[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] CHECK ENGINE zapalił się w czasie jazdy na około
Anonymous - 31-05-2007, 07:05
Przewody WN wymieniłem około 40 dni temu (BOSCH) oraz Świece (NGK). Oj... sypie się to moje autko, oj sypie się. Rozejrzę się za lambdą w JapanCar w Łodzi, mówią że lepiej kupić używaną ale oryginalną za 120 zł niż uniwersalną za 160 zł. Jak myślicie ? Sondy NGK ciężko znaleźć, wszędzie mają uniwersalne Boscha i Magneti-Marelli czy coś w tym stylu.
Na allegro boję się kupić sondę 4 przewodową za 99 zł, zwłaszcza że nie mają oryginalnych opakowań.
Krzyzak - 31-05-2007, 09:14
NGK robi sondy pod nazwa firmy NTK, sondy Walker sa rownie dobre jakosciowo. A Bosza wyrzuc do kosza...
Anonymous - 06-06-2007, 12:15
Levyspor napisał/a: | Na allegro boję się kupić sondę 4 przewodową za 99 zł, zwłaszcza że nie mają oryginalnych opakowań. |
Jakiś czas temu miałem ten sam problem i kupiłem właśnie taką sonde ntk za 99zł na allegro.
Sam ją wymieniłem i do dzisaj zadnych problemów ani zapalonego CE.
Anonymous - 13-06-2007, 17:13
Historii ciąg dalszy !!! Oczywiście po sprawdzeniu na komputerze błędów - diagnozie SONDA LAMBADA działa w bardzo niskich napięciach rozpocząłem poszukiwanie tego podzespołu, ale także bacznie przyglądałem się swemu autku... i co??? Zauważyłem że samochód zaczął diametralnie MNIEJ PALIĆ !!! to jakieś anomalia chyba - bo jak Sonda pada to auto pali dużo (tak czytałem na forum) a Tu u mnie odwrotnie !!! W cyklu mieszanym z przewagą miasta (ŁÓDŹ) pali mi 6l/100 km !!!! dlatego postanowiłem nie zmieniać sondy i tak już 2 tygodnie oszczędnie sobie śmigam. A dziś zagasł mi CE który się palił non stop. Jechałem w wielkim deszczu - patrze na tabicę rodzielczą a tu nie ma czerwonego CE, ucieszyłem się ale później pomyślałem że kontrolka się w końcu przepaliła - ale nie, zgasiłem silnik, potem zapłon i CE zapala się na 4 sek i gaśnie - gra gitara !!! Może to autko w końcu zaczyna mnie lubić ????
Anonymous - 13-06-2007, 18:29
tak levy tak... widać że wszysto uciebie wraca do normy... a spalania to tylkko moge pozazdrościć
saphire - 13-06-2007, 18:59
Jak będziesz jeździł na zbyt ubogiej mieszance to ci powypala gniazda lub elektrody świeczek a i kat będzie miał ciężko.
Anonymous - 21-06-2007, 22:15
Przestraszyłem się tą informacją o zbyt ubogiej mieszance i zakupiłem za namową bear007 sonde NTK na Allegro - zaisntalowali mi ją dziś i jest ok. Mam nadzieję, że jeżdżąc 3-4 tygodnie nie uszkodziłem nic - ale świece i przewody WN musze chyba sprawdzić bo znów jakby stracił Colcik moc. Mam nadzieję że z zaworami ok, bo podobno zbyt uboga mieszanka także może je zniszczyć. Dzieki za radę dla wszystkich wspierających mnie w eksploatacji pierwszego autka !!!
Anonymous - 11-07-2007, 09:16
Powiedzcie mi gdzie dokładnie znajduje się lambda w 4g92 chce zobaczyć ilu mam przewodową i czy NTK 4przewodowa podejdzie.
Krzyzak - 11-07-2007, 09:25
Kuczan napisał/a: | Powiedzcie mi gdzie dokładnie znajduje się lambda w 4g92 chce zobaczyć ilu mam przewodową i czy NTK 4przewodowa podejdzie. |
wejdz pod auto i idz wzrokiem od kolektora wydechowego w kierunku tlumika - gdzies na wysokosci scianki grodziowej bedzie wkrecona w wydech
Anonymous - 11-07-2007, 09:43
OK Wielkie dzięki!! Czyli oxygen sensor to sonda lambda.DZięki Dzięki
Anonymous - 13-07-2007, 23:06
mnie check engine zeschizował totalnie. raz mi sie zapalił na jakies 10 sekund i zaśmierdziało w samochodzie. jakiś miesiąc później podczas jazdy spalił sie KOMPUTER!!! ja byłem rozczarowany. na szczęście nie było większych problemów i z internetu zamówiłem nowy(uzywany:P) jak do tej pory działa. a check engine pokazuje sie tak jak u wszystkich...... na poczatku
|
|
|