To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!

Anonymous - 08-04-2007, 21:34

subishi cześć wielki bracie :mrgreen:
Co do silnika krokowego masz wszystko ładnie na stronce sir Krzyżaka jak co i gdzie-myśle że bedzie Ci bardzo pomocna - tutaj stronka klik

Powodzenia

Anonymous - 08-04-2007, 23:20

możliwe ,że mam zaćmę na oczach, ba napewno ją mam, ponieważ nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego :dontknow:

a zamieszczone manuale są całkiem ,całkiem, składam autorowi szacuneczek :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Hugo - 08-04-2007, 23:38

subishi napisał/a:
nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego
Ja też szukałem i nie znalazłem
josie - 09-04-2007, 10:53

subishi napisał/a:
Co do Lancera brata, nic nie było ruszane z TPS, IPS.


Czyli nie zrobiłeś mu procedury regulacji obrotów ze strony Krzyzaka - nic dziwnego ze nie dziala

Anonymous - 09-04-2007, 11:59

Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w

"Wolne obroty 4G13/4G9x "

josie - 09-04-2007, 13:04

dm17 napisał/a:
Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w

"Wolne obroty 4G13/4G9x "


No w tym przypadku akurat nie, bo 4G37 i 4G15

Krzyzak - 09-04-2007, 17:56

dm17 napisał/a:
Krzyżak ale mu gaśnie tez na benzynie wiec ja bym tego nie wiązał z instalacją LPG-to musi być coś wspólnego :doubt:

jak palanty od LPG cos zle podlacza i ECU nie dostanie sygnalow od czujnikow, albo bedzie te sygnaly gubic, to silnik zgasnie - lpg ma wplyw na prace silnika nawet gdy pracuje on na benzynie - zawsze pozostaja wpiecia w elektryke i podcisnienia

Anonymous - 10-04-2007, 23:03

Witam grono ekspetrów :mrgreen:
zrobiłem regulacje obrotów TPS, IPS, piękna rzecz ,punkt po punkcie według wskazań guru. Obecnie jestem na 85% zadowolony. Lancer dopiero po wychamowaniu i zatrzymaniu się na około 5 sekund trzyma idealnie obroty na beznynie jak i na gazie, podczas jazdy po wrzyceniu luzu przy obojętnej prędkości troszkę faluje od 1000 do 1300/1400 obrotów.

Niby sprawa wydaje się już marginesowa w porównaniu z tym co było na początku ,ale jednak troszkę drażni. Przypomnę co zostało już zrobione:wymienione świece, przewody, filtr powierza, filtr gazu, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica,reguacja obrotów TPS,IPS, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u mojego znajomego,który ma u mnie duży kredyt zaufania, i z czystym sercem go polecę,oraz przeczyszczony zawór PCV(silnik prawidłowo zgasł po zdjęciu gumowego przewodu) .

Nadzieję jeszcze pokładam w ustawieniu zapłonu, oraz przeczyszczeniu aparatu zapłonowego,ewentualnie w ponownej regulacj TPS,IPS. Choć po zakończeniu regulacj TPS-IPS pracował idealnie.Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję :mrgreen:

Szacuneczek dla wszystkich =; :partyman:

Hugo - 11-04-2007, 00:57

subishi napisał/a:
Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję
Podobnie jak ja w moim przypadku.
Anonymous - 11-04-2007, 18:52

Witam, dziś rano odpaliłem silnik i jakież było moje szczęście kiedy silnik nie gasł podczas jazdy!!!! Prawidłowo trzyma obroty:). Dzięki chłopaki. Pozostaje mi jeszcze podziękować bratu który się tym zajmował :D :D:D. Wyregulowanie obrotów okazało się skuteczne:)
Anonymous - 11-04-2007, 19:32

Szerokiej drogi :!: :biggrin:
Karwoś - 15-04-2007, 21:54

Czyli forum spełniło swoją najwyższą powinność - szerokiej drogi!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group