[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] nie trzyma obrotow na zimno i gasnie
Anonymous - 21-05-2007, 18:08
musisz sie zglosic do jakiegos elektryka, nie wiem do konca na czym polega czyszczenie ale u ojca w mazdzie premacy gosc to robil i pomoglo!!
japaneze ma bardzo przystepne ceny!! szczerze powiem ze tanszych nie widzialem, nie wiem jak on to robi ale sa naprawde przystepne
waldi-1 - 21-05-2007, 18:11
czyli samemu lepiej nieruszać? bardzo mi pomogłes jak by co to kupie u niego ten silniczek zapytam sie ile by kosztował dzieki
Anonymous - 21-05-2007, 18:40
waldi-1 napisał/a: | czyli samemu lepiej nieruszać? |
tego juz nie wiem, moze najpierw pogadaj z Japaneze lub jakims elektrykiem i kombinuj dalej!
no i nie ma za co!
RW - 21-05-2007, 19:33
Wprowadziłem Cię w błąd z tą dyszą , oczywiście chodziło mi o przepustnicę, dokładnie o tą klapkę. Została ona przeczyszczona (brudu się tam nagromadziło i nie domykała się, czy jakoś tak) i mechanik skalibrował mi przepustnicę (za pomocą komputera). Z 5 razy powtarzał wszystko zanim zaskoczyło. A obroty ustawiał swoją drogą. No i po tych zabiegach wszystko było ok. No poza tym, że po pewnym czasie silnik zaczął wolno schodzić z obrotów. Gdzieś wyczytałem, że może będzie znowu potrzebna kalibracja przepustnicy.
Pozdrawiam
waldi-1 - 21-05-2007, 19:37
no ktos mi powiedział ze trzeba silnik przeczyścic lub cos z cewkami zrobic nawinać czy cos ja moze wymienie na dobra używke a ty moze masz skrzywiona przepustknice?
RW - 21-05-2007, 20:28
hmm?...nic mi nie wiadomo o tym, a przynajmniej mechanik nic mi nie mowił. A teraz co tam się dzieje, to nie wiem. Do czasu wizyty u mechanika...a co do czyszczenia krokowego, poszukaj w internecie. Ja widziałem pare ciakawych linków, co prawda nie do Galanta, ale myśle, że czyszczenie polega na tym samym..
waldi-1 - 21-05-2007, 20:53
no byc moze i masz racje bo krokowy moze sie różnic tylko kształtem z innych samochodów a zasada jest chyba ta sama, a dokładniej to jak szukałeś gdzie te linki były?
RW - 21-05-2007, 21:22
wpisałem w google "czyszczenie silniczka krokowego", 4 pierwsze linki (zamieszczone są również zdjęcia), reszty nie przeglądałem
waldi-1 - 22-05-2007, 06:45
ok sliczne dzieki
Anonymous - 15-11-2007, 00:59
witam. ja tez nie mam ssania. wymontowałem cały zespoł przepustnicy razem z krokowym, przeczysciłem i zadnej poprawy. wymieniłen ten zespół na drugi wyjety z samochodu który chodził dobrze na zimnym i nic. ktos poradził wymienic czujnik temperatury 2 pinowy. przełozylem z tamtego gala co przepustnice i tez bez poprawy. CO MOZE BYC. czy pomoze wymiana kompa? bo mam mozliwosc przełozenia z wyzej wymienionego gala ( powturze ze jak jeszcze nie był tamtan gal rozebrany pracowałładnie
waldi-1 - 15-11-2007, 15:19
ja już zrobiłem i powiem ci ze kompa wymieniłem, okazało sie że cos w kompie padło , więc śmiało wymieniej go bo on jest tego przyczyną
Anonymous - 15-11-2007, 15:27
waldi-nie rob sobie jaj na forum masz ponad700 postow udzielasz rad w bardzo bardzo wielu sprawach jestes bardzo aktywny (za co ci chwala) i nie wiesz kto to jest japaneze a moze nie wiesztez kto to jest krzyzak jakos ci nie wierze -co do twojego problemu to sam wiesz ze musisz sprawdzic przeplywke i wyregulowac wolne obroty oczywiscie po czyszczeniu przepustnicy-przyjemnej pracy-pozdrowienia
waldi-1 - 15-11-2007, 15:45
marek.b, już ci odpowiadam na to pytanie , o tym kto to jest to pisałem dawno dawno temu zanim tu zaczynałem , przepływke rególacje i wszystkie inne sposoby juz były sprawdzane , wiec dopiero jak kompa zmieniłem to mi wszystko wróciło do normy , a te 700 ponad postów to niebierze sie od tygodnia ani nawet miesiaca , równierz pozdrawiam i jak bede mógł to pomoge
|
|
|