To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - 2.4 MIVEC 170 KM i LPG - wasze doświadczenia - podsumowanie

plecho1 - 13-03-2020, 09:03

Tak jak napisali koledzy wyżej, niech gazownik ustawia jak powinno być bo żadne błędy nie powinny wyskakiwać a jak się pojawiają to nie najlepiej jednak świadczy o tym gazowniku bo dobrze wykonana instalacja i dobrze wyregulowana nie powinna dawać żadnej różnicy w jeździe.
Firma Alex to producent wtryskiwaczy Barracuda :) Reduktor ACR01 czarny do 150KM jest jedynym chyba ewenementem bo obrabia prawie 200KM :) ale bywa zawodny co zależy od partii. Jedne wytrzymają bez problemów ponad 100 tys a inne i po 20 tys mają problemy z ciśnieniem. Do około 250KM świetny i niedrogi jest reduktor Magic 3 Compact.
Jeśli reduktor puszcza w podciśnienie to lepiej odrazu go wymienić bo to może być niebezpieczne, może dojść do wybuchu kolektora ssącego podczas odpalania auta.
Jeśli reduktor jest dobrany odpowiednio do mocy a instalacja przełącza się na benzynę przy gwałtownym przyspieszaniu to oczywiście może być jego wina ale tez bardzo często tego przyczyną jest zła regulacja górnego zakresu a w zasadzie jej brak. To właśnie regulacja z sondą AFR za to odpowiada. Wielu gazowników to bagatelizuje a wtedy ten zakres jest najczęściej bardzo przelany a więc wtryski leją wtedy jak z wiadra więc ciśnienie spada na tyle że instalacja się przełącza na benzynę. Auto na dodatek pali więcej i jest bardziej mułowate przy przyspieszaniu.

PeWu_88 - 31-05-2025, 21:10

Patrząc na datę ostatniego posta, czuje się jak ostatni naiwniak licząc, że ktoś mi odpowie jednak nie mam nic do stracenia a temat idealnie wpisuje się w kontekst mojego pytania.

Jeśli zdecyduje się na zakup OT2 to będzie to PB. Interesuje mnie kwestia prześwitu i zabezpieczenia zwisającej pod autem butli. Na jednym z ogłoszeń zauważyłem, że butla wystaje dość poważnie poniżej zderzaka. Może kwestia perspektywy a może nie.
Trochę bez sensu brać auto 4x4 i zastanawiać się czy nie będę szorować butlą jadąc po polnych koleinach.
Jak to wygląda u Was Panowie? Da się jakoś zminimalizować "zwis"? Butla w bagażniku zabiera potrzebną mi przestrzeń czyniąc go niepraktycznym.

m4rud3r - 17-06-2025, 22:32

Zależy jaką butlę weźmiesz. Ja miałem do wyboru bodajże 45 lub 52l , wziąłem 45. 52 wystawała by parę cm więcej. Póki co o nic nie zahaczyłem, zdarza mi się jeździć autem po placach budowy. Z tyłu mam sprężyny Lesjoforsy i 3 rząd siedzeń. Jak nie zapomnę to postaram się zmierzyć ile mam od dołu butli do podłoża w obecnym stanie auta.
PeWu_88 - 17-06-2025, 22:47

m4rud3r napisał/a:
Zależy jaką butlę weźmiesz. Ja miałem do wyboru bodajże 45 lub 52l , wziąłem 45. 52 wystawała by parę cm więcej. Póki co o nic nie zahaczyłem, zdarza mi się jeździć autem po placach budowy. Z tyłu mam sprężyny Lesjoforsy i 3 rząd siedzeń. Jak nie zapomnę to postaram się zmierzyć ile mam od dołu butli do podłoża w obecnym stanie auta.


Będę wdzięczny. Ewentualnie jakaś fotka na butle z poziomu krawędzi zderzaka. przypatrując się OT2 parkującym tu i ówdzie zauważyłem, że niektóre butle wystają mniej. Ile litrów wchodzi Ci do 45? 80% tj. 36?
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź.

Krzyzak - 18-06-2025, 06:52

Wygięcie pływaka daje możliwość zatankowania więcej niż 80%.
m4rud3r - 29-06-2025, 00:50

Mam butle jednak 52L :D
Do dolnej krawędzi butli mam ok 30 cm.
Do wieszaka na koło zapasowe (bo w nim siedzi butla) jest ~26 cm.
Tłumik końcowy jest niżej niż butla ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group