Chcę Kupić Outlandera - przymierzam sie do sprzedania mego outlandera 3.0 v6
nahar - 15-07-2022, 09:00
Sienna to moje marzenie. Tylko kosztuja te auta jak za zboze. Jest 4x4 jest v6 jest ogromne wnetrze. Nie ma dystrybucji w ue, ale znajac toyote czesci sa dostepne. Takze jak kogo stac to sienna to super auto.
Krzyzak - 16-07-2022, 23:16
niektóre stoją i stoją (jest taka w Warszawie 2012, salon lexus) a niektóre mi sprzątnęli 2h po wystawieniu...
ledziu - 17-07-2022, 08:56
Krzyzak napisał/a: | niektóre stoją i stoją (jest taka w Warszawie 2012, salon lexus) a niektóre mi sprzątnęli 2h po wystawieniu... |
Biorąc pod uwagę rodzimych Januszy zakupowych to nie sugerował bym się co ile stoi tylko w jakim jest stanie. Bo może się okazać że auto było przystankiem i dlatego stoi a może się okazać że miało zdjęty pas do wyceny a moto Janusz takich widoków nie jest wstanie ścierpieć więc omija je szerokim łukiem. Potem dochodzi czas od ukazania się ogłoszenia i ilość odsłon
Jak auto jest w salonie lexa to pewnie mają podnośnik
Sprawdź Vin przez polskie stronki ale też przez carfax i bidfax potem oględziny na miejscu i tyle.
Krzyzak - 18-07-2022, 07:03
Oględziny i jazdy już były. Ten egzemplarz jest cały w szpachli, miejscami już pękającej, purchle wokół przedniej szyby. Po szkodzie całkowitej zresztą przywieziony, prawy przód to nawet na małych zdjęciach oglądanych na telefonie widać, że jest kiepsko spasowany...
Generalnie to założenie jest takie, żeby kupić auto, którego nie będzie szkoda - już raz kupiłem nowe za dużo cebulionów i znam uczucie srania się o każdą ryskę...
robertdg - 18-07-2022, 20:25
Wszystkie sienny z racji pochodzenia sa w szpachli wiekszej lub mniejszej, kwestia jeszcze rozumowania czym lub gdzie jest szpachla, bo mnie np bawia teksty, jak ktos uważa ze 300mikronow to kupa kitu, gzie w przypadku sienny biała perła jest wyjatkowo grubo kładziona i srednia jest na poziomie 150-160 mikronow.
Te auta w dodatku strasznie poleciały z cena(zwłaszcza te młodsze<<10lat) w ciagu ostatniego roku
Podchodzac do auta z rynku amerykanskiego, trzeba miec na uwadze ze jest to przecietny srodek transportu bez zadnej symboliki i wszelkie defekty sa akceptowalne, wszelkie wczesniejsze naprawy parkingowe takze, najwazniejsze co przy Toyocie to stan podwozia i czy nie topielec, dlatego warto wydac na carfax lub ekwiwalent
ledziu - 19-07-2022, 18:32
Cytat: | Po szkodzie całkowitej zresztą przywieziony, |
Całką też bym tak mocno się nie sugerował bo bardzo często jest to tylko suche wyliczenie nie mające odzwierciedlenia w powadze szkód. Wszystkie auta które ściągnąłem z USA miały całki a często udawało się je naprawić w ciągu jednego dnia, ba nawet jeździłem autem po całce i niby nic tylko że nie naprawiłem go a przeglądy przechodził bez mrugnięcia
Krzyzak napisał/a: | Ten egzemplarz jest cały w szpachli, miejscami już pękającej, purchle wokół przedniej szyby. |
To jest większy problem chociaż tak jak przedmówca napisał nie wiem co jest dla Ciebie szpachlowym problemem. Jednakże to co piszesz raczej dyskwalifikuje zakup tej sztuki.
A masz jakieś foty z aukcji ?
Krzyzak - 20-07-2022, 07:31
ledziu napisał/a: | co jest dla Ciebie szpachlowym problemem | szpachla czy mastyka, gdy pękają, to znaczy że pod spodem już coś się dzieje - w domyśle najczęściej blach już zaczyna rdzewieć i wypycha szpachlę
auto stoi w salonie lexusa w Warszawie - łatwo znaleźć i obejrzeć
szkoda całkowita w tym przypadku była, gdyż na pewno cała ćwiartka prawy przód było zmieniane
bart2888 - 26-07-2022, 00:27
Mam pytanie trochę z innej beczki ale stojącej blisko tego tematu.
Jak jest z awaryjnoscia tych silników czyli 3.0 ? Jedni zachwalają, a drudzy piszą że padają panewki. Czy wiaodmo o co chodzi z tymi panewkami ? Kwestia oleju, interwału wymiany?
Dajcie znać jak to u Was jest i co o tym myślicie.
Pozdrawiam (właściciel 3.0, zmiana oleju co 5 tys km
tomek 1 - 26-07-2022, 19:33
kochany....silnik rakieta,przy mijaniu musisz uważać aby nie uciekł ci z drogi.trzeba dbac i bedziesz miał pewne autko,ja wymieniam co 8-10tys
|
|
|