To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Odyseja Seichan

_Slawek_ - 03-09-2014, 13:19

Dostałem info, że firma z Poznania, która regenerowała konwerter uznała reklamację. Jest więc szansa, że całkowite koszty nie będą zabójcze... Honda czeka jeszcze na jakieś uszczelki z Holandii, także odbiór dopiero w kolejny weekend po złożeniu wszystkiego i testach. Została też wymieniona główna chłodnica i urwana poduszka.

Teraz pozostaje obstawiać co padnie kolejne, jakieś typy? ;) Moje są następujące:
1. Rozrząd - niby był niedawno wymieniany przez poprzedniego właściciela, ale nie mam na to przekonywujących papierów. Od razu dowiem się w Białce ile $ wymiana kompletnego rozrządu...
2. Automatyka drzwi przesuwnych, bo na razie działają bez zarzutu...
3. Ponieważ nie wiem jak tam się dostać to spali się co najmniej 1 żarówka podświetlająca tylną tablicę rejestracyjną lub przedni kierunek...
4. Sonda lambda 1-4 szt. albo jakiś katalizator, żeby koszty nie były za niskie...
5. Pęknie przednia szyba - duża jest, więc szanse też spore...

Jakieś propozycje? :roll:

Tomek - 03-09-2014, 13:56

_Slawek_ napisał/a:

Jakieś propozycje? :roll:


zima idzie, więc może jakiś sopel lodu z dachu pobliskiego budynku spadnie

nie parkuj zbyt blisko budynków :mrgreen:

Andrew - 03-09-2014, 14:00

_Slawek_ napisał/a:
Teraz pozostaje obstawiać co padnie kolejne, jakieś typy? ;)

Może lepiej nie żartować :wink:

mkm - 03-09-2014, 14:23

_Slawek_, jak ta Twoja "Hania" to przeczyta... To Ci taką odyseję zrobi...
Pogłaskać po kierownicy, powiedzieć miłe słowo i będzie jeżdzić :D .

Może te wszystkie usterki to foch za zabranie ładnych butów? :P

_Slawek_ - 03-09-2014, 14:33

Już nawet zrobiłem wstępne rozeznanie odnośnie assistance, zwłaszcza pod kątem dowozu lawetą do Białki ;) Niestety nie będzie łatwo znaleźć coś sensownego. Zwłaszcza, że np. jedni chyba z popularniejszych - http://www.starter24.pl - jedyny partner ADAC w PL piszą w swoim FAQ:
Cytat:
Czy pakiety Starter Auto są przeznaczone dla wszystkich pojazdów?
Ochroną ubezpieczeniową można objąć tylko samochody o DMC (dopuszczalnej masie całkowitej) do 2,599 tony. Większość samochodów dostawczych nie mieści się już w tej grupie. Należy sprawdzić wartość dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu (pole F2 w dowodzie rejestracyjnym).

No to patrzę w DR, a tam... 2700kg...

Macie jakieś pozytywne doświadczenia z jakimś assistance? Może ktoś coś polecić?

Tomek - 03-09-2014, 14:38

_Slawek_ napisał/a:

No to patrzę w DR, a tam... 2700kg...

Macie jakieś pozytywne doświadczenia z jakimś assistance? Może ktoś coś polecić?


masz zaprzyjaźnionego diagnostę?
można zmienić dane w dowodzie

cns80 - 04-09-2014, 13:12

Tomek napisał/a:
masz zaprzyjaźnionego diagnostę?
można zmienić dane w dowodzie
Taa. W samochodzie już zarejestrowanym i wbitym do CEPiK. Chwilę potem zmieni miejsce pracy na pośredniak i odwiedzi go pan prokurator z zarzutami. Jakby to było przy pierwszej rejestracji w kraju to jeszcze by przeszło.
Tomek - 04-09-2014, 13:22

a jak masz źle wpisaną DMC ?
lub inne masy?

cns80 - 04-09-2014, 13:31

Tylko urzędowe sprostowanie i to czasem wcale nie łatwe. Diagnosta Ci przecież długopisem w dowodzie nie wykreśli :)
Tomek - 04-09-2014, 13:39

I co?
Pani w WK będzie porównywać wpis w dowodzie z tabliczką znamionową??
Czy może jednak potrzebne jest zaświadczenie z SKP?

Ja przerabiałem ten temat w jednym z poprzednich aut.

cns80 - 04-09-2014, 13:56

Tomek napisał/a:
I co?
Pani w WK będzie porównywać wpis w dowodzie z tabliczką znamionową??
Czy może jednak potrzebne jest zaświadczenie z SKP?

Ja przerabiałem ten temat w jednym z poprzednich aut.
Też przerabiałem. Ale teraz jest inaczej. Jak chcesz sprostowanie to oczywiście jedziesz po kwit z SKP. Nastepnie załatwiasz w urzedzie jak dotychczas.

Różnica jest taka że CEPiK to nowe "dziecko" i dostają orgazmu na jego widok. Rutynowo trzepią bazy danych i sprawdzają kto i jakie dane wprowadzał i dlaczego. Część danych jest zablokowana i np jak wybierzesz pojazd (model, typ ,itd.) to w wielu polach danych nie można wpisać "z palca" tylko system narzuca.

No i w ten sposób kilku diagnostów z Warszawy straciło uprawnienia. Do tego mają zarzuty przestępstwa przeciwko dokumentom. Rozeszła się wieść błyskawicznie i u nas ciężko znaleźć takiego co zaryzykuje (nawet po znajomości) :)

KsiadzRobak - 04-09-2014, 14:06

U mnie coś kiedyś zmieniali - zdaje się, że było to przy okazji wymiany DR (bo się wszystkie 6 pieczątek zapełniło) i z papierkiem powędrowałem do WK w moim mieście a pani przepisała jak należy. Kwestia dotyczyła właśnie którejś z mas (była zaniżona) i pan diagnosta wpisał coś z katalogu.

A wracając do tematu Hondy to chyba najbardziej prawdopodobna jest zgnilizna podłużnicy :lol:

cns80 - 04-09-2014, 14:12

Przy wymianie DR to najodpowiedniejszy moment, ponieważ jako podstawę zmian wpisują koniec miejsca w dowodzie i już nie sprawdzają co w masach zostało zmienione ;) Ale to ma krótkie nogi, bo jak będzie sprawa w sądzie z powodu kolizji albo przejechania bramki viatola z cięższą przyczepą to to natychmiast wylezie.
_Slawek_ - 04-09-2014, 15:49

A tak z innej beczki...
...zlot się skończył :( To znaczy, że się zima zbliża :D

Opona wzorcowa 235/65R16 103T nie wchodzi w grę, bo do kupienia są tylko dostawczakowe z indeksem prędkości max R, takie jak
http://www.oponyturbo.pl/...R16C-115R/12743

Pytanie co dalej :?:
1. Jeszcze większy balon 225/70R16, np.
http://www.oponeo.pl/dane...7-h-xl#57980528
http://www.oponeo.pl/dane...-102-h#32442262
http://www.oponyturbo.pl/...0R16-102H/11452
Czy
2. Odrobinę mniejszy profil 235/60R16, np.
http://www.oponyturbo.pl/...0R16-100H/45234
http://www.oponyturbo.pl/...0R16-100H/11290

radek79 - 04-09-2014, 20:52

_Slawek_ napisał/a:
1. Jeszcze większy balon 225/70R16, np.

opona troszkę węższa wyższy balon= większy nacisk koła na podłoże=lepsza trakcja od opony szerszej a niższej tak żeby było łatwo zrozumieć :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group