To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Hugo - 06-01-2014, 22:11

Torp12 napisał/a:
Jak odkręcę je u góry a na dole zamiast małej śruby 17 która stoi wykręcę całą tulejkę to wyjmę całe ustrojstwo czy ni dy rydy?
Najpierw musisz zerwać tuleję na amortyzatorze to wykręcisz całą tulejkę ze zwrotnicy. Inaczej nie ma opcji. Poza tym nie spotkałem się z zapieczeniem tej śruby (mowa o tej 17 z dużą podkładką). Jak nie masz ruchu przedłużką to zawsze możesz odłączyć kabel ABS-u i odłożyć na bok, odkręcić wahacz poprzeczny dolny od zwrotnicy i poluzować przy wózku, opuścić go w dół, skontrować kluczem 30 albo 32 (nie pamiętam) tulejkę i przez przedłużkę ta 17 musi puścić! Jeśli faktycznie jest aż tak zapieczona to aż strach pomyśleć jak jest zapieczona tuleja amortyzatora na mocowaniu zwrotnicy :? Z takim przypadkiem już się spotkałem...
deejay - 06-01-2014, 22:12

Torp12 napisał/a:
Wracając do tematów amorków tylnych. Jak odkręcę je u góry a na dole zamiast małej śruby 17 która stoi wykręcę całą tulejkę to wyjmę całe ustrojstwo czy ni dy rydy?


Nie da rady , bo jesli jest korozja na tulei amortyzatora to nie pozwoli ci obrócić śruby , no chyba że będziesz kręcił na chama i ja ukręcisz , wtedy wykręcisz :wink:

Torp12 - 06-01-2014, 22:48

Hugo Generalnie wydaje mi sie ze mega korozji byc nie moze bo amory maja 2 lata.

Generalnie tuleja w zwrotnicy sie kreci i jakby ruszala sie w amortyzatorze. Klucz 30 kupie tak czy siak. I albo to wszystko jakos sam zwalcze albo wynajme na godzine warsztat i z pneumata przysadze.

Dzięki za rady.

robertdg - 06-01-2014, 22:50

Torp12 napisał/a:
Jak odkręcę je u góry a na dole zamiast małej śruby 17 która stoi wykręcę całą tulejkę to wyjmę całe ustrojstwo czy ni dy rydy?
Zakontruj kluczem 30mm i odkręc śrube, potem dokręć trzpień mocujący, w przeciwnym wypadku cięzko będzie Ci odkręcić całość gdyż tuleja w amoru będzie mocno spręzynowac
Torp12 - 06-01-2014, 22:54

robertdg napisał/a:
Zakontruj kluczem 30mm i odkręc śrube


Taki jest plan, ale grzechotka na 17 nie wchodzi a klucz 17 jest kruciak i nie wiem czy starczy sily :)

Hugo - 07-01-2014, 07:57

Torp12 napisał/a:
grzechotka na 17 nie wchodzi
Dlaczego?
Torp12 - 07-01-2014, 10:17

Hugo napisał/a:
Dlaczego?


Bo jest za mało miejsca. Nasadka plus duża grzechotka dają takie odsadzenie że się nie mieściło.

Hugo - 07-01-2014, 12:12

Torp12 napisał/a:
Nasadka plus duża grzechotka dają takie odsadzenie że się nie mieściło.
No to zrób sobie miejsce, tak jak napisałem wyżej, albo załóż grzechotkę tak, że pomiędzy nią a wózek zawieszenia włożysz breszkę (łom) i robiąc w ten sposób dźwignię naciśniesz grzechotkę w dół z dużą siłą. Robiłem tak nie raz w tym miejscu, zawsze działało.
Torp12 - 07-01-2014, 12:39

No będę kombinować jak tylko zanabędę klucz 30 bo przy poluzowanej tulejce to nic nie wskóram :)
Torp12 - 16-01-2014, 11:36

Zanabyłem wczoraj klucz 30 także teraz już tylko potrzebny jest wolny czas :) a zrobić trzeba bo już stuka i mnie wkurza :]
Torp12 - 23-01-2014, 23:32

Mróz w okolicach -10 stopni i co? No i co powoduje taki mróz?

Tak tak co bardziej domyślni i obeznani w moim temacie pewnie już się domyślają.

Tak tak znowu wariują hamulce. Objawy? Nie takie ostre jak w poprzednich ale fakt faktem że jak sie auto dobrze zmroziło to pierwsze depnięcie w hamulec to wpada zdecydowanie glębiej i hamuje. Drugie już normalnie . No i tak cały czas dopóki nie wstawie do garażu, gdzie się ociepla i wszystko mija:]

Pomysły? Ja obstawiam tą zakichaną pompę bo nieszczelności nie ma żadnej, bo po 1 jakby była to by sie chyba sam nie odpowietrzał, 2 ubywało by płynu i by było widać wyciek a nic takiego nie ma miejsca.

Muszę jutro spojrzeć jaka tam pompa siedzi u mnie i kupić używany oryginał i podmienić bo można szału dostać :]

m6riano - 25-01-2014, 05:31

nie deptaj tak i spokój..;-)
Torp12 - 27-01-2014, 09:55

Pytanie do specy speców :)

W galach były dwa rodzaje pomp hamulcowych. Ktoś sie wypowie jakie kiedy i gdzie :)

Chyba że ma ktoś namiar na gumki do pompy ?

Krzyzak - 27-01-2014, 11:32

Torp12 napisał/a:
W galach były dwa rodzaje pomp hamulcowych
podobno 3
Torp12 napisał/a:
ma ktoś namiar na gumki do pompy ?
japaneze
wszystkie pompy mają system calowy - dziura jest chyba na pół cala

Zielu - 27-01-2014, 12:20

A płyn hamulcowy kiedy był wymieniany? :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group