To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Kierunkowskazy a światła dzienne

roger18sx - 02-05-2020, 21:42

Ja u siebie zrobiłem światła do jazdy dziennej dokladając modół drl i wykorzystałem żarówki świateł drogowych które świeca z mocą około 30 %. Świecą tylko gdy jest ładowanie w aucie czyli na pracującym silniku co jest fajne gdy ktoś zapomina o włączaniu świateł.Tył nie świeci bo nie ma potrzeby. Podłaczając to pod pewien przekaźnik świecą one jeszcze przez 10 sekund po zgaszeniu silnika mimo wyjęcia klucza choć mogły by dłużej bo było by to jak coming home.
Bzyk_R1 - 03-05-2020, 13:20

Mało kto wie że funkcja comming home to fabryczne wyposażenie Outlandera.
Fighter001 - 17-07-2020, 09:07

Sprawdziłem przekaźniki i światła mijania włącza jednak etacs. Gdyby któryś z kolegów miał MUT chętnie bym to wyłączył o ile jest to kodowalne jak w nowszych.
RX4mm - 07-10-2020, 21:09

Koledzy ostatnio kupiłem żarówki led cob h1. Efekt wizualny fajny ale w nocy słabo oświetlają drogę. A jakie wy stosujecie żarówki. Może HID zamiast h1.
Bzyk_R1 - 07-10-2020, 22:27

RX4mm, konstrukcja reflektorów z soczewką wymaga aby źródło światła emitowało je w kierunku 360 stopni. Takiego efektu nie da się uzyskać ledem h1. Wizualnie będzie super biało ale na drodze będzie bardzo mało światła. Jeżeli chcesz więcej widzieć to albo legalne porządne żarówki albo xenony 4300K. Będziesz zadowolony.
Fighter001 - 08-10-2020, 20:29

Miałem Ledy w innym aucie na dużych soczewkach hella i w normalnych warunkach było ok, na pewno lepiej niż na zwykłych ale w deszczu już był dramat nic nie widać. Do soczewki albo zwykła żarówka albo dobry xenon. W outku mam xenon na fabrycznych przetwornicach hella przerobionych pod hid h1 i świeci o niebo lepiej niż zwykła żarówka, w deszczu też jest dobrze a przy tym nie oslepia jak Ledy.
Stacho51 - 12-05-2021, 21:29

Założyłem w końcu "żarówki" ledowe w miejsce kierunkowskazów w reflektorach i mam pytanie:
gdzie w komorze silnika włączyć przewód "+do stacyjki" bez szukania na chybił trafił. Pod bezpiecznik "4" jest źle.

elektryk - 13-05-2021, 15:35

Stacho51 napisał/a:
Założyłem w końcu "żarówki" ledowe w miejsce kierunkowskazów w reflektorach i mam pytanie:
gdzie w komorze silnika włączyć przewód "+do stacyjki" bez szukania na chybił trafił. Pod bezpiecznik "4" jest źle.
Chyba najlepsze co znalazłem to sterowanie przez pozycją ACC (zawsze z wyjątkiem pozycji START i LOCK), to obwód zasilania gniazdek dodatkowych, bezpiecznik 23/przekaźnik A-07X.
Stacho51 - 13-05-2021, 17:36

Który to przekaźnik na schemacie bezpieczników w komorze silnika? Pod numerem 23 figuruje bezpiecznik radia. Cały czas Outek I gen (2004)
elektryk - 13-05-2021, 19:18

Stacho51 napisał/a:
Który to przekaźnik na schemacie bezpieczników w komorze silnika? Pod numerem 23 figuruje bezpiecznik radia. Cały czas Outek I gen (2004)

Tu masz rozrysowane: https://www.justanswer.co...te-lighter.html
Przekaźnik A-07X jest na środku, a bezpiecznik 23 jest na rysunku nie ponumerowany, ale jest on nad stykami 2-3 od A-11X. Jak popatrzysz na rysunek w tym linku, to prawie wszystkie bezpieczniki (takie falki) mają taką narysowaną szynę łączącą, a ten jeden nie.
Bezpiecznik 23 zabezpiecza cewkę przekaźnika A-07X i przy okazji system audio i kilka jeszcze innych rzeczy.

Jaro1974 - 14-05-2021, 15:05

Ja wpiąłem się w przewód zasilający przekaźnik wentylatorów koloru niebieskiego (gruby) i wszystko działa jak należy.
Stacho51 - 30-05-2021, 14:29

Już zamontowałem światła dzienne w kierunkowskazach przednich - REWELKA !
tościk - 20-08-2021, 14:11

Widzę, że kilka osób montowało moduł zmieniający światła drogowe w dzienne. Pytanie o miejsce montażu - czy robił to ktoś w kabnie pasażerskiej? Do silnika nie chciałbym tego modułu ładować, natomiast w środku zastanawiam się gdzie będzie najwygodniej się wpiąć do przewodów od drogowych i pozycyjnych.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group