Pajero III - silnik dymi i przerywa z włączoną kimatyzacją
Hunter79 - 02-07-2017, 17:46
Michał_PIII napisał/a: | Na odległość można tylko strzelać i siać domysły. Najlepiej jakbyś podjechał do Warsztatu który ma MUTa żeby posprawdzać parametry silnika podczas włączonej klimatyzacji. Ogólnie niespotykana dolegliwość to można tylko strzelać
[ Dodano: 30-06-2017, 10:42 ]
a jeszcze mam 1 pytanie. Czy jak na włączonej klimie silnik tak się zachowuje na wolnych obrotach co się dzieje jak dodajesz gazu na postoju? Czy mocniej zaczyna go rzucać i jest mocniejszy dym z rury wydechowej czy wkręca się na obroty normalnie i przestaje dymić? | Jak dodawałem gazu to nadal dymił czy mocniej to trudno powiedzieć bo i tak nic nie było za autem widać i wyłączałem klimę, teraz minęło kilka dni i usterka nie występuje (?) jakby znaczenie miała temperatura zewnętrzna tj usterka wystąpiła przy upale blisko 30 st/c.
lukasz1991020 - 30-07-2017, 12:53
witam wszystkich
mam nadzieje, że dobrze trafiłem z moim problemem związanym z klimatyzacją otóż mam pajero 3,2 DID w automacie auto bardzo dobrze reaguje na pedał gazu przyspiesza i wkręca sie na obroty bardzo dobrze, nie dymi na żaden kolor ale problem zaczyna się w momencie gdy silnik jest ciepły i włączę klimatyzacje silnik nie może utrzymać wolnych obrotów na D i R po zatrzymaniu się obroty zaczynaja skakać z 700 na 600 lub poniżej i po chwili się normują na 700 ale też często silnik gaśnie w pozycji P i N obroty silnika przy włączonej klimie wynoszą 1000 obr/min gdy silnik jest zimny nie ma żadnych problemów z pracą silnika przy włączonej klimatyzacji problem zaczyna sie w momęcie rozgrzewania sie silnika.
zbyszekm2 - 31-07-2017, 11:53
lukasz1991020 napisał/a: | witam wszystkich
mam nadzieje, że dobrze trafiłem z moim problemem związanym z klimatyzacją otóż mam pajero 3,2 DID w automacie auto bardzo dobrze reaguje na pedał gazu przyspiesza i wkręca sie na obroty bardzo dobrze, nie dymi na żaden kolor ale problem zaczyna się w momencie gdy silnik jest ciepły i włączę klimatyzacje silnik nie może utrzymać wolnych obrotów na D i R po zatrzymaniu się obroty zaczynaja skakać z 700 na 600 lub poniżej i po chwili się normują na 700 ale też często silnik gaśnie w pozycji P i N obroty silnika przy włączonej klimie wynoszą 1000 obr/min gdy silnik jest zimny nie ma żadnych problemów z pracą silnika przy włączonej klimatyzacji problem zaczyna sie w momęcie rozgrzewania sie silnika. |
Pompa wtryskowa do roboty.
|
|
|