Problemy techniczne - obroty raz wysokie raz niskie
Matejko - 26-03-2006, 22:48
Marcino napisał/a: | Jaki filtr przychodzi do GDI? |
filtr do gdi
do baku bo pewnie o paliwko chodzi za jakies 3-4 stowki
Marcino - 27-03-2006, 13:23
Mysle o drugim filtrze który jest pod sktzynka z bezpiecznika pod maska, tam jest kilka węzyków i podczas pracy słysze sytczenie lub dzwiek pompki, ale nie jest tam łatwy dostep, i niechciałbym wyjmowac wezy na darmo. Czy bezpośrenio pod bezpiecznikami macie taka czarna okragła puszke? czy to jest jakiś filtr z weglem aktywnym do pochałaniania oparów? Co to jest wogule? sie postaram fotki zrobić to wrzuce.
Pozdrawiam
Matejko - 27-03-2006, 15:35
tak to filtr weglowy pochlania wlasnie opary i nie ma raczej sensu go wymieniac bo starcza na caly zywot auta, w 1.6 i 1.8 do 97 jest tam pod nim jeszcze filtr paliwa, mozesz sprawdzic czy przypadkiem nie masz dwoch
Krzyzak - 27-03-2006, 15:38
właściwie to on je magazynuje a nie pochłania i w odpowiednich warunkach opary są zasysane dodatkowo do kolektora ssącego przez sterowany elektrycznie zawór (purge solenoid valve)
Marcino - 28-03-2006, 11:19
Czy o taki filtr chodzi???? Czy ja w GDI mam taki sam?
http://www.japparts.pl/ww...=&_hig[j_nadw]=
Wczoraj podciągnałem soebie przepustnice na śrubce regulacyjnej o 1 obr. Juz mi silnik nie gasnie na wiolnych obrotach, ale nie chodzi tak równo jak przedtem, choć prędkośc obr jest około 800 obr.min. Czy to aoby napweno wina układu paliwowego lub złego paliwa? Zadałem już pytanie o świece, jak dorobie klucz to sprawdze swiece, oraz pomierze ciśnienie w cylindrach. Ale tak jak mowie nie chciał bym szukać niewiedomo gdzie a przyczyna moze być banalna.... jakies sugestie? Tylko nie przepustnica.... bo jest czysta.
Pozdrawiam
|
|
|