To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Carisma

stanik - 09-04-2007, 16:03

nie no, na ten 140 KM to w ogóle nie wygląda :) W sensie, tamte miały trochę spojlerów a ten ma wszystko to co mój. Raczej mało prawdopodobne aby ktoś w polskim salonie w 97 roku kupił wersje 140 KM i żeby wyglądała jak zwykłe wersje, gdy fabrycznie już wychodziły ze spojlerami. Auto nie od handlarza, to też raczej tych wszystkich dodatków tajemniczo nie wcięło. Ale fakt, jak się dowiemy VINu i zobaczymy fotkę silnika to będzie pewność na 100%
Pozdrawiam
I tak jak pisze Robson, wyróżnikiem wersji GDi były emblematy na obrotomierzu, przy bocznych kierunkach, czasem na tylnej klapie też widuję. Podwójna końcówka tłumika oraz dwuliterowe oznaczenie wersji wyposażenia zamiast tego trzyliterowego. To tak z grubsza.

Matejko - 09-04-2007, 16:08

Kasia napisał/a:
Ja mam dwa wałki rozrządu i 16 V czy to standard dla tych silników o których piszesz ?? :roll:


jeden walek i 16zaworkow

Anonymous - 09-04-2007, 16:16

Pogubiłam się ale to informacje od osoby która oglądała silnik bo dla mnie to wszystko wyglada zbyt tajemniczo :oops:
Postaram się jeszcze dziś pstryknąć zdjęcie silnika i wszystko będzie jasne a Wam będę bardzo wdzięczna za wszelkie informację abym wiedziała czym jeżdżę :)

[ Dodano: 09-04-2007, 16:31 ]
Wyszłam przed blok zrobic zdjęcie silnika bo sama jestem ciekawa co to za silnik.
Zdjęcie niezbyt profesjonalne ale deszcz pada i szybko tylko pstryknełam fotkę aby wstawić

Chooper - 09-04-2007, 16:31

Kasia napisał/a:
Ja mam dwa wałki rozrządu i 16 V


to jest zwykłe 1.8 SOHC, czyli masz 1 :!: :!: :!: wałek rozrządu

stanik - 09-04-2007, 16:35

dokladnie, to samo co u mnie, czyli 115 KM
pozdrawiam

Anonymous - 09-04-2007, 16:35

Chooper napisał/a:
Kasia napisał/a:
Ja mam dwa wałki rozrządu i 16 V


to jest zwykłe 1.8 SOHC, czyli masz 1 :!: :!: :!: wałek rozrządu

Dziękuję Chooper za informacje już chyba wszystko jasne.Teraz tylko jeździć i dzielić się własnymi spostrzeżeniami :)

saphire - 09-04-2007, 16:37

Moja przed liftem ma na zegarach napis GDI, z tyłu na klapie kufra napis GDI, z boków na przednich błotnikach napis GDI no i podwójna końcówkę wydechu.
Anonymous - 09-04-2007, 17:33

ja mam wersje GDI '97 sprowadzona (od 3 dni sie nia cziesze :D ) i jezeli chodzi o jej oznaczenia to praktycznie dookola ma znaczki GDI, do tego podwojna koncowka tlumika, na pokrywie silnika tez napis GDI no i na obrotomierzu...

bedac przy tym temacie, napiszcie na co nalezaloby zwrocic uwage zaraz po kupnie miska? jest cos co szczegolnie przydaloby sie przejrzec? czy po prostu ogolne sprawdzenie u mechanika?

Mario - 09-04-2007, 18:21

stanik napisał/a:
I w przypadku wersji z silnikiem GDi oznaczenia wyposażenia były już tylko dwuliterowe, czyli LS lub LX


Nie..:D A EXE 8)

Robson86 napisał/a:
oznaczenie GDI pod kierunkami(bocznymi)

Nad kierunkami :P

Robson86 napisał/a:
stanik napisał/a:
GDi na obrotomierzu
(choc nie pamietam czy przed liftem tez mialy)


Miały :p

[ Dodano: 09-04-2007, 18:22 ]
.

Matejko - 09-04-2007, 19:07

niech ktos jeszcze dopisze co mialy a czego nie to leci ostrzezenie,

Kasia, opisz blizej te glosnosc czy to buczenie, huk, trzaski ??

wolgaster - 09-04-2007, 20:31

Koleżanka jeździła wcześniej A4 która jest lepiej wyciszona od Carismy. Podobnie użytkownicy np. Toyoty Cariny porównując poziom hałasu wewnątrz w Toyocie do Cari twierdzą że w Cari jest głośniej. Ale to tylko i wyłacznie spowodowane jest tym że jedne auta są głośniejsze a inne cichsze czyli lepiej wyciszone wewnątrz. Dwa decybele więcej oznaczają poziom hałasu dwukrotnie większy. Naturalnie Audi jest nastawione na komfort, luksus itp. ale np. nie jest autem niezawodnym i takie są fakty. Najlepszym przykładem jest wypowiedź Kasi.
Kasia napisał/a:
Już raz popełniłam błąd kupując audi które przeciekało, sypało się przynajmniej raz w miesiącu,paliło na tak mały silnik jakim jest 1,6 straszną ilość paliwa i do tego nie miało w ogólę przyspieszenia ...

