To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Obawy przed kupnem Outlandera

rezon - 10-05-2017, 22:12

msokol napisał/a:
zy z zalockowanym 4x4 auto może mieć lepsze przyspieszenie?
nie, to tylko inny rozkład momentu - więcej na tył. Ja miałem chipowanego przy 68kkm na bodajże na 165KM i 330Nm i moim zdaniem warto, bo lżej się jeździ, ale ori sprzęgło i dwumasa leci wtedy szybko. Zamiennik LUK był znacznie bardziej trwały, bo wytrzymał ponad 70kkm bez żadnych oznak. Ori to właściwie już od 40kkm lekko sygnalizowało zużycie - chip tylko przyspieszył.
msokol - 10-05-2017, 22:42

Dzięki rezon - będę myślał nad tym w takim razie, jak mi padnie dwumasa.

Pytanie jeszcze co z EGRem? Warto to zaślepiać? Będzie to odczuwalne? Są jakieś wady tego zabiegu?

rezon - 11-05-2017, 02:26

ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem :twisted: wylotowy zresztą też ;) średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza ;)
msokol - 11-05-2017, 21:04

Jest jeszcze coś takiego, jak wodorowanie silnika - warto? Moje auto przez 2 lata u poprzedniego właściciela zrobiło trochę ponad 3 tyś km. Po ok. 1,5 tyś rocznie.
enea - 11-05-2017, 21:15

rezon napisał/a:
ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem :twisted: wylotowy zresztą też ;) średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza ;)


przepustnice el padaly

rezon - 11-05-2017, 21:34

Nie u mnie
msokol napisał/a:
jak wodorowanie silnika - warto?
po co? wymienić filtry oleje, ew. pasek rozrządu i jeździć. Sam się wodoruje ;)
msokol - 12-05-2017, 22:13

Auto co roku miało robione przeglądy w nieautoryzowanym serwisie. Co prawda nie w mitsubishi, ale innych japończyków. Oleje i wszystkie filtry zawsze były wymieniane w porę. Ostatni serwis olejowy miało w listopadzie - mam na to kwity, więc nie będę wymieniał. Tylko kompletny rorząd wymienię. Pewnie w tym samym serwisie. Zobaczę, jak mi wycenią.
toddy - 18-05-2017, 21:46

Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.

[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym.

msokol - 18-05-2017, 22:16

Masz dpf?
toddy - 19-05-2017, 08:39

Chyba we wszystkich DID były. Czy nie?
lexus - 19-05-2017, 16:19

NIE było :mrgreen:
toddy - 19-05-2017, 17:01

A w których nie było?
lexus - 19-05-2017, 18:29

W 2.0 Did
jurellas - 21-05-2017, 23:34

toddy napisał/a:
Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.

[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym.


lock to tryb podczas brodzenia w piachu lub głębokim śniegu i na pewno nie przy szybkości do 80 km

lexus - 22-05-2017, 09:00

Na locku do 40 później i taka automat przełączy na auto. Po co kusić los ja jeżdżę 4wd tylko jak są złe warunki drogowe albo chce pojechać ostro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group