasek6 napisał/a: | A na poważnie czas najwyższy na wymianę serducha w FTO bo znowu byś się nie wyrobił do Zlotu |
Mam nadzieję, że w tym roku na zlot dojadą już 2 FTO z Lublina
|
|
|