Outlander III GEN Techniczne - ASG - komuś się udało wyłączyć?
beatella - 12-02-2018, 06:03
Mi na początku to bardzo przeszkadzalo szczegolnie jak mialam " szybciej" wyjechac np z podporzadkowanej. Przy wsiadaniu i odpaleniu od razu włączyłam eko i as&go, teraz eko jest ciagle wylaczone a do drugie uzywam jak wiem ze bede stala dlugo w korku.
[ Dodano: 12-02-2018, 06:05 ]
W zasadzie to moje pierwsze mitsu i sie go ucze bardzo mozliwe ze po pewnym czasie równo z Wami stwierdze ze to bezsens☺
Ma82 - 12-02-2018, 08:32
A ja tam bardzo lubię ASG. Jak stoję w korku, silnik nie brzęczy jak nie chcę.
Żeby zadziałał, trzeba dosyć mocno wcisnąć pedał hamulca, więc nie trzeba dużo wprawy żeby samemu decydować czy silnik gaśnie czy nie.
Z ruszaniem ze świateł nie ma żadnego problemu, na pewno nie trwa to dużo dłużej niż wrzucenie jedynki w manualu. A przy włączaniu się do ruchu, wystarczy lekko odpuścić hamulec i silnik jest gotowy.
wiska - 31-05-2018, 02:56
U mnie przy poniższych dwóch metodach nie załącza się ASG (nie muszę każdorazowo po uruchomieniu silnika ręcznie wyłączać ASG jeśli nie chcę, aby wyłączał silnik po zatrzymaniu):
- ustawienie nawiewu tylko na szybę (osobnym wyłącznikiem na panelu klimy);
- wpięcie adaptera bluetooth do gniazda OBD2. Mam jedną z wersji ELM327 z dalekiego wschodu.
Działa również wspomniane lżejsze naciskanie na pedał hamulca.
|
|
|