Problemy techniczne - Poważne pytanie - numer skrzyni !!!
Bartek - 01-12-2005, 18:36
Bez machania rekami w typowej misiowej skrzyni wyglada to tak:
Miedzy srubami:
Naklejka z kodem:
Widok ogolny:
Gdzie:
W5M312 to typ skrzyni (4wd, 5 biegowy manual)
VPZK - to model skrzyni (Galant E39 '92)
KY6295 - nr fabryczny
Anonymous - 01-12-2005, 22:07
ja dodam od siebie tylko że jeśli nazwa skrzyni zaczyna się od K oznacza to skrzynie od hultaja...
Anonymous - 02-12-2005, 13:02
Bartek napisał/a: | W5M312 to typ skrzyni (4wd, 5 biegowy manual)
VPZK - to model skrzyni (Galant E39 '92)
KY6295 - nr fabryczny
|
A ja dodam od siebia że:
Ta skrzynia była tylko i wyłącznie montowana w E39A, w latach 90.06-91.05
Nr katalogowy MD995696
shovel napisał/a: | ja dodam od siebie tylko że jeśli nazwa skrzyni zaczyna się od K oznacza to skrzynie od hultaja... | NIEPRAWDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonymous - 02-12-2005, 14:22
hmm. piotr mit-cars nie chciał mojej skrzyni bo zaczynała się od K... stwierdził że każda zaczynająca się od K to skrzynia hyundaiowska...
moja skrzynka ma oznaczenia KF5M312ZXPV
Bartek - 02-12-2005, 18:19
japaneze napisał/a: | Ta skrzynia była tylko i wyłącznie montowana w E39A, w latach 90.06-91.05
Nr katalogowy MD995696 |
Hehe to by oznaczalo, ze ta skrzynia nie zostala sprzedana z tym E39 i Austryjak pewno zabil oryginalna skrzynie i wstawil starsza, poniewaz auto bylo wyprodukowane w 1992 roku, a sprzedane i zarejestrowane w 1993
Justyna STH - 16-11-2019, 17:16 Temat postu: Nr skrzyni Czolem chlopaki,
Odswieze temat, bo jestem na etapie reklamowania podobno REGENEROWANEJ skrzyni biegow w moim Misku.
Facet mnie zapewnial ze zmienil mi skrzynie na regenerowana, a ze ja na autach sie nie znam, maz Holender odbieral auto z warsztatu- auto jechalo i biegi zmienialo (przed naprawa wcale)- to nikt nie dociekal czy skrzynia rzeczywiscie byla wymieniana na regenerowana czy tylko na uzywana.
Po 3 latach ( i innych wypadkach z ta naprawa po drodze) maz pojechal do warsztatu w Holandii i tam stwierdzili, ze skrzynia nigdy nie byla regenerowana, a poznali to po tym, ze byly orginalne fabryczne nity na obudowie (czy jakos tak) i ze olej ze skrzyni mial ciemno szary kolor, a gdyby rzeczywiscie byl zmieniany, jak widnieje na fakturze, to bylby zloto-brunatny.
Auto teraz stoi niesprawne w Polsce, w poznanskim warsztacie, a ja czekam na opinie bieglych czy skrzynia ktora mi facet zmienil 3 lata temu rzeczywiscie byla regenerowana czy nie.
Gosciu wszystkeigo sie wypiera, a jak mu przeslalam fakture ktora sam wystawil, to napisal, ze byc moze skrzynie mi zmienili w ASO w Szczecinie przy okazji zmiany sprzegla. (tak wiem, brzmi idiotycznie, jakie ASO pchalo by sie w podmienianie skrzyni biegow, skoro na fakturze jest tylko wymiana sprzegla i czesci do niego)
Problem w tym, ze nie wiem jak dojsc, skad ta skrzynia biegow ktora obecnie jest pod maska sie wziela- czy moge dojsc z jakiego samochodu jest wyciagnieta?
Moze uda mi sie dowiedziec u kogo ten zdolny mechanik ta skrzynie zamawial.
Koszta na naprawy w ciagu miesiaca przewyzszyly ponad 12 tys PLN, a teraz czeka mnie jeszcze naprawa skrzyni, za ktora kiedys juz zaplacilam.
Sprarawa trafila do ECK.
Probuje tylko pozbierac wadomosci, aby miec argumenty w rece i dojsc, co ten idiota zrobil z moim Misiem
Pozdrawiam,
Justyna
PS. Skrzynia manualna, 6 biegowa, Mitsu Outlander II
|
|
|