To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Dławienie podczas gwałtownego dodania gazu - co to?

plecho1 - 01-08-2018, 23:15

Zrób jeszcze z 20 - 30 km aby korekty się ustabilizowały bo 10 to trochę mało. Jak możesz to sprawdź jakie wartości maja korekty paliwowe, krótkoterminowa (STFT) i długoterminowa (LTFT) na biegu jałowym na rozgrzanym silniku bez obciążenia.
wiewioor - 02-08-2018, 21:49

Jakkolwiek możesz pojeździć jak napisał plecho1, ale czy STFT nie powinna zadziałać od razu? No chyba, ze wartości mocno poza możliwość korekty.

Ewentaulnie:
Jak się nie mylę korekty są przechowywane w pamięci RAM ECU. Więc odpięcie klem akumulatora (tudzież backup) może spowodować skasowanie zapamiętanych wartości korektowych w tym LTFT.

Alufelgi - 07-08-2018, 22:42

KOLEDZY:

1) Wymieniłem nowe świece NGK Irydowe ( stare były bardzo zużyte widać gołym okiem)
2) Wyczyściłem dokładnie przepustnice i dolot (dolot sprawdzony bez uszkodzeń,pęknięć)
3) Zrobiłem na zakręconej bulti gazowej około 80km...na benzynie te same objawy także to nie wina ustawienia gazu.
4) Filtr powietrza nowy - bez filtra tak samo robi jak z filtrem...

Usterka zadławiania się po dodaniu gwałtownie gazu z wolnych obrotów nadal występuje!

Na kompie po ostatnim skasowaniu żadnych błędów ( po jeździe na benzynie i gazie)

Po dodaniu gazu gdy zamula słychać "łuuuu..." jak by zaciągało powietrzem się albo wypychało..

Może macie jakieś jeszcze sugestie?? Czy pozostaje zawieść do mechaniora...:/

Dodam że troszkę słychać zawory...czy możliwe jest że to przez nie taki objaw...i jak się ma sprawa ustawiania zaworów...trzeba coś wymieniać czy tylko ustawi mechanik ? jakie koszta?? bo nie wiem czy brnąć w to...czy jeździć tak dalej..
:cry:

Golotheman - 08-08-2018, 07:59

Sprawdzić zawory, to pierwsza sprawa w takiej sytuacji - bo jeśli są za duże luzy na wydechu, to tracisz ciśnienie przy większym bucie. Może też odma ?
Ja myślę, że w ogóle czeka Cię wizyta u elektromechanika, bo dobrze byłoby też sprawdzić mapę benzyny - może rozjeżdżają Ci się korekty a przy bucie po prostu go...zalewa paliwem. Jak w kosiarce.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group