Outlander III Ogólne - Pożegnanie
rezon - 23-03-2018, 10:13
jeszcze parę tygodni jeżdżę Superbem - jestem z niego bardzo zadowolony. Łoś ma być na dniach - to zmienię. Gdyby nie przebieg Superba - 200kkm to jeszcze pewnie pojeździłbym parę lat. To był naprawdę dobry wybór. Takiego poziomu awaryjności życzę każdemu - na naprawy usterek wydałem ok. 400zł i to w ASO. Po za tym albo widzimisię (ori amortyzatory na Sachs'y) albo eksploatacja (2x klocki przód, 1x tarcze przód, klocki tył, oleje, filtry). "japońska niezawodność" była znacznie droższa Mnie też Outek wyleczył z SUV'ów, ale dzięki niemu doceniam 4x4 i wyższe zawieszenie - dlatego V60CC AWD. Ale 90'tka to półka wyżej niestety też cenowo Nie wiedziałem, że V90CC to 360kzł, reklamują coś od 159 czy jakoś tak
lexus - 23-03-2018, 10:28
rezon .jestem trochę zawiedziony myślałem że zostaniesz przy skodzie ,widzę że nie ,s(z)koda
rezon - 23-03-2018, 11:14
miałem już wycenionego kolejnego Superba, ale jechałem kilkaset km XC60 i miał bardzo wygodne fotele, później Volvo wprowadziło dodatkowy rabat 32kzł na V60, to pojechałem pogadać i zamówiłem z dostawą w tym roku, tak aby Superbem dojechać do ok. 200kkm. To zaledwie drugi samochód, którym tyle przejechałem, a przez ponad 1.5Mkm trochę ich się przewinęło. Outek - sprzedałem po 155kkm, gdyby nie sprawa sądowa z ASO Mitsu sprzedałbym go szybciej - przy ok. 120-130kkm. Superba miałem zamiar powtórzyć, tylko te fotele w łosiach . No i jeszcze udało się zamówić ze starym 2.4 pięciocylindrowym dieslem, którego do nowych modeli nie montują. Chyba nawet bez adblue - przynajmniej ten, którego testowałem MY17 nie miał. To niemal mamut
Grimm - 23-03-2018, 14:14
rezon jaki silnik w tym v60?
rezon - 23-03-2018, 17:12
2.4 190KM D4 - czyli pięć cylindrów, 440Nm, prawdopodobnie dwie turbiny - to sprawdzę jak odbiorę. Do tego fabrycznie Polestar czyli poprawa w średnim zakresie obrotów i oprogramowania skrzyni - podobno warto. Czasami podają, że ma wtedy 205KM, ale nie wiem czy to prawda. Skrzynia 6b automat. Do nowych dają czterocylindrowy diesel 2.0 też 190KM i moment 400Nm, ale skrzynie już 8b automat.
Testowałem też benzynę T5 245KM AWD, ale jak z trudem zmieściłem się w 12l/100 to stwierdziłem, że to nie jest samochód dla mnie. Wolałem dopłacić do diesla. Tego zmieściłem na testach w 8l.
A Ty na jaki się zdecydowałeś?
Grimm - 23-03-2018, 17:59
T5 w V90. Średnie spalanie na trasie Warszawa- Wrocław, Wrocław- Warszawa z 4 osobami na pokładzie 8,1 przy temperaturze -9. W mieście 10.5 przy temperaturze -13. T5 ma dwie turbiny jedną zwykłą i jedną małą.
rezon - 23-03-2018, 19:16
Bardzo fajny silnik z wysoką kulturą pracy. Ja chyba nie potrafię jeździć, że mi tyle palił w V60
Grimm - 23-03-2018, 19:26
Tryb "Dynamic" faktycznie pali więcej ale "Comfort" w trasie oszczędza paliwo a i dynamika jest w zupełności wystarczająca.Ogólnie silnik daję radę mimo 4 cylindrów i dużej masy. Ciekawe jak z trwałością...
rezon - 23-03-2018, 20:17
Na testach nie jeżdżę jakoś specjalnie eko, bo wiem, że później rzadko tak będę robił. 245KM powinno wystarczyć nawet do cięższego samochodu. A jak z trwałością - zobaczymy za kilka lat. Na forum https://volvoforum.pl/ nie czytałem jakoś o usterkach silnika, jedynie na elektronikę niektórzy narzekają. Ale skok w komforcie to będziesz miał w porównaniu do Outka. Tylko na krawężniki uważaj, ja jak czasami wsiadam do zwykłego samochodu, to się zapominam i przycieram przodem.
Grimm - 23-03-2018, 20:40
No właśnie najbardziej się boje felg 20'. Ale wyglądają mega
rezon - 23-03-2018, 20:53
ważniejsze nie 20" a profil. Jak jeździsz po autostradach to spoko, a jak po Wrocławiu to już różnie będzie
trooper - 31-03-2018, 15:32
Widzęże coraz więcej ludzi zmienia misie na łosie
SK666 - 17-05-2018, 23:59
2,5 roku 51 tyś i chyba tez już nadchodzi czas pożegnań. Coś juz jest nowego na horyzoncie ale to nie łoś. Jak ktoś zainteresowany jazdą próbną to zapraszam na priv
Tafla - 18-05-2018, 22:53
Hmm, chyba czas założyć JDG i brać auta w leasing. Bo tak nie ma motywacji do zmiany
SK666 - 19-05-2018, 14:34
Tafla napisał/a: | Hmm, chyba czas założyć JDG i brać auta w leasing. Bo tak nie ma motywacji do zmiany |
Otóż to, księgowa woła o koszty, więc motywacja jest. Myślałem, że dotrwam do 3 lat ale jakoś się tak trafiło, że ciężko już było czekać. Nie powiem, żal będzie. Nie mam nic do zarzucenia Outkowi, lubię cvt i lubię to auto. Duża szansa, że trafi gdzieś po sąsiedzku, to i czasem się przejadę
[ [b]Dodano: 24-05-2018, 13:40 ][/b]
Ostatnie wspólne zdjęcie.
Dziekuję Wam wszytskim za wspólnie spędzony czas.
Aktywnośc przenoszę na inne forum, ale kto wie co będzie, przecież za 3 lata koniec leasingu
Będe wpadał poczytać.
z pozdrowieniami!
|
|
|