[92-96]Lancer CB0 - [CB4A 1.6] Wołanie o pomoc ;)
Hugo - 02-04-2007, 23:19
rus_one napisał/a: | może trzeba je zakładać przeciągając przez stabilizator | Zapomnij. rus_one napisał/a: | ja się nie bawiłem, po prostu przeciołem... | I dobrze zrobiłeś.
Krzyzak - 03-04-2007, 09:12
rus_one napisał/a: | Nie zauważyłem zeby było aż tak źle...
Może jestem wybitnie uzdolniony
Faktycznie z prawej strony jest trochę trudniej (trzeba zdjąć filtr węglowy) ale bez przesady. Ja urzywałem do tego tylko oczkowej 12 i dało radę.
Dodam że nowe gumy nie były rozcięte, może trzeba je zakładać przeciągając przez stabilizator, ale ja się nie bawiłem, po prostu przeciołem... |
zadnego filtra nie sciagasz - tylko kolo sie zdejmuje i kiere skreca
natomiast jak kupiles nierozciete, to najczesciej znaczy, ze kupiles tragiczny syf, ktory po miesiacu wytrze sie na wylot - oryginaly (kosztuja 14 zl) lub dobre podroby do tego modelu sa zawsze przeciete
Anonymous - 03-04-2007, 11:12
Czytając wasze posty nadal nie jestem pewny, czy wymiana tych gumek jest aż tak prosta i nie wymaga opuszczania zawieszenia. Co do samych gumek to faktycznie kupiłem jakieś tanie , na opakowaniu pisze JC ale nie zauważyłem aby były przecięte.
Krzyzak - 03-04-2007, 11:37
Bastek, przeciez pisalem:
- w C5x od pasazera wystarczy zdjac kolo (od kierowcy nawet tego nie trzeba)
- w CJx musisz zdjac belke pod silnikiem i potem sanki oslaniajace maglownice - duuuzo roboty
- gumy JC sa tragiczne i najczesciej nieprzeciete
|
|
|