Colt - Ogólne - jaki wybrać ??
Anonymous - 17-11-2005, 14:01
hmm........Panowie....... A nie lepiej dołozyc pare groszy i kupic juz CA0???
Cena nie wiele wiekasza a wydaje mi sie ze auto lepsze....nie obrazajac posiadaczy poprzednika:) Przeciez 1.6 mozna kupic juz za ok 5-6 ty¶ jak dobrze poszukac.....
Moze sie myle,ale ja wolalbym CA0,tylko,ze ja patrze przez pryzmat CA0 GTI ktorego mam na wyposazeniu:)
Hubeeert - 17-11-2005, 14:52
Może i tak ale on jest taki brzydki...
tomusn - 17-11-2005, 14:55
perver napisał/a: | hmm........Panowie....... A nie lepiej dołozyc pare groszy i kupic juz CA0???
|
to już lepiej BMW
Anonymous - 17-11-2005, 14:56
Hubeeert napisał/a: | Może i tak ale on jest taki brzydki... |
Ze niby jaki CA0 jest sliiiiiczny
Naturalnie nie umniejsza to urody C50
Anonymous - 17-11-2005, 15:20
Cytat: | Może i tak ale on jest taki brzydki... |
kazdy ma inny gust
[ Dodano: Czw Lis 17, 2005 3:21 pm ]
tomusn napisał/a: | to już lepiej BMW Very Happy Very Happy Very Happy |
Ta 1.6 albo 1.8
Anonymous - 17-11-2005, 17:07
a jeszcze mam takiw pytanie, ile kosztuje przerejstrowanie samochodu z poprzedniego własciciela na siebie?? i czy da rade za 3-4 tys. dorwac colta w dosyc dbrym stanie ?? poniewaz strasznie sie napaliłem na ten samochód przypomne jeszcze ze chodzi mi o colta produkowanego w latach 1988-1992
Anonymous - 17-11-2005, 17:14
Citizen da rade! Szukaj w necie nawet za 2tys mozna kupic do malych remontow
Anonymous - 17-11-2005, 21:28
Swojego C50 sprowadzilem z niemiec. Dalem za niego 400€ + okolo 120€ tablice wywozowe, co w sumie daje 520€, czyli na dzien dzisiejszy okolo 2100zł, co nie jest kwotą wysoką. Do tego doszla akcyza 100zł, skarbowka 160zł i rejestracja 700zł. Skonczylo sie na 3000zł za auto w bdb stanie!!! Fakt faktem, ze najbiedniejsza wersja "golasa", ale to juz bylo OC na mnie (20 lat) wyliczyli na 950zł. Gdyby nie LPG, audio, alarmy, bajery, szyba przednia to byloby super a nie 7500zl... ALE CO MAM, TO MOJE
Polecam C50, 1.5
PS
Jesli faktycznie chcesz autko na 2 lata to wez 1.3 z gaznikiem, zamontuj LPG bo taniej niz na wtrysk i jezdzij na zbiorniku za 80zł ~370km Jak sie za te dwa lata auto skonczy to kupisz nowe Ja juz sie rozgladam....
Anonymous - 17-11-2005, 22:24
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71638112 co sadzicie o tym ?? facet powiedział ze pusci za 1400zł. od strony pasazera sa ze 3 niewielkie wgniotki, i ile moze kosztowac wymiana tarczy sprzęgła ??
Anonymous - 18-11-2005, 12:36
Kompletne sprzeglo do Galanta jakies dwa lata temu kosztowalo okolo 700zł. Jak dobrze poszukasz to wymienisz sama okladzine sprzegla za 30zł. Pamietaj jednak, ze nie zrobisz tego przed domem! Kanał to minimum!
Anonymous - 18-11-2005, 12:42
bartek_nkm napisał/a: | Pamietaj jednak, ze nie zrobisz tego przed domem! Kanał to minimum! |
Kanal jest bardzo przydatny ale da sie wymienic kpl - docisk, tarcza i lozysko przed domem
tzn jesli masz odpowiednio spore miejsce to zabezpieczajac auto koziolkami itp mozna to
zrobic chociaz wymaga sporej dozy samozaparcia
zorientuj sie ile kosztuje sprzeglo u JAPANEZE - ja u niego kupowalem ze spora przebitka naprawde
dobre (dobrej jakosci) czesci - kpl Daikin/Exedy za mniej jak 500zl. do colta cena moze byc
inna - kto pyta nie bladzi.
powodzenia!
Bartek - 18-11-2005, 13:22
E tam - wpuszczasz kolege w kanal..... bez kanalu wymienilem:
- 3 silniki (z pelnym osprzetem, elektronika, klima itp.)
- 2 sprzegla
- kilka rozrzadow
dodam, ze podnosnika tez nie mam, bo garaz, ktorym dysponuje ma 215 cm wysokosci, a swapy robilem przed garazem (bo do garazu widlak nie miescil sie).
Wracajac do kosztow:
- rejestracja auta przywiezionego wraz z oplatami to ok. 1500 zl, jezeli ma polskie blachy - ok. 150
- OC (odpada, jezeli ma polskie blachy)
- paski, plyny, przeglad "0" - ok. 1000 zl - zawsze cos wylizie do zrobienia
- sprzeglo ok. 500 czesci + wymiana
Krzyzak - 18-11-2005, 13:46
Obejrzyj dokładnie, bo być może to nie problem ze sprzęgłem, lecz z pompk±/płynem itd. Ew. - je¶li to na pewno sprzęgło - to zastanowiłbym się nad reszt± tego auta: jak mocno trzeba go używać by całkowicie zabić sprzęgło. No chyba, że ma już tak spory przebieg, że zmarło ze staro¶ci.
Anonymous - 18-11-2005, 17:28
Bartek napisał/a: | E tam - wpuszczasz kolege w kanal..... bez kanalu wymienilem:
- 3 silniki (z pelnym osprzetem, elektronika, klima itp.)
- 2 sprzegla
- kilka rozrzadow |
He he, ale Ty to chyba jestes mechanikiem, a nie kims kto nie ma o tym pojecia
Z rozrzadem tez dalbym sobie rade gdyby nie ta [®•™°«»≤≥ł˛˝] sruba na wale...
Powodzenia w poszukiwanich
Bartek - 18-11-2005, 17:43
bartek_nkm napisał/a: |
Ty to chyba jestes mechanikiem...
|
Nic z tych rzeczy - mechanike traktuje 100% hobbystycznie
bartek_nkm napisał/a: |
[®��°«»≤≥ł˛˝] sruba na wale... |
Tiaaaa w manualu jeszcze da sie z nia walczyc, gorzej jest w automacie, ale.........klucz udarowy czyni cuda (niestety musi byc przyzwoity, nie zabawka z Allegro za 200 zl - taki tez mam i nie polecam)
|
|
|