To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - G4JP (4G63) Pomoc w wyborze Oleju silnikowego.

Damiano90 - 11-09-2017, 18:05

Dobra. Olej będzie jutro. Filtr mam Filtrona. Płukankę brać 300ml czy 500ml?
Janq - 11-09-2017, 18:48

Weź filtr MANNa albo KNECHTa
Damiano90 - 11-09-2017, 19:07

Filtr już kupiłem... Filtron Made in Poland :D
Jeszcze mogłem MANN'a ale za prawie 3x drożej. Filtrona kupiłem po zniżkach za 15zł... Mann za 39. Aż taka duża różnica będzie? Chyba nie co?

Hugo - 12-09-2017, 08:20

Damiano90 napisał/a:
Filtron Made in Poland
Nie wiem czy jest się z czego cieszyć :D
Damiano90 napisał/a:
Jeszcze mogłem MANN'a ale za prawie 3x drożej. Filtrona kupiłem po zniżkach za 15zł... Mann za 39
Jak to możliwe? Ostatnio kupowałem do 4G63 filtr MANN'a, symbol W610/3 za 17 zł.
grebob - 13-09-2017, 14:25

filtry Filtron oraz PZL Sędziszów ida na pierwszy montaz do VW.
Hugo - 13-09-2017, 21:21

Cytat:
filtry Filtron oraz PZL Sędziszów ida na pierwszy montaz do VW.
To teraz wiadomo z jakiego powodu padają te pompy oleju i obracają się panewki w nowych silnikach vw :mrgreen: Taki żarcik.
Janq - 13-09-2017, 22:10

grebob, tylko jakość filtrów na pierwszy montaż jest zupełnie inna niż to, co jest rzucane na sklepy i hurtownie.

BTW. Z tego co widziałem jakiś czas temu to Filtron robi też dla Jaguara :]

Hugo - 14-09-2017, 07:35

Janq, dokładnie.
Janq - 14-09-2017, 20:05

Hugo, żeby uściślić - na pierwszy montaż idzie to, co najlepsze. Nieco niższa jakość jest rzucana na autoryzowany serwis. A wszystkie zamienniki i to, co jest na sklepy/hurtownie to to jest wiadomo co.

Wystarczy porównać jakoś sworzni do wahaczy czy łączniki stabilizatora TRW - to co jest na pierwszym montażu - bez problemu 150-200kkm i więcej (u mnie oryginalne sworznie wytrzymały jakieś 250kkm). To, co jest kupowane w zamienniku ledwo wytrzymuje 30-40kkm. U mnie łączniki stabilizatora (zamienniki TRW) z gumami z kompletu ledwo wytrzymywały 10-11kkm. Po tym, jak wywaliłem gumy i wstawiłem poli, i nowe łączniki to jeździ już chyba ze 3 lata.

Gdyby stacje ASO miały nieco niższe ceny, to ludzie bez problemu jeździliby tam po części :d




_

tre_k - 08-05-2018, 12:42

Mam okazje nabyc hyundai sonata 2.0 z tym silnikiem. Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego. Przebieg 330 tys km jest w lpg. Teraz pytanie czy w to jest sens wchodzic? Olej 10w40 autko z 2003 r. Chce tym robic 140 km dziennie co o tym myslicie ?
jacek11 - 13-05-2018, 19:11

tre_k napisał/a:
Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego.

To jest katastrofa :shock:

Hugo - 14-05-2018, 21:06

Cytat:
To jest katastrofa
Nowe turbozłomy palą 1l/1000 km i jest OK :mrgreen:
jacek11 - 14-05-2018, 22:38

Hugo napisał/a:
Nowe turbozłomy palą 1l/1000 km i jest OK

To fakt :D
Ale zdrowy 4G63 nie jest łasy na oliwkę :wink: Mój staruszek z nie wiadomo jakim przebiegiem,z ciśnieniem w granicach 11 bar. wciąga jeden stan na 10000 km :) czyli ok. 0,5 litra :?:

Hugo - 15-05-2018, 22:17

jacek11 napisał/a:
Ale zdrowy 4G63 nie jest łasy na oliwkę
Wieeem :D
Damiano90 - 31-05-2018, 17:23

tre_k napisał/a:
Mam okazje nabyc hyundai sonata 2.0 z tym silnikiem. Autko pobiera olej 200-300 ml na 1000 km wedlug sprzedajacego. Przebieg 330 tys km jest w lpg. Teraz pytanie czy w to jest sens wchodzic? Olej 10w40 autko z 2003 r. Chce tym robic 140 km dziennie co o tym myslicie ?


Ja dzięki kolegom z forum wymieniłem olej na 5w40 i przepłukałem silnik. Mam przejechane na nim teraz 7 tysięcy i nie wziął prawie nic, to co uciekło to obstawiam uszczelkę pokrywy zaworów bo mi tamtędy jeszcze przed wymianą uciekało. 10w40 w przeciągu tych 12 tys wlałem prawie 2litry. Do tego po wymianie silnik zaczął ciszej pracować i przestało w nim postukiwać. Obecnie najechane mam ponad 233 tysięcy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group