To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Brak mocy, dusi się, ciężko odpala 2g, 4G63

Piotr9999 - 25-06-2020, 14:28

ok, w sobotę będę walczył - sprawdzę zrobię zdjęcia, planuję jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, może uda mi się podpiąć z miernikiem gdzieś w okolicy filtra paliwa, w międzyczasie wyłapałem pewną usterkę tj. nie wraca paliwo z listwy do zbiornika paliwa - nie puszcza go zawór podciśnieniowy na listwie, wydaje mi się że na wolnych obrotach paliwo powinno wracać, a po dodaniu gazu zawór powinno zamknąć podciśnienie w celu utrzymania większego/właściwego ciśnienia paliwa na listwie, ale czy taki "drobiazg" może mieć wpływ na pracę silnika ?
Krzyzak - 25-06-2020, 22:30

jeśli regulator nie pracuje to ciśnienie może być za duże - ergo może go zalewać
ECU steruje tylko czasem wtrysku bazując na fakcie, że regulator ustala ciśnienie ok. 270kPa (a bez podłączonego podciśnienia ok. 350kPa)

Piotr9999 - 29-06-2020, 09:25

sprawdziłem ciśnienie paliwa za listwą - 1 atmosfera, przed listwą 1 atmosfera, wyjąłem i sprawdziłem pompę - daje 2,5 atmosfery, filtr paliwa puszcza swobodnie, wygląda na to, że "zapchany" jest odcinek pomiędzy pompą paliwa a filtrem - w tygodniu wjadę na kanał i przejrzę rurkę paliwową pod autem, oraz wąż gumowy od pompy do do tej rurki - taki króciak 30 cm ze śrubunkami, najbardziej podejrzany, być może się rozwarstwił w środku i nie ma swobodnego przepływu
Krzyzak - 29-06-2020, 21:56

Piotr9999 napisał/a:
przed listwą 1 atmosfera
tylko to się liczy, za listwą nie ma sensu
no i już wiesz, że jest dużo za niskie
pompa też trochę mało daje

Piotr9999 - 13-07-2020, 22:15

Auto naprawione. Przyczyną była niewłaściwa i niesprawna pompa paliwa. Po awarii auta została zamontowana nowa pompa 02SKV227, której ciśnienie robocze powinno wynosić 3 bary. Jak pisałem wcześniej pompa wytwarzała ciśnienie około 2 barów tj. o 1 bar mniej niż powinna. Prawdopodobnie już jako nowa była uszkodzona tzn. nie wytwarzała właściwego ciśnienia. Zamówiłem i zamontowałem pompę 02SKV237 o wydajności 3,8 bara i silnik zaczął normalnie pracować. Dzięki za wsparcie i sugestie. Pozdrawiam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group