Outlander II Ogólne - Kilka pytań odnośnie outlandera
juniorkm7 - 05-10-2018, 14:42
Jeśli chcesz mieć kopa do wyprzedzania to trzeba sobie zrobić przeróbkę skrzyni (dodanie przycisku lub wypiłowanie kanału żeby wajha mogła wpaść jeszcze o jedną bramkę dalej pod D
Powoduje to załączenie trybu Ds (sport). Outlander wtedy pracuje na wyższych obrotach i żwawiej jedzie. Cały czas przymierzam się do tego zabiegu i pewnie zrobię po zimie bo mam w planach kilka dalekich wyjazdów
Wrzucam poglądowo film jak to działa
Tryb Ds
Instrukcje jak to można zrobić:
Uruchomienie kliknięciem gałką 2WD/4WD
Jaki przycisk się nadaje jeśli nie w pokrętle
Dla ambitnych przyski na kierownicy zamiast telefonu
Schemat podłączenia przycisku
Schludnie wykonany przyscisk
Wariant brutalny - piłowanie obudowy na przykładzie lancera
kazik70 - 05-10-2018, 15:31
O kurczę, a czy w moim też tak się da? Nie mam CVT. Czy to działa również w outlanderze sport(asx)?
juniorkm7 - 05-10-2018, 18:51
Jak masz manuala to raczej nie działa
Musisz sprawdzić czy taka opcja jest u Ciebie bo w przytoczonym na filmie Lancerze którego piłują nie ma trybu Ds a zamiast tego jest L na śnieg i błoto. Powinieneś podpytać tokyo co on o tym sądzi
kazik70 - 05-10-2018, 20:46
W GT oczywiście mam automat innych nie montowali, ale zwykły nie CVT.
W innym aucie, Outlander Sport 2.0, odpowiednik naszego ASX jest CVT.
Jutro do niego będę dzwonił. A między czasie możesz wrzucić schemat podłączenia?
Żeby go zobaczyć trzeba być zarejestrowanym na tym ruskim forum.
Nie mogę przejść tej rejestracji z powodu braku jakiś grafik z cyferkami, nie wyświetlają się u mnie.
kruhy84 - 06-10-2018, 08:20
równiez poprosiłbym o schemat. rzecz interesująca i może być przydatna.
|
|
|