To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

Owczar - 21-05-2016, 16:27

Teraz widać więcej. Masz na bank przedmuch na katalizatorze. Bank 2 sensor 2 sobie leży. Nawet bez katalizatora powinien oscylować jak sonda pierwsza. Na filmiku od razu widać więcej.

Ja bym poszedł w uzywke kata. Spawanie to rzeczywiście krótkotrwałe rozwiązanie. A ten metaliczny dźwięk to może być przedmuch na osłonę termiczną.

WreX - 21-05-2016, 16:41

Owczar, ale sonda wydaje się być ok czy też jest kaput?

No właśnie wszystko na to wskazuje, dźwięki, check engine, pewnie delikatny zamuł silnika i brak paru koni to też przez to?

To od razu możesz powiedzieć czy ten się nada, bo gość mi wysłał fotki i nie wiem czy brać, cena 200-250zł to dobra cena czy raczej wysoka za to?




Rzekomo po II lifcie przebieg ponad 200k i serwisowany w ASO


http://olx.pl/oferta/mits...html#6c7021b482

tutaj jeszcze z tego ogłoszenia za 80zł jest, galant z 4 sondami

Hugo - 21-05-2016, 17:45

WreX napisał/a:
cena 200-250zł to dobra cena czy raczej wysoka za to?
Normalna.
kabar - 21-05-2016, 20:22

Niech zrobi zdjęcie wkładu a nie obudowy :)
WreX - 25-05-2016, 15:16

kabar, ależ proszę:


Udało mi się wyrwać za 100zł będzie pasować? w miarę ok wygląda? trochę poczyściłem te linie łączeń papierem ściernym dużo lepiej to wygląda niż na fotkach. Wkład się wydaje ok?










imag

Uszczelke dolną mam jakąś "kutą" cokolwiek to znaczy, dać też trochę pasty uszczelniającej do wydechów czy sama uszczelka wystarczy?


I przy okazji będzie wymieniana chłodnica klimy i składane wszystko... jakieś rady czy sugestie odnośnie odbudowy układu klimatyzacji? Oringi uszczelniające mam, oraz wcześniej uszkodzony przewód też mam cały od Hugo. Skraplacz też, bo rozumiem że czujnik ciśnienia mam wkręcić w skraplacz?

deejay - 25-05-2016, 15:24

Cytat:
I przy okazji będzie wymieniana chłodnica klimy i składane wszystko... jakieś rady czy sugestie odnośnie odbudowy układu klimatyzacji? Oringi uszczelniające mam, oraz wcześniej uszkodzony przewód też mam cały od Hugo. Skraplacz też, bo rozumiem że czujnik ciśnienia mam wkręcić w skraplacz?
_________________


Obowiązkowo nowy osuszacz :!:

Owczar - 25-05-2016, 15:43

Warto dać pastę do wydechów. A odnośnie klimy to tak jak napisał Bartek.
WreX - 25-05-2016, 17:31

deejay, mam nowy osuszacz (pomylił mi się nazwy ze skraplaczem) z tym że nowy ma 4 dziury a stary miał 3, to czujnik wkręcić zamiast jednej z śrub już wkręconych a drugą zwyczajnie zostawić? Czy musi być jakoś uszczelniona?


mati_z - 29-05-2016, 21:28

WreX, też mam u siebie taki z czterema otworami, po prostu jeden zostawiasz zaślepiony ;)
WreX - 02-06-2016, 11:49

No to chłodnica, osuszacz, przewody, uszczelki wymienione ale okazało się że przewód mam pęknięty jeden więc na razie nici z klimy.

Wymieniłem katalizator:

https://youtu.be/GwOASE0G0O8

Tak to teraz wygląda. Owczar, te sondy na pewno dobrze teraz pracują?


Co ciekawe dziwny dźwięk nie znikł jeszcze obstawiam plecionke bo nagle zaczęło być słychać jakby ciche popierdywanie na luzie albo nie wiem...

Owczar - 02-06-2016, 11:54

Teraz jest książkowo :)

Jeśli chodzi o osuszacz, to jeśli masz nieszczelny układ, to za chwilę znowu będzie wymagał wymiany.

WreX - 02-06-2016, 12:16

Owczar napisał/a:
Teraz jest książkowo


Jesteś na 100% pewien? bo mi już się z nerwów w głowie kręciło że teraz 2 sondy nie działają....


I czy ewentualna dziurka w plecionce będzie widoczna na wykresie czy nie? I czy ona może być prowodyrem jakichś syków dziwnych dźwięków w pewnym zakresie obrotów?



Owczar napisał/a:
Jeśli chodzi o osuszacz, to jeśli masz nieszczelny układ, to za chwilę znowu będzie wymagał wymiany.


Powiedziałbym coś ale znów bym miał czerwony znaczek przez 3 miesiące... tzn pęknięcie nie jest takie że widać prześwit tylko przy ciśnieniu zaczyna syczeć lekko, rurka została przykręcona żeby to było w miare "szczelne" to zakładając że jutro by mi przyszła "nowa" albo pojutrze to też będzie trzeba osuszacz wymienić?

Owczar - 02-06-2016, 12:21

WreX napisał/a:
Jesteś na 100% pewien? bo mi już się z nerwów w głowie kręciło że teraz 2 sondy nie działają...


Tak na 100% jest ok.

WreX napisał/a:
Powiedziałbym coś ale znów bym miał czerwony znaczek przez 3 miesiące... tzn pęknięcie nie jest takie że widać prześwit tylko przy ciśnieniu zaczyna syczeć lekko, rurka została przykręcona żeby to było w miare "szczelne" to zakładając że jutro by mi przyszła "nowa" albo pojutrze to też będzie trzeba osuszacz wymienić?


Kiedyś jeździłem z małą dziurką jakiś czas nie wiedząc o niej bo była zima. Nic się nie stało. Ale im krócej będzie nieszczelny tym lepiej. Galant stął zimą 24h z odkręconym parownikiem. Potem skręciłem i jeździłem już szczelnym przez 3 miesiące i zawór rozprężny szlak trafił.... zatkał się - podejrzewam jego korozję.

WreX - 02-06-2016, 12:23

Owczar, no to jak ta klima zadziała nawet jak układ będzie szczelny to to będzie cud. Bo przecież bez klimy to już kupa czasu, fakt że po dziku były wszystkie otwory w miarę szczelnie zalepione ale łudzić się nie będę.
Owczar - 02-06-2016, 12:41

Mój już klimy nie będzie miał.

Przez zatkany zawór padła mi sprężarka... Myślałem, że skończył się jej żywot. Założyłem nowy osuszacz, używaną sprężarkę w super stanie. Odpaliłem. Na wysokim ciśnieniu ponad 15 bar, na niskim 0 - trochę dziwne, ale zanim doszedłem w czym rzecz sprężarka się zatarła tak samo jak stara. Do wymiany parownik, skraplacz, osuszacz, spręzarka i płukanie układu. I zdejmowanie deski.

Jak jest gorąco to żona jeździ lexem. Nie mam zamiaru inwestować w to auto ok 1k i kupę pracy. Jedyny plus to, że spalanie spadło :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group