Outlander I Ogólne - Co Cię irytuje w Outlanderze I generacji ?
nahar - 28-10-2017, 10:59
mkm napisał/a: | nahar napisał/a: | Dostępność części - w szczególności w ASO. Nie mają drobiazgów od ręki a zamówienie czegoś to jakiś koszmar. Sprzedawcy mają do dyspozycji program napisany przez jakiegoś oszołoma. Nic z niego nie wynika, nie są w stanie odpowiedzieć na najprostsze pytania - ile i jakie spinki mam kupić aby zamocować osłonę dolną lewą silnika. Nie wiedzą i w programie nie mają takich informacji. |
ale bzdura... Schematy czytelne, spinki ze wskazaniem, ilość, rysunek - chyba zmień "ASO", albo sposób zadawania pytań |
Byc moze. Bylem w 2 ASO Stall w Lodzi i Torunska w W-wie. W obu pokazalem zdjecia i przynioslem stare spinki (polamane). W obu nie potrafiono mi sprzedac wlasciwej liczby (3 rodzaje) spinek do mocowania oslony po prawej stronie po silnikiem. Nie wiem co mam jeszcze robic aby w ASO wiedzieli co mi sprzedac - jakas rada? Bo w Toyocie opisany sposob (bez zdjec) dzialal i przez iles lat od reki mialem co chcialem. Dodam do tego to ze na Polczynskiej w W-wie dostalem tylna wycieraczke od innego Miska. Podalem VIN i dla mnie to jest jasne ze w takim przypadku otrzymam w ASO wlasciwa czesc. Na plus ze oddali kase jak przyjechalem reklamowac. Wprawdzie pracownik najpierw sie upieral ze wycieraczka jest od O1 ale zaprosilem go na parking z prosba aby mi pokazal jak mam ja zamocowac. Wtedy faktycznie oddali bez gadania kase.
Moje oczekiwania wobec ASO sa nieco inne ale moze mialem pecha. Zreszta z forum wiem z najlepsze aso w W-wie jest w Markach... Tylko mi wygodniej podjechac do najblizego na Torunskiej (rowerem) niz stac w korku przez cale Marki.
mkm - 28-10-2017, 12:06
nahar, źle trafiłeś - komuś się nie chciało.
Normalnie wygląda to tak, że mówię "spinki do osłony silnika tam gdzie się łączy z nadkkolem" podaję VIN (jak nie mam też się nic nie dzieje), pan/pani pyta które i odwraca monitor ze schematem.
Ja mówię "te", pan/pani sprawdza ilość jaka jest potrzebna i albo daje (jak są popularne w kilku modelach i mają je "na stanie"), albo zamawia.
Czas realizacji różny - zwykle 1-3dni na mało skomplikowane części, 2tyg. na trudniejsze przypadki.
nahar - 28-10-2017, 19:37
Wracajac do tematu. Jednak mnie tez doskwiera twarde zawieszenie. Zmiana zdania po spedzeniu za kierownica Avensis 1 minuty manewry parkingowe. Roznica w konforcie - kolosalna. Na szczescie wiekszosc przebiegu O1 robie na trasach.
luk2501 - 29-10-2017, 10:35
-głośne zawieszenie z przodu i skrzypiące w zimie z tyłu,
-korozja śrub przy próbie odkręcanie pękają,
-zmiana biegów,
-brak możliwości mrugania światłami od razu włączają się długie,
-pękające reflektory,
-płytki bagażnik,
Bzyk_R1 - 29-10-2017, 13:27
Nie wiem co Wy macie z tymi długimi światłami? Rzeczywiście jest ciężko wyczuć bo przełączanie HI-LOW jest bardzo delikatne ale może to kwestia wyczucia lub zużycia manetki?
Zdecydowanie i O1 irytują zbyt krótkie tylne pasy bezpieczeństwa. Kto wpinał fotelik to wie. Jakby nie można było dać 10 cm dłuższych. Ja rozumiem że isofix jest i producent założył że wszyscy kupią bazę ale bez niej montaż jest bardzo trudny zwłaszcza dla kobiety.
nahar - 30-10-2017, 10:23
Bzyk_R1 napisał/a: | Nie wiem co Wy macie z tymi długimi światłami? Rzeczywiście jest ciężko wyczuć bo przełączanie HI-LOW jest bardzo delikatne ale może to kwestia wyczucia lub zużycia manetki?
|
Mysle ze kwestia wyczucia. Ja mam auto od maja i powoli "lapie" jak mrugnac. Ale na starcie zwykle wlaczalem dlugie.W innych autach (a przynajmniej tych ktorymi jezdzilem) masz oddzielne polozenie manetki dedykowane do mrugania. I pewnie to jest przyczyna irytacji.
Fragu - 30-10-2017, 10:40
Ja nie mam problemu z mruganiem długimi.
Potwierdzam problem z krótkimi pasami na tylnej kanapie.
tresorex - 31-10-2017, 15:30
Są na to proste sposoby
Albo sama spinka jak brakuje kilka cm
Bzyk_R1 - 31-10-2017, 17:25
tresorex, podaj link do produktu z atestem i możemy zapomnieć o tej wadzie. Oglądałem już dawno takie przedłużacze ale wszystko bez atestu. Ważne! Atest ma być na papierze nie na gębę sprzedawcy czy w jego prezentacji w opisie produktu.
Ma82 - 31-10-2017, 21:32
Przy tych przedłużkach jest zawsze napisane, że nie mogą być używane do przypinania pasażerów. Przypinać czymś takim fotelik??
Bzyk_R1 - 31-10-2017, 21:43
Ma82, zdecydowanie nie! Zaryzykował byś życie lub zdrowie dziecka? Poza tym ciekawe jak na to patrzy ubezpieczalnia?
tresorex - 01-11-2017, 10:18
Mi takie coś proponowali kiedyś w smyku jak oglądałem fotelik, nigdy tego nie potrzebowałem więc się nie interesowałem...
Bzyk_R1 - 26-11-2017, 21:03
Dorzucamy kolejny irytujący szczegół. Mianowicie blaszane zbiorniki paliwa i miski oleju. Jakby nie można było zrobić baku z plastiku a miski z aluminium.
flash - 02-12-2017, 13:30
- pękające klosze reflektorów w modelach przedliftowych,
- grube relingi - wyglądają dobrze, ale bardzo trudno dostać belki pod box dachowy z uchwytami o takiej rozpiętości klamry,
- maleńki bagażnik,
- brak radia fabrycznego, dokładane radia w mojej opini w każdym aucie wyglądają dziadosko...,
- umiejscowienie zapalniczki w centralnym miejscu, zamiast gdzieś niżej lub w podłokietniku,
- sposób obsługi wyświetlacza komputera pokładowego - przycisk mógłby być gdzieś w bardziej dostępnym miejscu, np. na szczycie którejś z manetek,
- brak wskazania chwilowego spalania w komputerze.
alilee - 04-12-2017, 20:14
-Bardzo skąpy promień skrętu
-radio lubi gubić fale ( zastanawiam się czy dłuższy "bat" coś by poprawił?)
-szpanerskie relingi- o których już ktoś wspominał - a które są do d....
- hmmm brak mocy , moje drugie auto to 136 konny diesel , więc różnica ogromna
- głośne napędy głownie na początku jazdy
- asceza deski rozdzielczej
- bezsensowny schowek pod radiem- okulary wiecznie wyskakują z niego
- toporna zmiana biegów
|
|
|