Eclipse Cross Ogólne - Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - drogi i wolny
baltazar1234 - 24-04-2021, 04:31
Krzyzak napisał/a: | Tuff, to 10% różnicy - nie jest to żaden kosmos
baltazar1234 napisał/a: | alternator do eclipsa cross | a co tam sie może zepsuć - tyle alternatorów w Mitsu robiłem, że ciężko policzyć - to była tylko zmiana szczotek i łożysk po 250 000 km, koszt ok. 50zł za oryginalne szczotki i łożyska koyo
tu masz za 500zł:
https://allegro.pl/oferta/eclipse-cross-1-5-turbo-17-20-alternator-9092677456 |
Roboczogodzina mechanika w m servisie mitsubishi na Brooklynie gdzie mieszkam kosztuje 140$,wiec naprawde chcesz zeby on sie zastanawial nad twoimi szczotkami?Dlatego w usa nie ma mechanikow,sa tylko wymieniacze czesci.
[ Dodano: 24-04-2021, 04:43 ]
sla napisał/a: | krzychu napisał/a: | Cena roboczogodziny teraz już nie pamiętam dokładnie, ale wydała mi się z kosmosu nawet jak na ASO. |
Też pamietam, że za przegląd Lancera w ASO płaciłem więcej niż za A5 w ASO Audi. |
Dokladnie kumpel mial lancera i za przepustnice zawolali mu 5500 zl,gdzie do saaba kupowalem za 450$.[/list]
Krzyzak - 26-04-2021, 08:26
sla napisał/a: | Też pamietam, że za przegląd Lancera w ASO płaciłem więcej niż za A5 w ASO Audi. |
przed chwilą sprawdziłem i nieautoryzowany serwis za pierwszy przegląd q5 chce od 700zł wzwyż:
https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj/929/przeglady-serwisowe/audi-q5-ii-diesel---cena-przegladu-okresowego-duzego/
w przypadku asx jest to dokładnie ta sama kwota, tu zakres czynności przeglądowych:
https://www.mitsubishi.pl...ista-przegladow
baltazar1234 napisał/a: | na Brooklynie gdzie mieszkam kosztuje 140$,wiec naprawde chcesz zeby on sie zastanawial nad twoimi szczotkami? | rozważaliśmy alternator, więc odniosłem się do tego - sam mam stare mitsubishi, bo obecnie nie mają nic do zaoferowania dla mnie (eclipse cross jest potwornie brzydki i w życiu bym czegoś takiego nie kupił) - pokazując, że można go kupić jako nowy za 500zł a nie 900USD i że jest to część, która zasadniczo się nie psuje
baltazar1234 napisał/a: | kumpel mial lancera i za przepustnice zawolali mu 5500 zl,gdzie do saaba kupowalem za 450 | a ja do Galanta kupiłem kompletny, oryginalny tłumik od wersji GTI za 300zł a do hondy sam końcowy to 1500zł
można się tak długo przerzucać - zawsze znajdą się argumenty na podparcie własnej tezy
dodam, że tłumik kompletny - od kolektora wydechowego do samego końca, 3 części a nie 2
sla - 26-04-2021, 19:36
Ja jeździłem osobiście do ASO Audi a nie sprawdzałem w internecia. Serwisowałem w ASO Lancera, a nie ASX, tak więc moja wiedza jest praktyczna a nie teoretyczna. Samochody te różniły się zasadniczo pod względem segmentu jak i klasy.
baltazar1234 - 27-04-2021, 04:13
Krzyzak napisał/a: | sla napisał/a: | Też pamietam, że za przegląd Lancera w ASO płaciłem więcej niż za A5 w ASO Audi. |
przed chwilą sprawdziłem i nieautoryzowany serwis za pierwszy przegląd q5 chce od 700zł wzwyż:
https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj/929/przeglady-serwisowe/audi-q5-ii-diesel---cena-przegladu-okresowego-duzego/
w przypadku asx jest to dokładnie ta sama kwota, tu zakres czynności przeglądowych:
https://www.mitsubishi.pl...ista-przegladow
baltazar1234 napisał/a: | na Brooklynie gdzie mieszkam kosztuje 140$,wiec naprawde chcesz zeby on sie zastanawial nad twoimi szczotkami? | rozważaliśmy alternator, więc odniosłem się do tego - sam mam stare mitsubishi, bo obecnie nie mają nic do zaoferowania dla mnie (eclipse cross jest potwornie brzydki i w życiu bym czegoś takiego nie kupił) - pokazując, że można go kupić jako nowy za 500zł a nie 900USD i że jest to część, która zasadniczo się nie psuje
baltazar1234 napisał/a: | kumpel mial lancera i za przepustnice zawolali mu 5500 zl,gdzie do saaba kupowalem za 450 | a ja do Galanta kupiłem kompletny, oryginalny tłumik od wersji GTI za 300zł a do hondy sam końcowy to 1500zł
można się tak długo przerzucać - zawsze znajdą się argumenty na podparcie własnej tezy
dodam, że tłumik kompletny - od kolektora wydechowego do samego końca, 3 części a nie 2 |
A co ma tLumik do tego ,pisalem o przepustnicy.Mowa tez jest o czesciach oryginalnych z aso a nie jakies tam pokatnie zdobyte z samochodu ukradzionego i rozebranego w garazu przez mafie samochodowe.Mitsubishi jest podżedna firma na granicy upadku raczej w takiej sytuacji powinni sie bardziej postarac.Zreszta widac to po sytuacji w europie gdzie od przyszlego roku zostaje bodajze eclipse phev,a reszta to ma byc oem renault ze znaczkiem mitsubishi.W usa nie lepiej naszczescie tu niema normy euro 6 ,ale ten rok ma byc decydujacy jezeli nowe modele eclipsa i outlandera nie poprawia sprzedazy to mitsubishi opusci stany.Z drugiej strony jak mozna cos sprzedawac z taka siecia dilerska gdzie na 11 milionowe miasto Nowy Jork jest tylko trzech dilerow,bo ktory diler wyzyje ze sprzedazy trzech modeli samochodu.
Krzyzak - 27-04-2021, 10:41
baltazar1234 napisał/a: | A co ma tLumik do tego ,pisalem o przepustnicy. | człowieku - pisałeś wcześniej o alternatorze i do tego się odnosiłem
potem zmieniłeś na przepustnicę, to ja sobie tłumiki porównałem - nie wolno?
podchodzisz do tematu strasznie emocjonalnie a ja na chłodno, bo zupełnie nie angażuję się w losy jakiejkolwiek firmy (poza swoją)
baltazar1234 napisał/a: | Mowa tez jest o czesciach oryginalnych z aso a nie jakies tam pokatnie zdobyte z samochodu ukradzionego i rozebranego w garazu przez mafie samochodowe | dałem odnośnik do nowej części! - wystarczy sprawdzić zamiast pisać bzdury, to nie jest zamiennik tylko część oryginalna a jeśli masz jakieś info co do kradzieży to zapraszam do prokuratury
Michauek22 - 29-04-2021, 14:20
baltazar1234 napisał/a: | na 11 milionowe miasto Nowy Jork jest tylko trzech dilerow |
Ale się porobiło...
baltazar1234 - 30-04-2021, 02:33
Michauek22 napisał/a: | baltazar1234 napisał/a: | na 11 milionowe miasto Nowy Jork jest tylko trzech dilerow |
Ale się porobiło... |
od koksu jest setki tysiecy,ale niestety tych od mitsubishi tylko 3
|
|
|