Ale jest rzeczywiście ciche we wnętrzu- dla przykładu jeździłem ostatnio z kumplem A4 2.5 TDI i rzeczywiście w porównaniu do Cari w środku jest cichutko ale ja osobiście wolę auto niezawodne ale głośniejsze. A co do dzwięku jednostki to ten dzwięk silnika kiedy wskazówka na obrotomierzu przekracza 6000 obr/min - niezastąpiony.

Anonymous - 09-04-2007, 20:47

a więc tak.Macie rację w 100 % audi jest autem cichym i dość ładnie wyglądającym w środku.Dużo bajerów, podświetlenie w środku na oko kobiety ładniutkie bo czerwone podświetlenia;) jednak cóż z tego jak delikatne jak jajko i wciąż coś w nim się działo nie mówiąc o tym,ze przy deszczach lub myciu auta trzeba było używać parasolki w środku a nie wspominając o podłodze która była mokra ...Porażka na całego ale za to teraz mam świetną carismę którą jeździ się jak dla mnie super.
Co do stukania i pukania więc z moich pierwszych spostrzeżeń ale już wyczytała,że to norma i jestem spokojna ,że nie tylko mój misiek tak robi
Plastiki troszkę słychać z lekka się przy jeździe odzywają.Pólka tylnia daje troszkę też o sobie znać i zastanawiam się co by tu zrobić ,zeby na naszych pięknych Polskich drogach nie latała tak ;)
Tył mi troszkę jakby skrzypiał ale może ja jestem przeczulona :roll:
aaa i silnik a raczej tłumik , wydaje mi się ,że podchodzi pod sportowy...Może nie buczy jak oszalały ale przy dodawaniu gazu wydaje delikatny odgłos przyśpieszania co niekoniecznie musi mi się podobać ;)
Gość od którego kupiłam autko mówił,że tłumik jakiś czas temu wymieniał i wnioskuję,ze wstawił taki tłumik ale to rozważania kobietki co nie bardzo zna się na autach :oops:
Ogólnie muszę napisać,ze carisma jest świetnym autkiem...W środku sporym co dla mnie stanowi plus olbrzymi.Bagażnik także wielki jak na taki samochodzik a przy zdjętej półce nawet swojego czworonoga zabiorę ze sobą na przejażdżkę...
Szybki w aucie elektryczne chodzą bez zarzutu co w audi nie miało miejsca :-X
Klimatyzacja bardzo przyjemnie chłodzi a i także bardzo szybko można nagrzać auto , kilka minut i w samochodzie jest cieplutko
Na dzień dzisiejszy i te kilak dni jakie jeżdżę carismą chwalę sobie ją bardzo i zauważam więcej plusów niż minusów :)

wolgaster - 09-04-2007, 21:02

BRAWO KASIA !!! i tak trzymaj dalej.
Anonymous - 09-04-2007, 21:09

Jak kupiłem swoją carismę odwiedziłem odrazu stację diagnostyczną, za 20 zł człowiek przejżał całe zawieszenie , wydech , hamulce itd. Do wymiany miałem swożeń, elastyczny łącznik wydechu i łączniki stabilizatora. Warto sobie takie rzeczy sprawdzić i wymienić nie ma wtedy przymusowych postojów w trasie (np. jadąc do Trójmiasta :lol: )

[ Dodano: 09-04-2007, 21:13 ]
...a jeśli chodzi o oznaczenia GDI .... - żartowałem.

Anonymous - 09-04-2007, 21:21

Kasia napisał/a:

Co do stukania i pukania więc z moich pierwszych spostrzeżeń ale już wyczytała,że to norma i jestem spokojna ,że nie tylko mój misiek tak robi
Plastiki troszkę słychać z lekka się przy jeździe odzywają.Pólka tylnia daje troszkę też o sobie znać i zastanawiam się co by tu zrobić ,zeby na naszych pięknych Polskich drogach nie latała tak ;)


od nie dawna jestem wlascicielem takiej samej carismy jak Twoja tylko ze moja jest granatowa :D co do deski tylniej to czasami te skrzypienie jest denerwujace ale ustawilem w radiu glosniki bardziej na tyl i juz nie slychac :D


Kasia napisał/a:
Tył mi troszkę jakby skrzypiał ale może ja jestem przeczulona :roll:
aaa i silnik a raczej tłumik , wydaje mi się ,że podchodzi pod sportowy...Może nie buczy jak oszalały ale przy dodawaniu gazu wydaje delikatny odgłos przyśpieszania co niekoniecznie musi mi się podobać ;)


moze masz jakas dziurke w wydechu?? :P
a tak na serio jest to samochod troszke glosniejszy od audi wiec mozesz miec takie wrazenie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group