To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Outlander Turbo - kilka pytań Pomocy !!!

Bzyk_R1 - 15-12-2017, 21:20

flash, pewnie chodziło Ci o forumowicza sherdog85, ;-) masz rację, takie inwestycje trochę gryzą się z przeznaczeniem O1T w jazdę po błocie. Jeżeli mnie pytasz to NIE! Moim nie zapuścił bym się w teren, nie po to go tak cackałem. Dla mnie ma być czysty i zawsze gotowy do jazdy, co nie znaczy że jak przyjdzie taki mus to nie pojadę objazdem przez las.

Myślę że sherdog85, już wybrał, do realizacji jeszcze daleka droga, do zbudowania wszystkiego jeszcze dłuższa więc zanim zakończy projekt to pewnie wyrobi sobie opinie o samochodzie i wyznaczy mu rolę.

staszq2 - 15-12-2017, 22:24

To i ja tu może wtrącę swoje 3 grosze jako, że jestem wymieniony w postach "Bzyczku Pożarniczku" :P
Głównie w temacie napędu: O1T nie jest łatwy do opanowania po spięciu napędu o którym tu mowa, więc Łukaszu nie godaj bzdur, bo nie każdy ma doświadczenia i umiejętności jakich można kupić na torze :P :wink: ma porównanie bezpośrednio po Miśku z torsenem Audi i niestety dla fanów Mitsu a stety dla "Vag-owców" napęd quattro jest bardziej przewidywalny i jazda bokiem po śniegu i kręcenie kółek wokół własnej osi to poezja dla nawet średnio doświadczonych :mrgreen: Ja swojego "Byczka" testowałem po błotach czego nie relacjonowałem w temacie :P ale dawał radę - na nie wielkich górkach i dołkach - prześwit nie pozwala poszaleć poza tym przy nagłych wyrwach szkoda zębów i zawieszenia i wydechu który można łatwo zgubić...
sherdog85, O1T to bardzo oryginalny SUV który sprawdza się w wielu sytuacjach ale nie jest to ani sportowe auto ani terenówka ale w obu sytuacjach daje radę, więc szukaj, kup "zaczipsuj" i banan sam na twarzy zagości :wink:

Fragu - 16-12-2017, 20:49

Bzdur to nie gadam...to moja opinia :roll:
sherdog85 - 19-12-2017, 02:47

Dziękuję Panowie za podpięcie się do tematu - filmiki ruskich widziałem cudów nie ma:( powiem tak nie spodziewam się po O1T że będzie to Pajero (a ojezdzilem się 1 i 2gen dość dużo w różnym terenie) zdaje sobie sprawę też doskonale z tego że jak założę oponę np. "Jodełkę" albo coś o.delikatnym bieżniku to prawdopodobnie osobówka z przednim napędem. na zimowych oponach będzie miała lepsza przyczepność w blocie. Samochód jezeli "klamka zapadnie" chce jedynie żeby był blacharsko i mechanicznie zdrowy no i przede wszystkim nie walencuch z ładnym środkiem - ryski powstałe na lakierze nie są niczym strasznym kiedyś przed sprzedażą dostanie polerke i będzie git tak że wiślane bezdroża i inne krzaczory nie będą nam straszne. Fakt za forestera przemawia reduktor i na bank lepszy napęd ale wersja Turbo to skarbonka a wolnossaca nie jedzie. Panie bzyk jak będę już w kraju i będę szukał O1T na bank odwiedzę Cię obejrzę dokładnie to Twoje cacko żeby wiedzieć wogole na co się pisze.... Mieszkasz odemnie 50-70km....

[ Dodano: 19-12-2017, 02:57 ]
Staszq2 czyli tak jak mówił bzyk napęd jest tak jak w Subaru stały na 4lapy? Bo znowu widzę hasło "spięcie napędów" co kojarzy mi się z dołączeniem czegoś.... Pozdrawiam

Bzyk_R1 - 19-12-2017, 08:39

sherdog85, wystarczy Bzyk bez Panie, wystarczy że mi kursanci już tak mówią :-D będę miał dla Ciebie jednego O1T do obejrzenia, ale jak wrócisz to pogadamy. Do siebie oczywiście zapraszam, kawkę zrobimy i pokażę Ci gdzie zajrzeć do turbiacza. Co do napędu wersja ostateczna: jest STAŁY, "spięcie napędu" w dużym uproszczeniu czytaj jako przeniesienie wyższego momentu obrotowego na tył.
tomikraknh - 19-12-2017, 21:12

Witam
dodam "3" grosze
ja odkąd stałem się posiadaczem czyli od lipca jestem autem zachwycony wręcz. Mogę Ci ja jako miłośnik i maniak hond polecic to auto. Na dodatek zakupiłem sobie wypasione radio i jest cudownie. JEżdżę już prawie pół roku i zero problemów .Zresztą kupiłem pewniaka z polskiego salonu od jednej z użytkowniczek forum ;)
może w osobnym temacie zaprezentuje go na koniec ,ponieważ się będę w styczniu żegnal wracając do Hondy (A) , bo jednak stara miłość powraca a znalazłem honde o której nie wiedziałem że taka jest .Czyli potężna ,mocna a wygląd to rzecz gustu ;)
pozdrawiam

sherdog85 - 22-12-2017, 03:28

Tomikraknh ja właśnie nie mogę się oswoić z myślą że przesiade się na coś innego jak honda w prawdzie to nadal Japan cars no ale.... Patrząc że też jesteś fanem marki i wcześniej jezdziles CRV teraz mrowkojadem pewnie będziesz nadal szedł w.kierunku czegoś wyższego. Pochwal się co wypatrzyles Pilota czy Passport? Pozdrawiam.
tomikraknh - 23-12-2017, 13:54

Czesc. Przed miskiem jezdzilem legendem kb1 potem acco Vlll gen ale odkąd zakupilismy crv tak jak mi znajomy powiedzial. Wsiadziesz w suva na osobowke nie spojrzysz no i faktycznie do crv dolaczyl misiek a przesiadam sie w acure mdx model po 2010. Choć marzy sie po 2013 bo 3,5 v6 spala 10-12l i ma cos lekko ponad 6s do setki. Dla mnie genialne auto ale raczej braknie kasy ns ten model. Sprowadzam ze stanow a doktorka od ewentualnych napraw mam swojego szwagra z aso honda ktory bardzo poleca acure. cos takiego pozdrawiam https://www.iaai.com/vehicle?itemID=26837484&RowNumber=46
sherdog85 - 20-03-2019, 18:26

Witam. Pisalismy kiedys na forum odnisnie outlandera turbo bylem na kupnie takiego mrowkojada. Niedlugo wracam do kraju i bede szukal samochodu czy moglbys mi podac swoj nr telefonu chcialbym sie z Toba skontkaktowac i zapytac o kilka rzeczy zwiazanych z ot1. Z gory dzieki

[ Dodano: 20-03-2019, 18:27 ]
Cholera... to miala isc wiadomosc prywatna do uzytkownika Bzyk_R1... tak to jest dzialac na telefonie

Bzyk_R1 - 20-03-2019, 18:51

sherdog85, PW poszło :wink:
krzyslikejazz - 25-03-2019, 23:47

Miło Was poczytać, zawsze jakieś nowe informacje. Ja szukam outlandera już kilka miesięcy i trochę słabo:(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group