Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Bzyk_R1 - 11-03-2017, 09:14
Buszu, aaa jednak odpuściłeś brembo. Tak myślałem. Za drogi gips.
Buszu - 11-03-2017, 09:40 Temat postu: Heble Mam dyfer do roboty półosie magiel I miskę olejową więc odpuszczam.... na razie hyhy
miron - 11-03-2017, 11:41
[Edit]
Wracamy do tematu hamulców tutaj.
Pawel1988 - 20-03-2017, 14:22
Cześć
Chciałem zapytać kolegi Hugo jak tarcze z asx ? Nie haczą o nic po nagrzaniu? Moje roczne trw w mieście jeszcze dają radę ale na trasie tragedia i tak się zastanawiam czy właśnie tych nie założyć. Bo dobrze rozumiem ze wsadze je do outlandera na styk po uciec tych języków ? Dzięki
Hugo - 20-03-2017, 18:16
Pawel1988, jedna tarcza okazała się złomem (wypaczona, zwichrowana w miejscu styku z piastą lub pęknięte użebrowanie wewnątrz), więc obie skończyły na złomie. Kupiłem nowe Textary 294/24 mm i już kończą się docierać Jak na razie hamują pięknie.
Pawel1988 - 20-03-2017, 18:26
No to super tylko mi właśnie chodziło o te grubsze 26mm. A miałeś je nowe czy jak ? Bo nie wiem czy ryzykować i je kupować. Bo z tego co piszesz wróciłeś do 24mm?
Bzyk_R1 - 20-03-2017, 21:25
Pawel1988, z tego co czytałem Hugo, kupił używki które ledwo wchodziły po przetoczeniu, zostało bardzo mało miejsca do jarzma. Gdyby były nowe trzeba by podszlifować jarzma i jest ryzyko że klocek słabo siedzi w prowadnicy. Ja bym Ci proponował Textar Pro. U mnie nadal nie zauważam nic złego, hamują dobrze.
Hugo - 20-03-2017, 22:05
Bzyk_R1 napisał/a: | Pawel1988, z tego co czytałem Hugo, kupił używki które ledwo wchodziły po przetoczeniu, zostało bardzo mało miejsca do jarzma. Gdyby były nowe trzeba by podszlifować jarzma i jest ryzyko że klocek słabo siedzi w prowadnicy | Dokładnie tak, z tym, że nie były przetaczane tylko miały normalne zużycie 0,5 mm na grubości, czyli 25,5 mm. Niestety w przypadku nowej tarczy 294/26 mm i nowych klocków:
1. Nie wiem czy założyłbyś zacisk na klocki (czy by je objął),
2. Bałbym się, że zewnętrzny klocek "wyskoczy" z jarzma,
3. Trzeba by podszlifować jarzmo od wewnątrz albo dać 1 mm podkładki pomiędzy jarzmo a zwrotnice, po to by odsunęło się z zaciskiem do zewnątrz (chyba trochę rzeźba, ale rozwiązała by problem nr 2 i 3)
Najlepiej byłoby zmienić zaciski na te z ASX, podejrzewam, że pasują P&P.
Pawel1988 - 20-03-2017, 23:47
Dzięki za odpowiedzi. Będą textary - innych nawet nie brałem pod uwagę
Sxizo - 21-03-2017, 01:21
Myślicie że jest sens włożenia zacisków ASXa (jeśli są P&P) i tarcz 294x26?
Hugo - 21-03-2017, 08:05
Sxizo napisał/a: | Myślicie że jest sens włożenia zacisków ASXa (jeśli są P&P) i tarcz 294x26? | Myślę, że warto spróbować.
Pawel1988 - 21-03-2017, 13:34
Patrzałem za zaciskami i nie wiem czy źle szukałem ale z asx nie są jednotłoczkowe ?
Fragu - 21-03-2017, 14:01
Pawel1988, tak - ASX ma jadnotłoczkowe zaciski - myślę, że założenie ich to nie taki zły pomysł.
Do tego może warto założyć również tylne hamulce od Outlandera II.
Sxizo - 21-03-2017, 15:00
Fragu napisał/a: |
Do tego może warto założyć również tylne hamulce od Outlandera II. |
Są P&P ? Jeśli tak to dobrze się zapowiada, 40 mm większa średnica musi zrobić swoje.
Po ogarnięciu tyłu (tarcze,klocki, pełna regeneracja zacisków, przewody) odczułem dużą różnicę w hamowaniu, do tego tarcze z przodu jakby wolniej ulegają wichrowaniu. A tu jakby miało dojść dodatkowe 4cm.. Przód byłby mocno odciążony.
Pawel1988 - 21-03-2017, 16:32
No ciekawa propozycja, tylko czy ktoś wie czy pasują p&p.
A czemu jednotloczkowe mówisz ? Wydawało mi się ze co 2 tłoczki to nie jeden ?
[ Dodano: 21-03-2017, 16:35 ]
I widzę że inna jest średnica otworu centrujacego. Sprobuje to sprawdzić czy by pasował tył z o2 i dam znać. Chyba ze ktoś coś wie
[ Dodano: 21-03-2017, 17:30 ]
1 problem średnica bębna O1 -168 O2- 190 . Wiec nawet jakby pasowały zaciski i tarcze to jest problem z ręcznym , wątpię żeby szczęki szlo przełożyć . Masakra z tymi hamulcami w O1 . Chyba trzeba wsadzac textary i jeździć z umiarem.
[ Dodano: 21-03-2017, 17:36 ]
Hehe http://promotormocy.pl/20...bishi-outlander
|
|
|