[02-06]Lancer CS0 - Uwaga na paski rozrządu Mitsuboshi
sla - 30-06-2018, 22:45
krzychu napisał/a: | Przeglądnąłem całą instrukcję. Nie ma wzmianki o wymianie rozrządu | To może mi tak w serwisie powiedzieli, nie pamiętam, bo kilka lat minęło. A może analogicznie do przeglądów, co nastąpi wcześniej- 15 tys. km lub 1 rok, co daje 90 tys lub 6 lat.
Bizi78 - 01-07-2018, 08:39
sla napisał/a: | A może analogicznie do przeglądów, co nastąpi wcześniej- 15 tys. km lub 1 rok, co daje 90 tys lub 6 lat. |
Na pewno, tutaj lista czynności z książki serwisowej w space starze i carismie .
Oczywiście mowa o oryginalnych częściach mitsu nie zamiennikach .
Bartek - 02-07-2018, 10:24
I oryginał wytrzymuje 90 000 km i 8 lat bez problemu - sprawdziłem w VR-4 - dalej wygląda jak nowy z wyjątkiem nadruku - długi pasek i wcale niemało obciążony
wpie0 - 21-10-2020, 14:16
Macie pecha mój Mitsuboshi ma 15 lat i 150tys.
krzychu - 21-10-2020, 14:42
w 1,6 jest całkiem inny (prostrzy) rozrząd...
CLX 420 - 21-10-2020, 20:15
Właśnie kupiłem zestaw Mitsuboshi.Mam nadzieje że pojeżdzi.A miałem poczytać na forum jaki rozrząd kupić.
Recnal01 - 25-10-2020, 02:37
Kupuję tylko INA lub SKF. W 8 samochodach , które do tej pory posiadałem nigdy nie miałem żadnych złych przygód z tymi firmami. Fakt jest taki, że zmieniam 10 tys. przed zaleceniami. W Mitsu 4G18 mam SKF. Zrobiłem 30 tys. Zalecają, aby zmienić przy 60 tys. . ale i tak zmienię już przy 50.
Krzyzak - 25-10-2020, 18:46
SKF wg mnie nie jest producentem. Mogę się mylić, ale on poza łożyskami nic więcej nie produkuje a i tak wielokrotnie zdarzyło mi się widzieć/kupić łożysko koyo w pudełku SKF (tylko, że 20% drożej).
CLX 420 - 25-10-2020, 19:53
Witam.W pierwszym Lancerze mam SKF od 4 lat 75tyś i śmiga.Nie wiem co mnie podkusiło na Mitsuboshi.Rolki Japońskie ale ten pasek taki plastikowy się wydaje.Trzeba będzie obserwować.Kupione w pewnym miejscu zobaczymy.
Bzyk_R1 - 25-10-2020, 21:23
90% Outlanderów Turbo lata na paskach Mitsuboshi i są rewelacyjne. Na poprzednim zrobiłem 62.000km i zużycie praktycznie zerowe. Starły się napisy, mikropęknięć nie zauważyłem.
Zawsze kupuję też paski Mitsuboshi do kosiarek jak trzeba wymienić, kosiska pracują cicho i bez wibracji na nich. W dodatku w sprzęcie ogrodniczym to marka premium.
nyah - 21-11-2020, 20:49
Ja wymieniam intuicyjnie. Wiek auta × przebieg od wymiany × okres czasu + jak długo auto stało bez jeżdżenia i guma wystygła
I wyszło mi, że muszę wymienić..
Trochę abstrahując od tematu. Jakie kupić blokady do 4G18 do wymiany rozrządu? Jakieś uniwersalne czy dedykowane?
Może ma ktoś w Krakowie lub okolicach na sprzedaż?
kuba!!! - 22-11-2020, 20:28
nyah,
4G18 to SOHC bez problemów wymienisz bez blokady, ja tak zrobiłem i nie było problemów.
CB4W_00 - 22-11-2020, 20:42
Bzyk_R1 napisał/a: | 90% Outlanderów Turbo lata na paskach Mitsuboshi i są rewelacyjne. Na poprzednim zrobiłem 62.000km i zużycie praktycznie zerowe. Starły się napisy, mikropęknięć nie zauważyłem.
Zawsze kupuję też paski Mitsuboshi do kosiarek jak trzeba wymienić, kosiska pracują cicho i bez wibracji na nich. W dodatku w sprzęcie ogrodniczym to marka premium. |
Ja przed wymianą rozrządu trafiłem tu na opisy że paski się wyciągają. Trochę się cykałem i założyłem mitsuboshi i póki co odpukać wszystko git kontroluje pasek co jakiś czas i wygląda dobrze. Nalatane 30kkm od wymiany.
|
|
|