Outlander III Ogólne - Cena
matraks - 15-11-2012, 04:33
mitsu00 napisał/a: | tomekrvf napisał/a: | zawieszenie sprawdzone pod względem trwałości. | A co z trzeszczeniem ala stara wersalka przy pokonywaniu progow zwalniajacych po kilkudziesieciu tys km? W starym OII to bylo dosyc uciazliwe. |
No właśnie! Co Mitsubishi wyprawia z tym trzeszczącym zawieszeniem? W lancerze trzeszczało. Myślałem, że lancery tak mają i dałem sobie z tym spokój. Ale teraz mam to samo z Endeavorem! Nosz kurka twoja kochana! Jak przejeżdżam przez progi zwalniające lub wieksze nierówności to skrzypi jak stary tapczan. Może ktoś wie co z tym zrobić? Dodam, że skrzypi tylko przód.
krzychu - 15-11-2012, 07:09
matraks - ale w Lancerach w 2005 roku poprawili zawias z tyłu i już nie skrzypi albo sporadycznie.
mitsu00 - 15-11-2012, 08:38
matraks napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | tomekrvf napisał/a: | zawieszenie sprawdzone pod względem trwałości. | A co z trzeszczeniem ala stara wersalka przy pokonywaniu progow zwalniajacych po kilkudziesieciu tys km? W starym OII to bylo dosyc uciazliwe. |
No właśnie! Co Mitsubishi wyprawia z tym trzeszczącym zawieszeniem? W lancerze trzeszczało. Myślałem, że lancery tak mają i dałem sobie z tym spokój. Ale teraz mam to samo z Endeavorem! Nosz kurka twoja kochana! Jak przejeżdżam przez progi zwalniające lub wieksze nierówności to skrzypi jak stary tapczan. Może ktoś wie co z tym zrobić? Dodam, że skrzypi tylko przód. | Wymien amorki na gazowe i problem ustapi. W OII tylko przod trzeszczy i sapie. Wymiana amortyzatorow z przodu pomaga.
Trik - 15-11-2012, 16:15
No i niestety z przyczyn odemnie niezależnych, dzisiejsza jada nie doszła do skutku. Ale postaram sie to załatwić w następną sobotę na dystansie do 30km w jedną stronę (jak się uda).
Nudząc się przeglądałem pobieznie instrukcję obsługi. Opiszę to trochę chaotycznie ale: podano w niej 3 wersje silnikowe dla benzyny tj. 4B11, 4J11 i 4B12. W Polsce dostepna jest na razie tylko 4J11. Może gdy wejdzie hybryda to będzie dostępna z tym mocniejszym 4B12?
Auto stoi w salonie na oponach letnich 225/55/18" firmy Toyo symbol R37.
Masa pojazdu z dodatkowym wyposażeniem silnik 4J11 z CVT dochodzi do 1595kg.
Dla zwolenników dyszli w bezpiecznikach jest pozycja "układ ogrzewania przewodów paliwowych"
Pojemność miski olejowej (benzynowca) 4l, filtra oleju 0,3l i chłodnicy oleju 0,1l
Spalanie benzyny w trasie podane w instrukcji oscyluje od 5,4 (MT) do 5,9 (AT).
mitsu00 - 15-11-2012, 17:16
Trik napisał/a: | No i niestety z przyczyn odemnie niezależnych, dzisiejsza jada nie doszła do skutku. Ale postaram sie to załatwić w następną sobotę na dystansie do 30km w jedną stronę (jak się uda).
Nudząc się przeglądałem pobieznie instrukcję obsługi. Opiszę to trochę chaotycznie ale: podano w niej 3 wersje silnikowe dla benzyny tj. 4B11, 4J11 i 4B12. W Polsce dostepna jest na razie tylko 4J11. Może gdy wejdzie hybryda to będzie dostępna z tym mocniejszym 4B12?
Auto stoi w salonie na oponach letnich 225/55/18" firmy Toyo symbol R37.
Masa pojazdu z dodatkowym wyposażeniem silnik 4J11 z CVT dochodzi do 1595kg.
