Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Traci moc po niedlugim kawalku jazdy
radoslavv - 27-12-2019, 10:06
Przeplywomierz widze tani nie jest, czyli kolejne 400zl plus wymiana mnie czeka?
Pol biedy jak to zakonczy temat ale czy na pewno ehh...
kajos - 27-12-2019, 11:40
ja kupilem uzywany ale orginalny od 2.0TDI VW
zacznij moze od takiego
radoslavv - 19-01-2020, 19:04
kajos pojde Twoim troper. Niestety jestem zielony jesli chodzi o mechanike. Rzucilbys okiem czy to wlasnie to powienienem zakupic?
https://allegro.pl/oferta/outlander-lancer-grandis-09-2-0-did-przeplywomierz-7281571043
https://allegro.pl/oferta/volvo-v50-s40-ii-2-0-d-przeplywomierz-9645948980-7852933613
luk94 - 19-01-2020, 21:07
A falują wam obroty na zimnym silniku?
W komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami sprawdźcie wszystkie bezpieczniki z oznaczaniem ślinka w szczególności ten pod nr 8.
kajos - 19-01-2020, 21:23
przeplywomierz jak juz to mozesz kupic od 2.0TDI caly
bedzie taniej- to ten sam
narazie nic nie kupuj
jak juz to kup sobie interfejs OBD na bluetoth
i sciagnij program na tel
[ Dodano: 19-01-2020, 21:27 ]
luk94 napisał/a: | A falują wam obroty na zimnym silniku?
W komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami sprawdźcie wszystkie bezpieczniki z oznaczaniem ślinka w szczególności ten pod nr 8. |
F 08 jest od klapy gaszacej
jak bedzie przepalony to przy gaszeniu bedzie trzasc calym silnikiem
luk94 - 19-01-2020, 22:31
Ok to w Outlanderze odpowiadania za ustawienie wolnych obrotów?
kajos - 19-01-2020, 22:52
luk94 napisał/a: | Ok to w Outlanderze odpowiadania za ustawienie wolnych obrotów? |
nie
obroty ustala ECU
przepustnica klapy gaszacej odpowiada za szybkie zatrzymanie silnika po wylaczeniu tak aby mnie pracowala 2masa
wlacza sie ona na 3s po wylaczeniu silnika
Steruje tym tez ECU
jesli nie bedzie dostawac pradu bo np. przepalil sie bezpiecznik to silnikiem bedzie trzasc chwile po wylaczeniu
ogolnie klapa jest caly czas otwarta tylko na te 3s sie zamyka
luk94 - 19-01-2020, 22:56
U mnie bezpiecznik był uwalony przez to chyba że cała elektronika klapy była zalana olejem. Silnik pracuje znacznie lepiej. Ale jak zimny to się jechać nie da... Czytam na form passata że ponoć że resetują flash w ECU i ponoć pomaga.
kajos - 19-01-2020, 22:59
podmien z kims przeplywomierz i zobacz jak bedzie na zimnym
radoslavv - 20-01-2020, 21:16
kajos a dalbys rade wkleic mi siakis przykladowy link z allegro z tym przeplywomierzem?
Tak jak pisalem jestem zielony w temacie, a tak to odstawiajac niedlugo auto do mechanika od razu zlecilbym wymiane, zeby za duzo nie glowkowal. Czyszczenie turbo nie pomoglo, 300zl poszly, a przyczyna nadal nie ustalona, musze szukac dalej
Feder_Poland - 13-05-2020, 19:25
Dołączam do zacnego grona U mnie też pali się chcek engine. Błędy P0488 i P1241. Wymieniona przepustnica i zawór EGR. Samochód jeździ w miarę normalnie (to nie są demony prędkości przy 140 kuniach), ale wkurza mnie ten check. Macie jakieś pomysły co sprawdzać?
kajos - 13-05-2020, 20:49
pytanie tylko jaka przepustnica
musi miec ten sam nr jak poprzednia
a i tak moze blad wywalac
u mnie bylo tak
kupilem pierburga,przepustnica dzialala prawidlowo ale blad wywalalo
zalozylem siemensa (troche rurke trzena podgiac od EGRu) i jest bez bledu
co dom demonow
ja dolozylem kuce i jezdzi jak ta lala
teraz na trasie pod 120km/h ponizej 6,5L mi pali
potentator - 15-05-2020, 08:31
Ja kupiłem używke pierburga i mam spokój nie pali się check już od 2 tyś km. Co ważne silnik gasi się jak benzyna. Jedyny minus to piszczenie po zgaszeniu ale trwa to jakies 10 sek. aż prąd odetnie samochód. Wyczytał gdzieś że to normalne i przepustnica sie ustwia tak.
Feder_Poland - 25-05-2020, 21:50
Pomogła wymiana bezpiecznika nr 8 pod pod maską. Check już się nie świeci. Polecam tam zajrzeć jak ktoś jeszcze ma ten problem.
|
|
|