[02-06]Lancer CS0 - [CS3A] [4g18] Wymiana pierścieni - potrzebne części
Krzyzak - 28-02-2018, 08:35
jak już robisz taki remont to przygotuj sobie jeszcze pastę dirco do składania miski olejowej, uszczelkę smoka bo będziesz odkręcał
coś do czyszczenia tłoków z nagaru - ja polecam JanPro Silnik, robi się gęsta piana, kóra fajnie to odczyści
zajrzyj do mojego tematu o Galancie bo tam pokazywałem prace przy wymianie pierścieni i nie tylko
ludinho1 - 01-06-2020, 21:27
Panowie a macie jakiś numer konkretny tych pierścieni NPR ?. Temat powoli nabiera wagi i może wreszcie będę coś działał. Rozrząd i cały zestaw uszczelek silnika już na stanie. Teraz czas zakupić pierścionki . Tak zbieram te graty
Bizi78 - 02-06-2020, 09:05
Poniżej masz numery standardowych wymiarów.
Oczywiście należałoby się upewnić czy podejdą .
NPR SWM31127ZZSTD
TPR 33937STD
ludinho1 - 02-06-2020, 10:57
proszę jeszcze potwierdzić wymiary 1,2 1,2 2,5 . mają być dokładnie takie ? bo widziałem też jakieś +0,25mm . o co z tym chodzi ?
Bizi78 - 03-06-2020, 00:43
ludinho1 napisał/a: | proszę jeszcze potwierdzić wymiary 1,2 1,2 2,5 . |
Wg katalogów takie mają być ich grubości.
ludinho1 napisał/a: | bo widziałem też jakieś +0,25mm . o co z tym chodzi ? |
To jest prawdopodobnie ich powiększona średnica po honowaniu cylindrów (np. STD+0,25mm).
Ogólnie pierścienie występują w rozmiarach:
-STD standard
-0,25
-0,50
-1,00
A przynajmniej ja tak rozumuję .
|
|
|