Outlander II Ogólne - 2.0 Did BSY - porada dla nowego właściciela
rezon - 16-04-2017, 16:27
kajos napisał/a: | ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .
to w takim razie co ja wycielem?
|
gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość.
Awra - 16-04-2017, 19:30
kajos napisał/a: | rezon napisał/a: | Awra napisał/a: | 2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa... | nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki . |
to w takim razie co ja wycielem?
na pewno ma jakis filtr
zreszta jak potrzeba to moge wkleic zdj co jest w srodku
zreszta moj passat z 99 roku tez mial filtr i tez jego wycielem ale byl troszke inny w srodku niz ten od miska (zreszta ten filtr jest chyba produkcji Mitsubishi bo na nim sa oznaczenia tej firmy) |
A to co wyciales to taka puszka mniej wiecej w polowie auta?
Zaraz, wg vin to ja mam chyba wersję na Holandię
kajos - 16-04-2017, 21:54
nie
jest to (tzn.byla) duza puszka zaraz za flansza ktora sie przykreca,mniej wiecej gdzies to jest pod przelacznikiem wlaczania napedow
2 tlumik -ale to juz zwykly lekki jest mniej wiecej pod siedzeniami tylnimi
Awra - 17-04-2017, 02:18
Dobra, po świętach wejdę do kanału i zobaczę bo kiedyś wlazilem pod to auto ale nie pamiętam już jak to tam wyglądało. No ale przed programem będę wycinal dziada jak to dpf, a nawet jak nie to też coś trzeba bedzie z tym zrobić bo pewnie blokuje silnik, znam z autopsji.
rezon - 17-04-2017, 14:47
na 99% to jednak katalizator
Awra - 17-04-2017, 23:00
Też jestem tego zdania bo jednak musiałyby być jakieś sondy które go monitorują. Zresztą coś mi świta że jak auto było kupowane to była rozmowa że nasz nie ma dpf. No nic, czekam na oleje filtry itd a auto posprzątane i pod kocykiem czas uruchomić punto 1.2
rezon - 18-04-2017, 16:02
Katalizator z reguły jest bez sond, w przeciwieństwie do dpf'a
Awra - 18-04-2017, 21:19
No dpf miałem na myśli, pytałem w temacie o wejście aux ale nikt nie pisał to może zapytam tutaj. Macie wejscie aux w podłokietniku? Bo ja mam ale nie widzę nigdzie w radiu jak wciskam "mode" żadnego połączenia. A radio zwykle rockford ze zmieniarka, bez navi.
pawelz - 10-06-2017, 07:16
Ja tylko słowo o BSY.
Ostatnio zaślepiałem EGR, najpierw komputerem( przy okazji jak podnosiłem moc do 170KM), potem jeszcze mechanicznie.
Aby zaślepić mechanicznie trzeba znaleźć, zaślepkę. Miałem z tym spore kłopoty. W necie w zasadzie do 2.0 TDI w ogóle ich nie ma, znalazłem na jednej aukcji z dopiskiem, ze pasuje do 2.0 TDI 8v.
Co się okazało. Zaślepka pasuje od 1.9 TDI. Zacząłem trochę grzebać odnośnie informacji o rodzajach silników VW. Okazało się, że nasz BSY jest silnikiem ośmiozaworowym, a nie tak jak myślałem 16v.
Pogadałem z mechanikiem w mitsu i powiedział mi, że te silnik BSY są dużo bliższy konstrukcyjnie do 1.9 TDI niż do osławionego felernego 2.0 TDI z pierwszych lat produkcji (który ma 16v). Może dlatego u nas praktycznie nie ma problemów z tym silnikiem.
lexus - 10-06-2017, 08:58
pytanie- czy było warto dać 170k co na to sprzęgło,jak jest po wywaleniu EGR
kajos - 16-06-2018, 14:00
rezon napisał/a: | kajos napisał/a: | ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .
to w takim razie co ja wycielem?
|
gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość. |
w tygodniu troche tlumilem silnik i wykrecilem rure coidzie od filtra
moim ocza ukazala sie puszka zaraz za turbina
to pewnie dopiero tam jest ten filtr a to co wycialelem to najprawdopodobniej tlumik
i jeszcze jedno
wczoraj bylem kupic kilka szt drzwi i musialem jechac dosc duzy kawalek z uchylona tylna klapa
w 1 chwili yslalem ze mi wypadl waz z turbo bo bylo slychac mocny szum jak mocno deptalem na gaz
ale moc byla taka sama wciaz i nic sie nie dzialo wiec stwierdzilem ze to slychac z rury wydechowej
oznacza to ze dobrze chyba dmucha
RAFGST - 19-06-2018, 12:29
jeśli chodzi o bsy to dodam kilka zdan:
jakiś czas temu kumpel kupił outka, auto sprawdził -nie było sie do czego przyczepić. ale nie sprawdził jak wygląda olej w silniku- i czy w ogóle jest tam jakiś poziom. Jak się okazało już w domu. wyciągając bagnet- nie było tam nawet śladu oleju. Pojechał na CPN i kupił 1 litr. Dolał a tam dalej nic, pojechał i kupił drugi litr. dopiero jak wlał 2 litry oleju to pojawił się ślad na bagnecie. z tego co wiem to wchodzi ok. 4 litry do miski i filtra- a tu dwa litry wlał- czyli było tylko 2. i powiem wam że auto jeździ do dzisiaj i nic sie nie dzieje. Chyba jest tak że póki smok jest zalany olejem to nic się nie stanie. A powodem takiego stanu było brak podkładki pod kurkiem od spustu z miski olejowej- olej pomalutku kapał, auto jak go kupował miało na tym oleju 15000 km przejechane. I nie wierze że to są badziewiarskie silniki- bo juz by sie danwo zatarł. Outki może faktycznie mistrzem wyciszenia nie są ale na pewno jest mniej awarii jak VW
kajos - 19-06-2018, 15:15
wspolczucie dla poprzedniego wlasciciela
jak mozna jezdzic autem i nie sprawdzac poziomu oleju co tydzien np.
zreszta kapanie oleju z korka powoduje plamy i brud
i prawdopodobnie tworzyly sie kropki oleju na tylnej klapie
RAFGST - 20-06-2018, 13:05
dokładnie, ciekawi mnie tylko czy coś tam w silniku nie uległo lub ulegnie uszkodzeniu przez jazdę z tak niskim poziomem oleju. czas pokaże
kajos - 20-06-2018, 14:33
jak pompa miala poziom oleju umozliwiajacy zassanie to nic nie stalo sie
jak by juz mialo sie cos stac to dawno by bylo slychac to
|
|
|