To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Mitsumaniaki z UK

swinks_UK - 05-06-2007, 23:03

To zróbmy w lipcu.
Zmienię datę w temacie info-postu. Też mi pasi. A reszta jest do uzgodnienia. Trzeba się tylko zebrać do kupy i w miarę do końca czerwca coś konkretnego ustalić.
To do zobaczenia!

Anonymous - 10-06-2007, 02:07

swinks_UK napisał/a:
wisnia2204: Co do spalin w Galu, to on tak ma, że w zakresie 2500 - 3500 jest na styk z normą (paradoksalnie GDI). Przy dużym przebiegu klawiatura z reguły już popuszcza oleju. A że VR4 bywają zajechane to nie dziwi, dlatego zalecane jest kupowanie Legnum od dilerów co sprowadzają je bezpośrednio z Japonii (jest kilku) - wydatek ok. 4000 GBP za rocznik w okolicach 1998 i przebieg ok. 60k mil.
To czekam na propozycje terminu...

Jest scrapyard specjalizujący się w Miśkach koło Duxford (Cambs.): Charlton Recycled Auto Parts w Thriplow, tel. 01223 832656. Nie tak daleko z Corby, cały czas A14/M11.


Jeśli chcecie dowiedzieć sie czegoś więcej o VR-4 to zapraszam na stronkę klubu (link w podpisie). Jest tam rewelacyjny buyers guide który wyjaśnia prawie wszystkie wątpliwości przy zakupie VR-4. Jeżeli sztuka jest zadbana i serwisowana a tymbardziej wersja RalliArt (jak moja) to jest to najlepsze autko pod słońcem. Właśnie wróciłem nim z Polski i chociażbym szukał to nie ma się do czego przyczepić. Nawet kropelki oleju nie zużył :biggrin:
Polecam każdemu kto ma lekkiego świra na punkcie tego typu aut.
Co do importerów to ktoś z klubu niedawno zakupił sztukę od importera i wstępnie jest zadowolony. Mogę popytać co, gdzie i jak. A co do rocznika to polecam TYLKO po faceliftingu czyli '98 wzwyż (starsze miały 260 koników a nie 280 i parę innych drobiazgów mniej od nowszego). A na zadbaną sztukę z relatywnie małym przebiegiem i po konwersji liczników na mile to 4000 będzie sporo za mało.

swinks_UK - 10-06-2007, 14:36

Nevman1: Masz rację jeśli chodzi o VR4 Ralliart, tutaj ceny aut 1998 - 2001 nie schodzą poniżej 8000 GBP (produkcja głównie UK, albo importy przeważnie z... Australii).
Ceny VR4 Type-S z 280 konnym motorkiem przy podobnym roczniku to wydatek rzędu 5500 - 7500 GBP (importy głównie Japan), a najtańsze jest Legnum (nadwozie kombi), które już są w granicach 4000 - 6000 GBP.
Powyższe dane przytaczam, bo już od dłuższego czasu sam przymierzam się do VR4 Type-S i nawet ostatnio uciekło mi jedno za 5200 GBP (cena była do spuszczenia jeszcze) - rok 1999 z przebiegiem 54k mil. Niestety na Ralliart nie stać mnie, a Legnum to wg. mnie jest nieporozumienie.

Co do stanu technicznego, to niestety ponura prawda jest taka, że zbyt dużo po...bów kupuje to piękne autko i później katuje je własnymi tuningami. Jakby w ogóle można tam było cokolwiek poprawić. Po samym Peterborough jeżdżą dwa Legnum, które są niesamowicie skatowane (widziałem na własne oczy).

