Nasze Miśki - MSS Zielona żaba by Bizi78.
lobuzek - 28-05-2020, 09:45
Obecnie mam Accorda 2,0 manuala i Civica IX automat. Jeden i drugi fajny. Bardzo polubiłem automat, który jest autorskim wynalazkiem Hondy - klasyczny hydrokinetyk 5b. Działa bardzo płynnie, nie myli się i bardzo przytomnie reaguje na kickdown, nie ma problemów z wyprzedzaniem, kiedy trzeba korzysta z wysokich obrotów jak na Hondę przystało. Uwielbiam nim jeździć, ale nie znaczy to, że mam dość manuala. W mieście automat sprawdza się super. Na trasie o dziwo też jest ok, nawet na autostradzie spokojnie daje radę. Co istotne - przynajmniej w przypadku Civica IX - automat jest cichszy od manuala i ma lepsze hamulce - inne serwo i tarcze z przodu.
HUGIO - 28-05-2020, 14:53
Bzyk_R1 napisał/a: | a po outlanderze będzie na bank coś w automacie, tak szybkim automacie że zmieni bieg zanim zdążę o tym pomyśleć |
Podobno ten automat w EVO X/RA jest całkiem szybki
Hugo - 28-05-2020, 17:24
AidsD, starą Jettą? Daj spokój, to pewnie jeszcze 3-biegowe było. Normalny automat zmieni bieg szybciej niż zrzucisz go w manualu.
AidsD - 29-05-2020, 07:14
Hugo napisał/a: | to pewnie jeszcze 3-biegowe było |
4 do przodu
Jag miał 6
robertdg - 29-05-2020, 08:15
Bzyk_R1 napisał/a: | Moim zdaniem życie jest zbyt krótkie żeby przejmować się zmianą biegów a po outlanderze będzie na bank coś w automacie, tak szybkim automacie że zmieni bieg zanim zdążę o tym pomyśleć | Dopóki kregosłup nie utrudnia to można wajchować
Dostrzegam że marzenia na bogato: koenigsegg, chiron, a może jakaś ferrarka dla plebsu ?
Bizi78 - 21-06-2020, 12:25
Jako, że Żaba jeździ i ma się dobrze to spytam o coś innego .
Brat ma na celowniku paska b8 w gnoju i z dsg, rocznik 2015 150KM przebieg około 100kkm.
Pytanie: czy ma to jakieś bolączki typu: żre olej, padają wtryski, automat się sypie itp .
A może ktoś z MM pracuje lub ma znajomego w ASO VW .
deejay - 21-06-2020, 12:34
Z DSG jest rożnie , miałem przypadek na gwarancji w Superb ze po 25 tyś skrzynia siadła , silniki ogolnie mocno poprawione , bez większych uwag.
Bizi78 - 23-06-2020, 23:22
Bartek, a masz dostęp do dekodera vin VW.
Bardziej chodzi o wyposażenie, itp. no chyba, że można też sprawdzić coś więcej .
Marcino - 24-06-2020, 10:48
Bizi78 napisał/a: | Brat ma na celowniku paska b8 w gnoju i z dsg, rocznik 2015 150KM przebieg około 100kkm.
Pytanie: czy ma to jakieś bolączki typu: żre olej, padają wtryski, automat się sypie itp |
Ja mam Tiguana 2018r , 2.0 150koni i DSG. 30tyś przebiegu i zero problemów
Bizi78 - 03-07-2020, 16:13
Po zeszłorocznym problemie z klimą (coś słabo chłodziła moim zdaniem) w tym roku odmówiła całkowicie posłuszeństwa .
Diagnoza to uszkodzona chłodnica.
Na allegro nissens około 255zł, NRF 250zł.
Wymiana + dobicie około 400zł w zależności ile czynnika zostało, no chyba że coś jeszcze wypadnie po drodze.
Janq - 03-07-2020, 19:51
Bizi78, bierz NRF. Podjedź, niech Ci odciągną czynnik i sam sobie wymień. Oringi najlepiej w ASO, chyba że znasz wymiary oryginałów, to wtedy kupujesz sobie sam (oringi z materiału HNBR).
Kup sobie jeszcze latarkę UV i zobacz czy nie masz gdzieś indziej wycieków.
jacek11 - 03-07-2020, 21:27
Janq napisał/a: | bierz NRF. Podjedź, niech Ci odciągną czynnik i sam sobie wymień. |
Możliwe, że wtedy nie dostanie gwarancji.
Bizi78 - 05-07-2020, 10:40
Janq, zrobię jak Jacek napisał .
Fachowcy przed wymianą i nabiciem mają sprawdzić dokładnie układ aby nie wyszły jakieś kwiatki.
Janq - 05-07-2020, 12:28
Bizi78, ok :]
To przed nabiciem czynnika, niech Ci wpakują 8 barów azotu i pojeździj z tym ze 2 tygodnie. Po dwóch tygodniach podjedź na sprawdzenie jakie jest ciśnienie. Przez pół godziny za dużo nie wykryje. Oczywiście wtyczka zasilająca sprzęgło kompresora do wypięcia.
Bizi78 - 07-07-2020, 20:32
Janq napisał/a: | To przed nabiciem czynnika, niech Ci wpakują 8 barów azotu i pojeździj z tym ze 2 tygodnie. |
W wakacje przez 2tyg bez klimy, to by było kiepsko .
Może wstrzelę się z terminem tak aby zostawić auto podpięte na cały weekend .
-chłodnica Nissens kupiona, już jedzie 255zł.
-w ASO tak dla świętego spokoju zamówiłem wszystkie 8 oringów (koszt około 50zł/kpl).
-w szafie leży kupiony parę lat temu osuszacz NRF, tak na wszelki wypadek jeśli będzie pustka w układzie.
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu Żaba trafi na warsztat .
|
|
|