[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Lancer gaśnie jak zimny. Wszystko wyeliminowane!
Anonymous - 08-04-2007, 21:34
subishi cześć wielki bracie
Co do silnika krokowego masz wszystko ładnie na stronce sir Krzyżaka jak co i gdzie-myśle że bedzie Ci bardzo pomocna - tutaj stronka klik
Powodzenia
Anonymous - 08-04-2007, 23:20
możliwe ,że mam zaćmę na oczach, ba napewno ją mam, ponieważ nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego
a zamieszczone manuale są całkiem ,całkiem, składam autorowi szacuneczek
Hugo - 08-04-2007, 23:38
subishi napisał/a: | nie znalazłem nic na stronie Krzyżaka co by się tyczyło czyszczenia silnika krokowego | Ja też szukałem i nie znalazłem
josie - 09-04-2007, 10:53
subishi napisał/a: | Co do Lancera brata, nic nie było ruszane z TPS, IPS. |
Czyli nie zrobiłeś mu procedury regulacji obrotów ze strony Krzyzaka - nic dziwnego ze nie dziala
Anonymous - 09-04-2007, 11:59
Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w
"Wolne obroty 4G13/4G9x "
josie - 09-04-2007, 13:04
dm17 napisał/a: | Regulacja TPS, IPS jest na stronce Krzyżaka w
"Wolne obroty 4G13/4G9x " |
No w tym przypadku akurat nie, bo 4G37 i 4G15
Krzyzak - 09-04-2007, 17:56
dm17 napisał/a: | Krzyżak ale mu gaśnie tez na benzynie wiec ja bym tego nie wiązał z instalacją LPG-to musi być coś wspólnego |
jak palanty od LPG cos zle podlacza i ECU nie dostanie sygnalow od czujnikow, albo bedzie te sygnaly gubic, to silnik zgasnie - lpg ma wplyw na prace silnika nawet gdy pracuje on na benzynie - zawsze pozostaja wpiecia w elektryke i podcisnienia
Anonymous - 10-04-2007, 23:03
Witam grono ekspetrów
zrobiłem regulacje obrotów TPS, IPS, piękna rzecz ,punkt po punkcie według wskazań guru. Obecnie jestem na 85% zadowolony. Lancer dopiero po wychamowaniu i zatrzymaniu się na około 5 sekund trzyma idealnie obroty na beznynie jak i na gazie, podczas jazdy po wrzyceniu luzu przy obojętnej prędkości troszkę faluje od 1000 do 1300/1400 obrotów.
Niby sprawa wydaje się już marginesowa w porównaniu z tym co było na początku ,ale jednak troszkę drażni. Przypomnę co zostało już zrobione:wymienione świece, przewody, filtr powierza, filtr gazu, przytkany dopływ powietrza, przeczyszczona przepustnica,reguacja obrotów TPS,IPS, zresetowany komputer, gaz wyregulowany u mojego znajomego,który ma u mnie duży kredyt zaufania, i z czystym sercem go polecę,oraz przeczyszczony zawór PCV(silnik prawidłowo zgasł po zdjęciu gumowego przewodu) .
Nadzieję jeszcze pokładam w ustawieniu zapłonu, oraz przeczyszczeniu aparatu zapłonowego,ewentualnie w ponownej regulacj TPS,IPS. Choć po zakończeniu regulacj TPS-IPS pracował idealnie.Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję
Szacuneczek dla wszystkich
Hugo - 11-04-2007, 00:57
subishi napisał/a: | Pozostaje jeszcze silnik krokowy ale tej cholery to się naprawdę boję | Podobnie jak ja w moim przypadku.
Anonymous - 11-04-2007, 18:52
Witam, dziś rano odpaliłem silnik i jakież było moje szczęście kiedy silnik nie gasł podczas jazdy!!!! Prawidłowo trzyma obroty:). Dzięki chłopaki. Pozostaje mi jeszcze podziękować bratu który się tym zajmował :D:D. Wyregulowanie obrotów okazało się skuteczne:)
Anonymous - 11-04-2007, 19:32
Szerokiej drogi
Karwoś - 15-04-2007, 21:54
Czyli forum spełniło swoją najwyższą powinność - szerokiej drogi!!!
|
|
|