To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

rosomak1983 - 25-07-2011, 22:31

rosomak1983 napisał/a:
eh zaraz zrobie test odłacze czujnik wałka i zobaczymy. :D

po odłaczeniu czujnika wałka moj 4g63 DOHC nie odpala....
A wtryski działaja po dołaczeniu/awarii czujnika wałka ???
Chyba nie działaja nie ?

Maretzky85 - 25-07-2011, 22:32

Krzyzak, bo zawarte w jednej puszce jest czujnik wału i wałka. W zasadzie dwa czujniki w jednym i jak się chrzani to na amen po całości :P
Chodziło mi o to, że jak odłączysz czujnik położenia wałka rozrządu to odłączasz też czujnik wału, który de facto jest na wałku zmontowany w jednej puszce z czujnikiem wałka. Nie próbowałem nigdy odłączyć a raczej odcinać tylko czujnik wału :P
W późniejszych silnikach 7-bolt po 93 roku były oddzielne czujniki i w tym przypadku się z Tobą zgodzę, ale w tym przypadku podejrzewam, że nie będzie to tak działać :P

rosomak1983 - 25-07-2011, 22:51

Maretzky85 napisał/a:
W późniejszych silnikach 7-bolt po 93 roku były oddzielne czujniki i w tym przypadku się z Tobą zgodzę, ale w tym przypadku podejrzewam, że nie będzie to tak działać :P

czujnik z 7 bolta nie podejdzie do 6 bolta ???

Krzyzak - 26-07-2011, 06:37

Maretzky85 napisał/a:
jak odłączysz czujnik położenia wałka rozrządu to odłączasz też czujnik wału, który de facto jest na wałku zmontowany w jednej puszce z czujnikiem wałka

spoko - to jest zależne od konstrukcji - w 4G37 też oba czujniki są razem w aparacie a w 4G63 było kilka wersji
nie wiedziałem, jaką ma Krzysztof - myślałem, że czujnik wału pod rozrządem a czujnik wałka na przedłużeniu wałka rozrządu (bo ktoś tak pisał wcześniej)
a to jest 4G63 takie, jak w Galancie GTI? - tam faktycznie jest pucha na końcu wałka ssącego i zawiera w środku komplet czujników - oscyloskopem dałoby radę sprawdzić, czy działa

Wszyc - 26-07-2011, 06:56

Krzyzak napisał/a:
to jest 4G63 takie, jak w Galancie GTI?


To jest dokładnie z Galanta GTi :P

Maretzky85 - 26-07-2011, 08:49

rosomak1983, jak są osobne czujniki to nie podejdzie :P
Krzyzak, na pewno 88-92 jest puszka na końcu zawierająca oba te czujniki. Nie wiem jak później :P
Wszyc, są dwa czujniki osobne w tej puszce a nie jeden :P

rosomak1983 - 26-07-2011, 12:35

Maretzky85 napisał/a:
W późniejszych silnikach 7-bolt po 93 roku były oddzielne czujniki i w tym przypadku się z Tobą zgodzę, ale w tym przypadku podejrzewam, że nie będzie to tak działać :P

Maretzky85 napisał/a:
rosomak1983, jak są osobne czujniki to nie podejdzie :P


dzis sprawdzilem empirycznie na czujniku z 7 bolta moj 6 bolt odpala i jezdzi normalnie :wink: Tak jak pisał Zenek te czujniki sa zamienne, a tylko zasada działania jest inna ( jeden optyczny drugi czujnik Halla)

Wszyc - 26-07-2011, 15:08

Maretzky85 napisał/a:
Wszyc, są dwa czujniki osobne w tej puszce a nie jeden :P


Nie nazwał bym tego tak :P czujnik jest jeden bo pobiera jedną informacje z jednego źródła a że go przetwarza na 2 różne sygnały dające informacje o innej rzeczy też... hmm nie nazwał bym tego oddzielnym czujnikiem :P no ale dobra to już kwestia podejścia i indywidualnego punktu widzenia :P

Krzyzak - 27-07-2011, 06:33

Wszyc napisał/a:
Nie nazwał bym tego tak

Marek ma rację - w tym przypadku są 2 osobne czujniki w jednej puszce

Maretzky85 - 27-07-2011, 10:11

rosomak1983, bardziej mi chodziło o 2G i osobny czujnik wału a nie 6b i 7b, może źle się wyraziłem :P
Wszyc, tam są dwa czujniki fizycznie :P To że z jednej metalowej płytki zczytują to się zgodzę, ale czujniki są dwa :D

Wszyc - 27-07-2011, 14:20

ale ja wiem co jest w środku :P i wiem też o co wam chodzi :P ale ja to dalej traktuje jak jeden heh no ale mniejsza jak powiedziałem każdy ma swoje podejście do tego :P
Wszyc - 28-07-2011, 16:46

no cóż wyjąłem filtr paliwa z bmw i nic nie dało pipa dalej więcej nie jestem w stanie sprawdzić :P

Kij sprawdzę na dniach jeszcze raz wszystko :P bo kurde duma mi nie pozwala zadzwonić do Marka i prosić by wpadł :P kurde to nie może być takie trudne trzeba ogarnąć samemu :P

Wszyc - 28-07-2011, 19:55

się wścieknę to wyjmę świece podepnę się pod wtrysk i będę kręcił wałem silnika i patrzył czy odpala wszystko w odpowiedniej kolejności

Najpierw sprawdzę czy świece odpala w odpowiedniej kolejności potem wtryski a potem sprawdzę synchronizacje wtrysku ze świecą da się bez stroboskopa ale będzie z tym pierdzielenia :P

Na piechotę na debila ale będę miał pewność :P

i zostaną wtedy wtryski jako winowajcy :P

Wszyc - 28-07-2011, 22:13

hahah coś wymyśliłem by wszystko sprawdzić :P napisałem robertowi na pw pewnie spadnie z krzesła z beki jaki metody z epoki żelaza :P

jak zrealizuje to opowiem co głupiego wymyśliłem znów hahahah :lol:

jacek11 - 28-07-2011, 22:16

Wszyc napisał/a:
i zostaną wtedy wtryski jako winowajcy :P

i dupa :P :mrgreen:
ale sprawdzanie kolejności....dobry pomysł 8) dekiel zaworów w górę,i patrzymy .sprężanie,spalanie,praca ,wydech.....
i jeszcze raz :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group