To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Zawieszenie - łożysko koła

Anonymous - 03-09-2007, 19:02

Mnie tez ten temat czeka - wymiana lozysk(a).
Gmerajac troche na necie znalazlem wymiary tego dwurzedowego lozyska kulkowego, ktore rzekomo jest zamontowane w tej piascie.
Wymiary podawane na stronach WWW sa lekko rozne ale wydaje mi sie ze po zdjeciu elementu z auta da sie to jakosc ustalic

40*124*43

40×124.5×43×4

W Gdyni na Hutniczej jest podobno koles, ktory zajmuje sie lozyskami wiec jak bede mial chwile czasu to podjade do niego i zobacze czy moze jakos da sie to wymienic. Jak nie - trudno pozostanie wymiana calosci.
Pozdrawiam
Kamyk

Krzyzak - 03-09-2007, 20:29

ja poleglem na lozyskach w EA - nie moglem wyjac polosi z piasty dalem sobie na luz
zreszta wlasciciel - AKBI - postanowil z tym jechac do ASO, niech oni sie mecza

Marcino - 03-09-2007, 21:19

Darku,
Czy to az tak mocno siedzi czy sie zapiekło? Napewno porzadny sciagacz hydrauliczny dał by rade....
Co do wymiany samego łozyska.... to jeśli jest to stożkowe łozysko to ciekawe czy zewnetrzna bieżnią jest wciskana czy szlifowana? bo jesli wciskana to da sie ja zregenerowac, trzeba tylko wybic bierznię... (jak przeciąc najlepiej) i wtedy dobrać odpowiednie łozysko o odpowiedniej nośności i wymiarach. A jeżeli bieżna zewnętrzna jest częascią piasty.... to .. kupa, zadne zabiegi nie pomoga.
Pozdarwiam

Krzyzak - 03-09-2007, 21:33

raczej sie zapieklo, ale i sama polos byla dorypana jak ch....
to byla pierwsza polos, ktorej nie udalo mi sie wyjac normalnie z piasty i nawet sciagacz (ale byle jaki) nie dal rady

masakra...

Marcino - 04-09-2007, 15:37

No to faktycznie nie wesoło skoro scigaczem nie poszło. Ja do tej pory moze i niewiele rozbierałem w Misku ale byłem dumny zawsze ze wszytko sie udawało rozkrecic, no ale widac ze można trafić na jakies trudności.
Pozdrawiam

Anonymous - 22-09-2007, 11:22

mam pytanie czy można przełozyc piaste z prawej strony na lewą bo w moim galancie lewa ma luz i moge załatwić piaste z takiego samego modelu ale prawą
Bartek - 22-09-2007, 11:38

Można
czekoladka_1981 - 22-09-2007, 11:39

mx4000 napisał/a:
mam pytanie czy można przełozyc piaste z prawej strony na lewą bo w moim galancie lewa ma luz i moge załatwić piaste z takiego samego modelu ale prawą

nie ma przeciw wskazań

Anonymous - 08-01-2008, 18:16

Hejka!
http://moto.allegro.pl/it...lant_92_00.html
http://moto.allegro.pl/it...alant_nowa.html
http://moto.allegro.pl/it...alant_nowa.html
czy ktoś może coś napisać o tych aukcjach? Czy są to wiarygodni ludzie? P.S. zmieniając nieco temat oprócz lożyska potrzebuję kupić też poduszkę pod silnik do 2.0 TD E57A z 96r. leżącą na podłużnicy za chłodnicą.
Pozdrawiam

kyniec - 08-01-2008, 18:43

Witam Was i muszę powiedzieć, że mojemu misiowi też padło łożysko. Z różnych względów postanowiłem zamówić u znajomego nowe łożysko. Cena na przód do gala jak w opisie to 380 PLN a mechanik 40 złociszy. Nareszcie jest cicho!
ell - 29-06-2010, 23:56
Temat postu: [E55A 2.0] Łożysko prawy przód
Parę dni temu kupiłem gala E55A, niestety mimo iż na początku byłem pełen euforii wynikającej z eleganckiej pracy silnika, to wychodzi na to, że w zawieszeniu jest sporo do zrobienia... Aktualnie wiem, że musze wymienić łożysko prawy przód i lewy tył, i tu mam pytanie czy na prawy przód będzie się nadawać łożysko od EA, konkretnie to http://allegro.pl/item109...ant_97_02r.html ?
Hugo - 30-06-2010, 08:36

ell napisał/a:
mam pytanie czy na prawy przód będzie się nadawać łożysko od EA, konkretnie to http://allegro.pl/item109...ant_97_02r.html ?
Tak.
Arturro-86 - 30-06-2010, 11:51

Drodzy Mitsumaniacy!
Jako, że nie znam lepszych znawców Galantów niż Wy 8) , proszę o poradę w wyborze łożyska/piasty:
Dzwoniłem do JAPANEZE z pytaniem o piastę/łożysko koła przedniego. Cena jaką podał mi Pan Malik to 280zł za łożysko bez piasty, z obudową (powiedział, że można przełożyć piastę z samochodu) firmy KOYO :P Cena wydaje się dość atrakcyjna, ale czy na pewno da się bez problemów przełożyć tę piastę do nowego łożyska?

Przeglądałem też trochę ofert na allegro:
http://moto.allegro.pl/it...shi_galant.html - tutaj wydaje mi się, że trochę drogo... ale SKF dobra firma. :P
http://moto.allegro.pl/it...o_prz_koyo.html - jeśli to to samo co u JAPANEZE, to trochę taniej - tylko czy da się bez większych problemów przełożyć tę piastę :?: :roll:
http://moto.allegro.pl/it...i_galant_v.html - zastanawiam się nad tym, ponieważ opis marki "Japan Line" wydaje się dość ciekawy... tylko jak jest w rzeczywistości? Mógłby ktoś rozwiać moje wątpliwości :?: :|

I ostatnie pytanie - czy w razie wymiany łożyska, należy robić zbieżność :?: :?

robertdg - 30-06-2010, 12:04

Teoretycznie powinno się robić zbieznośc po każdej ingerencji w zawieszenie, a wkońcu piasta jest przykręcona do zwrotnicy, piaste da się przełożyć do nowego łożyska, jednakże potrezbna jest ku temu prasa, zadzwoń do sprzedawcy oferującego produkt w opakowaniu Japan Line i zapytaj co jest w pudełku, jakie łozysko, jezeli koyo, SNR, czy inne markowe można się zainteresować.
Arturro-86 - 30-06-2010, 16:01

Mam jeszcze "namiar" na łożysko z piastą firmy OYODO (i to chyba też jest dystrybutor, podobnie jak np. Nipparts) za 260zł/sztuka - podobno dobre, opis firmy też niczego sobie. I również pytanie, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z firmą? :P

Druga sprawa - łożyska tak jak hamulce, należy wymieniać oby dwie strony? :| Bo szczerze powiedziawszy - nie "uśmiecha" mi się wizja takich wydatków :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group