Anonymous - 10-06-2007, 14:57

swinks_UK napisał/a:
Nevman1: Masz rację jeśli chodzi o VR4 Ralliart, tutaj ceny aut 1998 - 2001 nie schodzą poniżej 8000 GBP (produkcja głównie UK, albo importy przeważnie z... Australii).
Nie do końca o to mi chodziło, RalliArt UK to TYLKO 200 NOWYCH sztuk sprowadzonych przez tą firmę do UK z Japonii z pierwszą rejestracją w UK. Mają zmienione wnętrze (zpraszam do obejrzenia moich zdjęć) na kubełki Recaro, kierownica MOMO Mitsubishi i oprawa kontrolek zmieniona z tragicznej drewno-podobnej na szarą lub carbon oraz usztywnione zawieszenie (prawdopodobnie, muszę to sprawdzić) i dodatkową konserwację podwozia. Standardowe VR-4 ma takie samo tragiczne wnętrze jak zwykły galant V6 (skórzane płaskie siedzenia, kiepska czteroramienna kierownica z imitacją drewna itp.)

swinks_UK napisał/a:
Ceny VR4 Type-S z 280 konnym motorkiem przy podobnym roczniku to wydatek rzędu 5500 - 7500 GBP (importy głównie Japan), a najtańsze jest Legnum (nadwozie kombi), które już są w granicach 4000 - 6000 GBP.
Powyższe dane przytaczam, bo już od dłuższego czasu sam przymierzam się do VR4 Type-S i nawet ostatnio uciekło mi jedno za 5200 GBP (cena była do spuszczenia jeszcze) - rok 1999 z przebiegiem 54k mil.


Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem to nadal zapraszam na stronę klubu. Zawsze jest tam parę sztuk na sprzedaż i przynajmniej coś o nich wiadomo lub można zapytać na forum. Moja rada: TYLKO AUTA Z FULL SERVICE HISTORY. Najlepiej mitsubishi lub RalliArt FSH.

swinks_UK napisał/a:
Niestety na Ralliart nie stać mnie, a Legnum to wg. mnie jest nieporozumienie.


Sedana trafić jest bardzo ciężko. Większość to właśnie legnum. Ale dlaczego nieporozumienie? Od sedanów nie różnią się niczym a wrażenie na drodze robią nawet większe bo naprawde NIKT nie spodziewa się że KOMBI "robi" 6 sek. do 100km/h :mrgreen:

swinks_UK napisał/a:
Co do stanu technicznego, to niestety ponura prawda jest taka, że zbyt dużo po...bów kupuje to piękne autko i później katuje je własnymi tuningami. Jakby w ogóle można tam było cokolwiek poprawić. Po samym Peterborough jeżdżą dwa Legnum, które są niesamowicie skatowane (widziałem na własne oczy).


To niestety prawda. Także kupuj TYLKO z FSH i TYLKO z komisu który da co najmniej 3 miesiące / 3000 mil gwarancji. Moja właśnie sie skończyła ale autko było w Polsce i naprawdę spisało sie IDEALNIE :D

Anonymous - 10-06-2007, 19:25

Ja jeszcze mam takie pytanko z tym spryskiwaczem. Nie mogę go nigdzie znaleźć tu w UK a najbliższy serwis to nawet nie wiem gdzie mam! I mam pytanie czy znacie jakieś linki no sklepów angielskich?
swinks_UK - 10-06-2007, 20:15

Paweł ŚLEPER: Najbliższy mi znany serwis to w Peterborough, który na tzw. robociznę ma ceny wzięte z kosmosu, za to sporo części ma w przystępnych cenach (ale tu też trafiają się wyjątki...)
Rok temu kupowałem spryskiwacz, bo zawadziłem przodem i go oberwałem i wyszło mnie 48 GBP. Z reguły trzeba czekć 1 - 2 dni od zamówienia.
Jakby co to mogę ci go nabyć u nas i podrzucić jak będę gdzieś w trasie (Corby nie tak daleko w końcu) - masz tu mój nr komórki: 07984 157422. Można omówić szczegóły.

