Pajero Pinin - Poszukiwania Pinina - Jak ustrzec sie przed złem?
noisy - 30-05-2017, 11:50
Uwaga na tego Pinina. Sprzedaje go PHU Felmar Auto Rypin.
https://www.otomoto.pl/of...i-ID6yRczb.html
W opisie superlatywy. W realu skorodowana kupa złomu z cieknącym silnikiem.
Kielichy zrobione na sztukę, cały zgnity przód. Olejem zarzygany cały silnik.
Automat tez mokry. Malowane dwa elementy z przodu, szpachli dosc grubo.
Patrzyłem tez Pinina z Płocka AUTO KOMIS D&D
https://www.otomoto.pl/of...html#1cf7cc5db6
Korozja do ogarnięcia, ale za to wywalony check na desce, prawdopodobnie katalizator.
Nie otwierający się wlew paliwa. Na lewym tylnim błotniku szpachli pół kilo.
Huczące łożyska z przodu, wyciek przy wisko. Opony każda inna.
Nie działajaca elektryka szyb.
moskit33 - 19-06-2018, 16:56
Ja zrobiłem podobnie kupiłem , mechanicznie idealnego . Zerwana została całą izolacja konserwacja . Wyspawane nadkola , poprawa kielichów podkład epoksydowy , konserwacja bitumiczna i teraz jest jak ta lala
AntonioPL - 20-06-2018, 08:06
Jak długo po tej konserwacji trzyma?
moskit33 - 28-06-2018, 10:50
Robiłem to w tym roku więc zobaczymy
romek atomek2 - 28-06-2018, 12:49
AntonioPL napisał/a: | Jak długo po tej konserwacji trzyma? |
u mnie 2 lata - ale łatane było - czyszczone do blachy -łatane gdzie trzeba, zabezpieczone - ale gdzie tam - ta blacha to przynajmniej u mnie - kpina .. i leci teraz tam gdzie nie było ruszane - baranek już wybomblował .. - robiłem całość / bąbelki w jednym miejscu NOWYM ..
AntonioPL - 03-07-2018, 16:00
To jest dowcip jakiś...
Mam nadzieję, że mi się nie zdupi.
Kuba0 - 04-07-2018, 14:57
Walka z korozją w tym samochodzie to typowa syzyfowa praca. Niestety
romek atomek2 - 04-07-2018, 23:23
Kuba0 napisał/a: | Walka z korozją w tym samochodzie to typowa syzyfowa praca. Niestety | święte słowa .. trzeba by całe poszycie zmienić .. = zrobić na nowo ..
Kuba0 - 07-07-2018, 12:03
U mnie sprawdza się Cortanin F i później czarny mat Już za bardzo nie dbam o estetykę bo i tak wiem, że czeka go dożywocie u mnie. A kolor mam taki, że czarny mat nie bardzo razi
No i oczywiście MIG/MAG często odpalany. Ale z drugiej strony mechanika (MPI) jest typowo "Japan" - do niczego się nie dotykam poza drobiazgami. Tak wiec ten samochód ma jakieś plusy.
|
|
|