Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.5 v6-
Anonymous - 28-12-2017, 06:27
...
Krzyzak - 28-12-2017, 20:36
- pompy wody są różne
- żadnego CE na LPG nie powinno być
- świece można zastosować tańsze, K20TT wystarczą aczkolwiek do gazu zmniejszyłbym przerwę na 0.8mm i zmieniał częściej - co 25, max 30 tkm
- CZ się tak zachowuje a krańcówkę można próbować naprawić albo kupić używkę od Hugo
Anonymous - 28-12-2017, 21:07
...
Krzyzak - 28-12-2017, 22:13
majchrzok, przepraszam, teraz spojrzałem stronę wcześniej i pytasz o 2.0 V6 serii E54 a mi się ubzdurało, że o silnik 2.5 V6 serii E84/88 - bo ten ostatni to silnik 6G73 kompletnie inny od pierwszego a ten pierwszy to 6A12, natomiast w swoim aucie masz 6A13 i dlatego pompa pasuje jak najbardziej
Anonymous - 28-12-2017, 22:55
...
larelijux - 28-12-2017, 23:50
Jeśli chodzi o nadkola wewnętrzne (te plastiki) to polecam kupić te z allegro, kosztują bodajże 25 pln sztuka. Trzeba co nieco się nagimnastykować z otworami, bo nie pasują idealnie. Ale nie ma co brać starych używek, bo po takim czasie się już zaczynają sypać. U mnie już trochę jeżdżą i ani śladu zużycia
Anonymous - 29-12-2017, 19:01
...
Hugo - 29-12-2017, 19:03
majchrzok napisał/a: | Wie ktoś co to za przekaźnik tzn czym on steruje? | Spójrz na opis i zdjęcie na przykrywce skrzynki bezpieczników to się dowiesz
Bzyk_R1 - 29-12-2017, 19:06
Steruje wiatrakiem chłodnicy ten przekaźnik.
Anonymous - 29-12-2017, 19:26
...
Krzyzak - 29-12-2017, 23:20
majchrzok napisał/a: | fabrycznie sygnał na przekaźnik idzie z czujnika dwupinowego w obudowie termostatu? | tak
Anonymous - 30-12-2017, 22:36
...
Hugo - 30-12-2017, 22:56
majchrzok napisał/a: | 3) wyciek aparatem zaplonowym? | Możliwe, aparat jest uszczelniony z głowicą oringiem. majchrzok napisał/a: | wyciek z rurki atfu skrzyni przy chlodnicy. | Pewnie rurka przegniła. Zrób to jak najprędzej, bo jak rurka pęknie w trasie to konwerter wypompuje cały olej ze skrzyni i zarżniesz skrzynię. Kumpel tak zajechał skrzynię w swoim Galu. majchrzok napisał/a: | Wymieniał ktoś moze ktoś kiedyś i wie gdzie takie uszczelki mozna dostać? | Ja wymieniałem (jak się okazało niepotrzebnie, bo stare były jak nowe), bo opuszczałem wydech w celu wspawania długiego łącznika elastycznego. Nakrętki na kolektorach puszczają bez żadnego problemu, mimo, że czasami wyglądają tragicznie (zardzewiałe). Kupiłem je bez problemu w lokalnym sklepie motoryzacyjnym po podaniu nr VIN auta, koszt kilka pln/szt. majchrzok napisał/a: | Podsumowując dzisiejszy dzien dopisał do listy kolejnych kilka punktów do ogarnięcia,niestety lista się wydłuża | Niestety jaka cena takie auto
Anonymous - 30-12-2017, 23:23
...
Anonymous - 08-01-2018, 19:13
...
|
|
|