To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Przewody zapłonowe O1T

tościk - 09-02-2022, 13:32

Bzyk_R1 napisał/a:
roger18sx, opisz tutaj jak z montażem, czy dużo problemów jest z wiązkami jak to trzeba przerobić? Temat bardzo ciekawy biorąc pod uwagę ceny OEM cewek i jakość zamienników.

Popieram. Zdecydowanie jedna z ciekawszych przeróbek i sam o czymś takim myślę zaraz obok zrzucenia intercoolera w zderzak.

W@sio - 09-02-2022, 13:35

Czytałem kiedyś o przerabianiu układu zapłonowego na pojedyncze fajkocewki, zdaje się, że na cewkach z TSi VW... też poszukam szczegółowych informacji w necie :)

znalazłem: klik

roger18sx - 09-02-2022, 23:10

Dużo roboty nie ma ale pół soboty sie męczyłem. Najwięcej zabawy jest z zrobieniem płyty stalowej mocującej . Cewki zakupiłem używane za stówę z groszami komplet. Nowa denso około 150 więc niewiele. Wtyczki również nowe bo na złomach ciężko dostać. Cewki łączymy parami 1z4 2z3.
Pinout denso patrząc od przodu gniazda cewki to sterowanie /-/+ czyli odwrotnie jak w mitsubishi gdzie jest +/-/sterowanie . Montujemy i cieszymy sie niezawodnym układem zapłonowym. Gdy nam jedna padnie to nie wpływa to na działanie drugiej. Cewni z 1.8t tfsi posiadam w domu lecz o nich nie myślałem bo mają 4 piny , są dłuższe i mocowane na wcisk bez mozliwości przykręcenia , ponoc mają inne parametry pracy. Auto zrobiło się lekko czulsze gdy się wciska gaz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group