To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - płyn w układzie wspomagania kierownicy Mitsubishi 2,4 2009r

alegator - 15-08-2024, 10:20

Wszystko to racja, olej silnikowy wymienia sie często a pozostale plyny w zaleznosci od ich stanu. To tzw. ekonomika eksploatacji. Tak czesta wymiana plynow znaczaco nie wydluzy żywotności samochodu. Wezcie przyklad tasowkarzy, ktorzy sa zazwyczaj centusiami i pieniazkow w bloto nie zwykli wyrzucac. Oni robia obslugi i coś wymieniają jak już jest pilna potrzeba a mimo to zaliczaja olbrzymie przebiegi. Pracowalem kiedyś jako onstruktor nauki jazdy i w firmie budżetowe przeciez pojazdy do nauki jazdy takie jak fiat panda zaliczaly przebiegi po 370 tys km. Oczywiscie wymienialo sie to i owo w zaleznosci od potrzeb ale przeciez jak sie ma 20 pojazdow to wymiana we wszystkich wszystkich mozliwych plynow , doliczajac koszty uslugi i czas samej obslugi, to byl jednak koszt. Na to nikt sie nie decydowal. Robiono wiec tylko te czynnosci obslugowe i wymiany, ktore byly niezbedne. Dodam, że wszystkie byly "zagazowane" a wiemy jak gaz masakruje silniki, a jednak te pojazdy zaliczaly olbrzymie przebiegi, prawie wszystkie osiagaly ponad 250 tys. Wniosek: o zywotnosci pojazdu bardziej decyduje sposob jazdy, technika, styl, a takze to czy pojazd kezdzi okazjonalnie a nie czestotliwosc wymiany plynow .
A teraz na koniec, dolalem plyn do układu wdpomagania, przejechalem ok 1000 lm i stwietdzilem widoczny ubutek ma poziomie kilku ml. Duzo to nie jest ale pokazuje, ze cos w ikladzie jest nie tak. Po powrocie z wczasów zabieram sie za to. Ciekaw jestem jaki to koszt. Maglownica jest sucha ale wokol pompy jest dziwnie wilgotno. Mieliscie rację, skoro ubywa to cos jest nie ok.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group