Nevman1: Plany zakupowe się oddaliły w związku z niedaleką przeprowadzką na odrobinę większe siedlisko. Poza tym wtedy chciałem się pozbyć swego Gala w rozliczeniu, a to nie wchodziło w rachubę (oferowane grosze). Ten, o którym wspominałem to był fresh import z Japoni, jeszcze nie zarejstrowany, ale już po badaniach technicznych i FSH. Co do wyposażenia, to wydaje mi się, że Type-S mają jednak inaczej niż zwykłe 2.5V6, a może to tylko japończyki maja inaczej w środku...? W każdym razie tamten tak miał (np. czarno-czerwone kubełki, środkowa konsola inna)
Teraz czeka mnie co najmniej rok na dupie... :cry: Ale spróbuj to wytłumaczyć mojej babie :wink:

Anonymous - 10-06-2007, 20:25

swinks_UK napisał/a:
Ten, o którym wspominałem to był fresh import z Japoni, jeszcze nie zarejstrowany, ale już po badaniach technicznych i FSH. Co do wyposażenia, to wydaje mi się, że Type-S mają jednak inaczej niż zwykłe 2.5V6, a może to tylko japończyki maja inaczej w środku...? W każdym razie tamten tak miał (np. czarno-czerwone kubełki, środkowa konsola inna)
Teraz czeka mnie co najmniej rok na *cenzura*... :cry: Ale spróbuj to wytłumaczyć mojej babie :wink:


Type-S też maja w większości standardowe wyposażenie. Po więcej info zapraszam na http://www.clubvr4.com/in...=Specifications . Masz tam porównanie type-S i type-V. To musiała byc wersja RalliArt z Japonii. Ale to zawsze import. Trafić sztukę RalliArt UK to chyba najlepsza możliwa opcja (mi się udało ale to był naprawdę wielki fuks :D ) no ale niestety, tylko 200 sztuk... Z czego kilka napewno już jest w drzazgach...
Ja swojej babie jakoś wytłumaczyłem :D ale ona jest naprawdę wyrozumiała :mrgreen:
Jeśli bedziesz kupował za rok to może mojego :roll: bo wstępnie planuję jeździć nim 12 - 18 miesięcy.

mike951 - 18-06-2007, 00:58

wczesniej szukałem gala na ebay-u i zapisałem sobie w koncie te ogłoszenie
|BREAKING MITSUBISHI GALANT SPARES FOR 1.8 2.0 2.5 2.5 SPORT TWIN TURBO MOST PARTS AVAILABLE INCLUDING INTERIOR AND EXTERIOR



PLS CALL 07815 886478



zadzwon zapytaj za urzywke

Anonymous - 18-06-2007, 18:10
Temat postu: Legnum
ja jeżdże legnum type-s i uwazam ze to nie jest nieporozumienie, swietne auto, duze i faktycznie malo osob wie co w nim drzemie. A co do przyspieszen to robie swoim jakies 5,3 a nie 6 jak to kolega wczesniej wspomnial. Na światlach to jest malo samochodow co sie sa w stanie mierzyc, wlacznie z porschakami. 6 to robi na automacie ale nie zapominajmy ze mozna tym na sekwencji jezdzic ktora moim zdaniem jest perfekcyjna, chociaz brakuje mi troszke sprzegla. Lovely car anyway :D
swinks_UK - 18-06-2007, 23:36

Nic nie mam przeciw Legnum od strony technicznej. Każde VR4: czy type-S czy type-V, jest rewelacyjne, nie wspominając o wersji Ralliart.
Chodzi mi o moje i osobiste wrażenie wizualne. Po pierwsze się opatrzyło i jest jakieś takie "obvious" jak liczne Lancery EVO VI czy VII, sedana jednak trudniej trafić na codzień. Po drugie: wolę sedana niż kombi i nic na to nie poradzę, tym bardziej, że Legnum w czarnym metaliku przywołuje mi skojazenia z karawanem, i jakbym się nie naprężył to tego skojarzenia nie jestem w stanie się pozbyć. Sorry.
Ale masz rację, co by to nie było z całej serii VR4 to jest REWELACYJNE.

Anonymous - 19-06-2007, 00:05

Co prawda to prawda. Kazde VR-4 to mistrzostwo świata a czy Sedan czy Kombi to już osobiste preferencje. Też osobiście wolę sedana i nie dlatego że mam bo zanim go kupiłem to oglądałem 2 legnum-y i byłem naprawdę bliski żeby jednego z nich kupić. Na szczęście trafiłem na mojego i okazało się że lepiej nie mogłem trafić :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group