Dla zwolenników dyszli w bezpiecznikach jest pozycja "układ ogrzewania przewodów paliwowych"
Pojemność miski olejowej (benzynowca) 4l, filtra oleju 0,3l i chłodnicy oleju 0,1l
Spalanie benzyny w trasie podane w instrukcji oscyluje od 5,4 (MT) do 5,9 (AT). | Z tym spalaniem to pojechali:-)
Trik - 15-11-2012, 17:23
mitsu00 napisał/a: | Z tym spalaniem to pojechali:-) | Pamiętaj, że te wartości są przyjmowane (zgodnie z normą jakąś tam) dla prędkości 80km/h i 2 osób na pokładzie .
mitsu00 - 15-11-2012, 17:35
Trik napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Z tym spalaniem to pojechali:-) | Pamiętaj, że te wartości są przyjmowane (zgodnie z normą jakąś tam) dla prędkości 80km/h i 2 osób na pokładzie . | W realu 9-10l na bank w trasie przy normalnej jezdzie 90-110km/h
Trik - 15-11-2012, 19:11
mitsu00 napisał/a: | W realu 9-10l na bank w trasie przy normalnej jezdzie 90-110km/h | Temu też chcę go sprawdzić na dystansie 30km (tyle ile mam do pracy) bo w lancerze 1,5 schodzę do 5,9l a katalog podawał 5,6l. Jeśli doszedł bym do 6,3-6,5l przy 90-100km/h po DK 8 (Białystok-Korycin) byłoby to akceptowalne.
dziku79 - 17-11-2012, 20:58
test Outlander 3 VS nowa CRV:
Mitsubishi Outlander kontra Honda CR-V
Rok z Bagien - 17-11-2012, 21:31
Czytałem, mam w domu, ten numer AŚ.
Niestety, by być uczciwym trzeba przyznać jeszcze jeden punkt w tym porównaniu Hondzie.
Pozwala nabyć diesla o prawie 20 kPLN taniej niż Mitsu.
No, a moje negocjacje utknęły w martwym punkcie.
Dealer twierdzi, że taniej nie może.
No cóż, ciekawe co powie, jak się nam w kalendarzu cyfra 2013 pojawi.
Niestety, ale obecny poziom cen benzyny, w kontekście cen używek, wyklucza zakup w moim wypadku.
pzdr
Komandor - 20-11-2012, 13:10
Trik napisał/a: |
Nudząc się przeglądałem pobieznie instrukcję obsługi. Opiszę to trochę chaotycznie ale: podano w niej 3 wersje silnikowe dla benzyny tj. 4B11, 4J11 i 4B12. W Polsce dostepna jest na razie tylko 4J11. |
A coś więcej na temat mocy/momentu dla tych "innych" silników? Qrcze jak patrzę na katalogowe przyspieszenie dla 2.0 150 KM CVT to wychodzi o 2 sek dłużej w porównaniu do mojego O2 170 KM CVT. To po co przepłacać i zmieniać? Obecnym Outkiem też się da jezdzić (w miarę) eco tzn. około 9 ltr w trasie ale rezerwa mocy czasem się przydaje. Ładniejsze plastiki i parę bajerów to za mała różnica aby wydać ~130 kpln za int+. Poczekam na coś ciekawszego tym bardziej że z obecnym miśkiem zero problemów.
pzdr
Student - 20-11-2012, 14:51
Ja na swoim Out z 2009r. 2.0 DiD-rechoce przeciętnie robię 7,5l.
rezon - 20-11-2012, 15:24
Student napisał/a: | przeciętnie robię 7,5l | wg komputera optymisty czy z tankowań?
Trik - 20-11-2012, 17:28
Komandor napisał/a: | A coś więcej na temat mocy/momentu dla tych "innych" silników |
Te inne silniki to: 4B11 2L benzyna z OII z FWD, Parametry silnika bez zmian oraz 4B12 2,4L beznyna tez z OII z AWD (taki sam jak Twój) Parametry silnika też bez zmian.
Ogólnie nie masz się czym przejmować, oba te motorki nie są dostępne na rynku Polskim.
Komandor - 22-11-2012, 15:55
Spoko, ale ta oferta dla O3 to jakaś taka rozmemlana i raczej dla statecznego kierowcy z grubym portfelem no i wierzącego w japońską technikę
1. Brakuje taniego runnera windującego słupki sprzedaży. Tu widziałbym np wersję 2WD z silnikiem 1.8 diesel i bazowym albo "średnim" wyposażeniem
2. Brakuje adrenaliny - wersje np 2.0 turbo benzyna albo diesel z motorem >200 KM
3. Patrząc na obecne ceny to hybryda pewnie będzie kosztować z 200 kpln
pzdr
|
|
|