To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Uwaga na paski rozrządu Mitsuboshi

sla - 30-06-2018, 22:45

krzychu napisał/a:
Przeglądnąłem całą instrukcję. Nie ma wzmianki o wymianie rozrządu
To może mi tak w serwisie powiedzieli, nie pamiętam, bo kilka lat minęło. A może analogicznie do przeglądów, co nastąpi wcześniej- 15 tys. km lub 1 rok, co daje 90 tys lub 6 lat.
Bizi78 - 01-07-2018, 08:39

sla napisał/a:
A może analogicznie do przeglądów, co nastąpi wcześniej- 15 tys. km lub 1 rok, co daje 90 tys lub 6 lat.

Na pewno, tutaj lista czynności z książki serwisowej w space starze i carismie 8) .
Oczywiście mowa o oryginalnych częściach mitsu nie zamiennikach :wink: .


Bartek - 02-07-2018, 10:24

I oryginał wytrzymuje 90 000 km i 8 lat bez problemu - sprawdziłem w VR-4 - dalej wygląda jak nowy z wyjątkiem nadruku - długi pasek i wcale niemało obciążony
wpie0 - 21-10-2020, 14:16

Macie pecha mój Mitsuboshi ma 15 lat i 150tys.
krzychu - 21-10-2020, 14:42

w 1,6 jest całkiem inny (prostrzy) rozrząd...
CLX 420 - 21-10-2020, 20:15

Właśnie kupiłem zestaw Mitsuboshi.Mam nadzieje że pojeżdzi.A miałem poczytać na forum jaki rozrząd kupić.
Recnal01 - 25-10-2020, 02:37

Kupuję tylko INA lub SKF. W 8 samochodach , które do tej pory posiadałem nigdy nie miałem żadnych złych przygód z tymi firmami. Fakt jest taki, że zmieniam 10 tys. przed zaleceniami. W Mitsu 4G18 mam SKF. Zrobiłem 30 tys. Zalecają, aby zmienić przy 60 tys. . ale i tak zmienię już przy 50.
Krzyzak - 25-10-2020, 18:46

SKF wg mnie nie jest producentem. Mogę się mylić, ale on poza łożyskami nic więcej nie produkuje a i tak wielokrotnie zdarzyło mi się widzieć/kupić łożysko koyo w pudełku SKF (tylko, że 20% drożej).
CLX 420 - 25-10-2020, 19:53

Witam.W pierwszym Lancerze mam SKF od 4 lat 75tyś i śmiga.Nie wiem co mnie podkusiło na Mitsuboshi.Rolki Japońskie ale ten pasek taki plastikowy się wydaje.Trzeba będzie obserwować.Kupione w pewnym miejscu zobaczymy.
Bzyk_R1 - 25-10-2020, 21:23

90% Outlanderów Turbo lata na paskach Mitsuboshi i są rewelacyjne. Na poprzednim zrobiłem 62.000km i zużycie praktycznie zerowe. Starły się napisy, mikropęknięć nie zauważyłem.

Zawsze kupuję też paski Mitsuboshi do kosiarek jak trzeba wymienić, kosiska pracują cicho i bez wibracji na nich. W dodatku w sprzęcie ogrodniczym to marka premium.

nyah - 21-11-2020, 20:49

Ja wymieniam intuicyjnie. Wiek auta × przebieg od wymiany × okres czasu + jak długo auto stało bez jeżdżenia i guma wystygła :lol:
I wyszło mi, że muszę wymienić.. :mrgreen:

Trochę abstrahując od tematu. Jakie kupić blokady do 4G18 do wymiany rozrządu? Jakieś uniwersalne czy dedykowane?
Może ma ktoś w Krakowie lub okolicach na sprzedaż?

kuba!!! - 22-11-2020, 20:28

nyah,
4G18 to SOHC bez problemów wymienisz bez blokady, ja tak zrobiłem i nie było problemów.

CB4W_00 - 22-11-2020, 20:42

Bzyk_R1 napisał/a:
90% Outlanderów Turbo lata na paskach Mitsuboshi i są rewelacyjne. Na poprzednim zrobiłem 62.000km i zużycie praktycznie zerowe. Starły się napisy, mikropęknięć nie zauważyłem.

Zawsze kupuję też paski Mitsuboshi do kosiarek jak trzeba wymienić, kosiska pracują cicho i bez wibracji na nich. W dodatku w sprzęcie ogrodniczym to marka premium.


Ja przed wymianą rozrządu trafiłem tu na opisy że paski się wyciągają. Trochę się cykałem i założyłem mitsuboshi i póki co odpukać wszystko git kontroluje pasek co jakiś czas i wygląda dobrze. Nalatane 30kkm od wymiany.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group