To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - 2.0 Benzyna lpg.

plecho1 - 04-04-2018, 22:19

Instalacja nie jest zła, wręcz przeciwnie, jest jedna z lepszych ale jej dobre działanie zależy oo jej montażu i od wyregulowania. Większość gazowników BRC nie przykłada się ani do montażu ani do regulacji. W mniej skomplikowanych silnikach jakoś to przechodzi z regulacją podstawową ale w silnikach z turbo i jeszcze bez sondy szerokopasmowej tryb OL czyli wysokie obciążenia i obroty muszą być ustawione z pomocą zewnętrznej sondy szerokopasmowej. Nie wiem jak Twój gazownik zamontował i wyregulował tę instalację ale znając montaże tej firmy z dużym prawdopodobieństwem mogę stwierdzić że główną przyczyną Twoich problemów może być niefachowy montaż i regulacja.
O3t - 05-04-2018, 20:15

Nie było mnie przy strojeniu, więc się nie wypowiem. Rozbierzemy zobaczymy co mu dolega.
plecho1 - 05-04-2018, 20:58

Szkoda, fajne autko, fajny silnik i żeby przy takim przebiegu takie problemy. Też planowałem kupić Outka 2.0T tylko wersję II ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T.
kruhy84 - 05-04-2018, 21:10

chyba nie było outlandera II 2.0 z turbo.
Bzyk_R1 - 05-04-2018, 21:55

No nie wiem co Wy piszecie. 2.0T było tylko w I generacji.
plecho1 - 05-04-2018, 22:23

Nie śledziłem dokładnie tematu, myślałem że jak taki motor był w wersji 1 to i w 2 też.
Bzyk_R1 - 05-04-2018, 23:28

To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym.
Marcino - 06-04-2018, 09:47

Bzyk_R1 napisał/a:
To by była rewelacja. Połączenie wyglądu i zalet 2 generacji wraz ze wszystkimi dodatkami jak chociażby 7 miejsc, ogólnie wiele lat młodsze nadwozie, ze wspaniałym silnikiem od 1 generacji. Oj brałbym.

Nie tylko TY..:) a tak zostaje 2.4 pewnie.

[ Dodano: 06-04-2018, 09:49 ]
plecho1 napisał/a:
ale ostatecznie wyszła Laguna też z 2.0T

I też ma LPG jak sie domyślam. Mnie równiez interesuje silnik pod LPG, dlatego śledzę wątki związane z OIII i LPG.

O3t - 27-04-2018, 18:59

Dzień dobry :)
A więc tak, silnik wymieniony JEŹDZI jak DZIK :) ))
Zepsuty został rozebrany i wstawiam kilka zdjęć, do ogólnej oceny i teorii. My swoją mamy. Dodam że góra silnika igła, jak i dół.





Marcino - 30-04-2018, 07:25

A co to się temu tłokowi przytarło????
plecho1 - 30-04-2018, 07:54

Pewnie czasem było ubogo dodatkowo lubra zrobiła nagar co zwiększyło tarcie a co za tym idzie i temperaturę więc tłok dodatkowo się rozszerzył i zaczął bardziej ocierać o powierzchnię tulei. Olej 5W30 też nie bardzo się nadaje do wysokich temperatur więc to pewnie też dołożyło swoja cegiełkę.
krzychu - 30-04-2018, 12:26

Ale co to za olej lałeś?
O3t - 30-04-2018, 20:06

olej 5w30. Castrol

Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom.

Marcino - 07-05-2018, 09:22

Czyli jak LPG słabo zrobione to lubryfikacja nie pomaga. A olej lepszy coś by zmienił...?
tomo63 - 25-05-2018, 08:12

O3t napisał/a:
olej 5w30. Castrol

Dokładnie tłok puchł pod wpływem temperatury. Każda tuleja tak wygląda i tłok. Więc śmietnik, nie było co ratować. Ostała się głowica i wał, reszta poszła na złom.


A jaką tam masz instalację LPG?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group